jhello
ik wachtte al een tijdje op adsl... (net als vele op dit forum)
maar toen werd kpn eidelijk beschikbaar... (in alpehen aan den rijn)
Ik dus hopen... dat hij er zo snel mogelijk was (mijn doe het zelf pakketje), ondertussen kreeg ik een brief van cistron...
(14 mei) hierin stond dat cistron adsl binnenkort zou gaan aanbieden... ik denk dat wil ik!!!
Ik dus mijn aanvraag annuleren bij xs4all... en aanvragen bij cistron...
Ik wacht nu nog steeds op cistron en er is telkens wel wat...
Ik had ondertussen mijn doe het zelf pakket en mijn inlog gegevens retour gestuurt...
Een week of 2 geleden heeft cistron mij gebeld om een datum aftespreken voor de instalatie...
Ik helemaal blij...

Gisteren krijg ik de volgende brief binnen:

Ik helemaal pist off

Ik geef kpn hier de schuld van, ik
(kots) op kpn...
Maar de vraag aan de tweakers hiero:
Wat zal ik doen???
een (bijna) feit is dat ik in feb - maart 2001 naar den haag verhuis... en dat dus mijn adsl moet mee verhuizen (1 jarig contract). mxstream is dan wel beschikbaar, cistron zegt dat ze tegen die tijd het ook kunnen aanbieden (is dit wel betrouwbaar???)
Zoals jullie zien wacht ik al heel lang... en in de vakantie internet ik minder vaak...
dus ik kan wel wachten (hoe vreemd dit ook mag klinken).
maar wat is jullie mening?? en wat zouden jullie doen in mijn geval??
alvast bedankt en greetz
MasterM
ik wachtte al een tijdje op adsl... (net als vele op dit forum)
maar toen werd kpn eidelijk beschikbaar... (in alpehen aan den rijn)
Ik dus hopen... dat hij er zo snel mogelijk was (mijn doe het zelf pakketje), ondertussen kreeg ik een brief van cistron...
(14 mei) hierin stond dat cistron adsl binnenkort zou gaan aanbieden... ik denk dat wil ik!!!
Ik dus mijn aanvraag annuleren bij xs4all... en aanvragen bij cistron...
Ik wacht nu nog steeds op cistron en er is telkens wel wat...
Ik had ondertussen mijn doe het zelf pakket en mijn inlog gegevens retour gestuurt...
Een week of 2 geleden heeft cistron mij gebeld om een datum aftespreken voor de instalatie...
Ik helemaal blij...
Gisteren krijg ik de volgende brief binnen:

Ik helemaal pist off
Ik geef kpn hier de schuld van, ik
Maar de vraag aan de tweakers hiero:
Wat zal ik doen???
een (bijna) feit is dat ik in feb - maart 2001 naar den haag verhuis... en dat dus mijn adsl moet mee verhuizen (1 jarig contract). mxstream is dan wel beschikbaar, cistron zegt dat ze tegen die tijd het ook kunnen aanbieden (is dit wel betrouwbaar???)
Zoals jullie zien wacht ik al heel lang... en in de vakantie internet ik minder vaak...
dus ik kan wel wachten (hoe vreemd dit ook mag klinken).
maar wat is jullie mening?? en wat zouden jullie doen in mijn geval??
alvast bedankt en greetz
MasterM