Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gembird wnp-rp-002 op camping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb nog een WiFi versterker hier thuis liggen. De Gembird wnp-rp-002 om precies te zijn.
(https://tweakers.net/pric...eater-wnp-rp-002/reviews/) Ik weet dat de repeater niet de beste is.. maar het valt te proberen!

Nu wil ik deze gebruiken voor de WiFi Hotspot op de camping waar wij wel eens heen gaan maar vroeg me af of dat wel kon met zo'n hotspot. Dan heb ik het over dat je wordt doorverwezen bij het verbinden naar een website om in te loggen met je (gekochte) code.

Iemand die er ervaring mee heeft of toevallig weet of het mogelijk is en anders via een omweg?

Alvast bedankt voor de hulp :)
-Pieter

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:51

lier

MikroTik nerd

Denk dat het wel werkt, maar dat je je doel niet bereikt: het signaal wordt opgepikt en doorgestuurd (dat doet een beetje repeater), maar omdat hij niet aan NAT doet, zal je alsnog waarschijnlijk op al je devices moeten inloggen. En als dat de bedoeling is...nee. Ook niet via een omweg.

Je zal andere hardware nodig hebben, goed topic om te lezen (maar dat had je misschien al gevonden) is:
Multi wifi access camping

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Leuk zo'n wifi ding op de camping. Is het niet tegenwoordig "interessanter" om alles via 4G te doen? Om geen gezeik te hebben met codes, apparaten, betalen, gierige camping eigenaren etc....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 19:49 ]