Ik heb ook AppleCare gekocht, doe ik op alle apparaten. Niet vanwege de reparatiekosten, dat is enkel mooi meegenomen; maar alles valt onder m’n inboedel in de hele EU. Nee ik heb het omdat ik zakelijk gewoon niet zonder toestel kan zitten, dus als er iets mee is wil ik gewoon direct een vervanging. Express Replacement is geniaal. Daarnaast is de extra garantie op accu en accessoires wel fijn. Op de Macbook heb ik t gekocht om gewoon 3 jaar lang geen gezeik te hebben als er iets mis mee is.

En zodat accessoires (airport, keyboard, etc) garantie hebben. Een keer met een Samsung ultrabook meegemaakt die na 6 maanden al geen garantie boden, meteen genezen en ga t risico niet lopen... Zelfs niet wetende dat Apple altijd iig 1 jaar biedt.
Het verzekeringselement boeide me dus ook weinig, al is het eigen risico bij Apple nu wel beter dan bij m’n inboedel sinds die het eigen risico flink hebben verhoogd omdat iedereen zo rond September opeens massaal hun iPhone laten vallen.

Je krijgt ook betere support met AppleCare.
Maar het is vrij simpel:
Heb je een goede (reis/inboedel)verzekering? Kan je je toestel prima een paar dagen missen? (Ja inconvenient, maar kan je het écht niet missen?) Neem geen AppleCare.
Heb je een niet al te beste verzekering of helemaal geen dekking voor smartphones, kan je niet lang zonder toestel en wil je ook altijd Apple kunnen bellen voor support? Neem AppleCare.
[
Voor 13% gewijzigd door
WhatsappHack op 21-04-2018 21:12
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)