kl**te KPN, time to DIE

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
soz voor topic maar hier word ik echt kwaat om, dit kreeg ik van een CISTRON medewerker hoe het zat met de status aanvraag van me. [u]kuch Monopoly.[/u]

Ook is het op dit moment zo dat wij geen nieuwe lijnen meer mogen
porteren van KPN. Dit is wegens een conflict betreffende de zogenaamde
colocatiekosten die KPN Cistron in rekening brengt om in de
telefooncentrales mogen. Volgens Europese regelgeving en een recente
OPTA-uitspraak moeten deze tarieven kostengeorienteerd zijn, de kosten
die KPN in rekening brengt zijn echter vele malen hoger ! Cistron gaat
niet met deze tarieven akkoord en het conflict met KPN is dusdanig hoog
opgelopen dat KPN ons de toegang tot het porteringssysteem heeft
ontzegd. Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om dit conflict zo snel
mogelijk op te lossen maar op dit moment is nog niet te zeggen wanneer
wij u aan kunnen sluiten.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op dit moment loopt daarover een threadje op de T.net frontpage. Btw, daar heeft iemand de moderatie met '-1 overbodig' zitten verklooien, dus als je er toch bent, geef daar dan ook wel ff +1'tjes :P

Check deze thread even.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

:( :r KPN :( :r

Die motherfuckers!

met papier mache kun je alles maken!!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ja joh

dat krijg je als 1 bedrijf/instelling

heel het monopoly in handen heeft

echt klote
zelfde als met dat @#$% casema

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 00:01 schreef vinkie het volgende:

heel het monopoly in handen heeft
offtopic:
kunne ze het bord niet omgooien en opnieuw beginnen

[ontopic] maar nog het kloterige aan het verhaal was, dat ik mijn KPN nota mee moest sturen naar cistron :'( dus ik moet nog ff op me adsl w88. en die &*^#^&# KPN maar rijk worden van mijn telefoon rekening, de rekening word bijna als pakketje geleverd zo groot is hij [/ontopic]

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Goeie zet van KPN, nu kunnen ze nog ff vangen.. (ik bedoel ze zijn toch bijna blut) .. Maar al adt gekloot met die centrales, Dat monopoly positie van KPN bevalt me niet zo.. Dus voor mij ff geen mxstream.. ik wacht wel tot dat er ene beetje meer concurentie is..

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
je kan wel zeike op kpn dit kpn dat maar als jij eigenaar ofzow was van kpn dan zou jij ook niet zomaar je centrales open gooien voor jan en alleman!!!

ik ben blij dat ik mxstream hebt. Goeie snelheid, nooit problemen en het werkt als een speer.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Nou , ik hap niet zo op kpn. Ik bedoel ik heb ook een abo lopen bij hun (geen mxstream) maar al dat gezeik erom heen. Ook wel logisch. Kpn zit er al sinds begin der tijden. Die KPn'ers zijn al zo lang gesettle dat alle lijnen/centrales van KPn zijn. Wat ik daarmee bedoel is dat bijna 100% lijnen van huishoudens naar een kpn centrale gaat. (die staan er al zoooo lang).

Oplossing zou zijn. :

- Laat de concurent ff zijn eigen fibers/centrales leggen.
- laat kpn hun centrales open zetten.

Probleem, Cistron of anderen hebben wel wat liggen van hun zelf. Alleen kost het gewoon klauwen met geld. Door te huren van KPN kunnen ze sneller betere dekking krijgen. MAar wat daar bij hoort is dat ze nog wel apparatuur moeten aanschaffen.

Conclusie : Als KPN hun prijzen niet lager gooien, kan het wel lang duren voordat Cistron of anderen hun ADSL diensten beter kunnen aanbieden. Maar ze staan ook niet stil, Kijk maar es in Rotterdam en omstreken (Cistron), hun diensten zijn daar perfect.

Dus dit kan een lang staartje krijgen.. :Z

Check namelijk ook ff www.bredband.nl .. misschien een leuk (in de toekomst) alternatef voor ADSL ?? Helaas nog in ontwikkeling :z

• jep
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

Mn telefoon thuis is 5 x afgesloten, we hebben 3 x een nummer van iemand anders gehad met onze msn en 3 van de 5 keer waren we afgesloten ivm een niet betaalde rekening terwijl we 2x teveel betaalde (bleek later).. Nog steeds niet terug gehad overigens..

Je voelt je wel dom als je hoort 'Dit nummer is afgesloten wegens onbetaalde shit enzo'

Later blijkt dat het 'normaal' is bij KPN |:(

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Zo kunnen we lang nog doorgaan met dit soort problemen.. :Z

Verwijderd

Betekend dit dat de uitrol in Alphen voorlopig is stopgezet ? :'(

Verwijderd

De OPTA kan zo veel willen, we zullen het zo lang mogelijk rekken en uitstellen. Het geld is voorlopig toch niet op, dus zetten we er wel een paar dure advocaatjes op. :P

HAHAHHAHAHAH

Laat je huis openstellen voor een paar asielzoekers!!!

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 06:28 schreef Kruimeltje het volgende:
Betekend dit dat de uitrol in Alphen voorlopig is stopgezet ? :'(
ja :'(

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sorry hoor maar wat had je anders verwacht. De overheid geeft een heel netwerk mee en verwacht vervolgens dat KPN dat tegen kostprijs gaat open stellen voor concurrenten vraag ik af wie nou de motherfuckers zijn |:(

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 10:02 schreef PolarBear het volgende:
Sorry hoor maar wat had je anders verwacht. De overheid geeft een heel netwerk mee.
Ze hebben er toen de tijd heel wat aandelen aan over gehouden, dus echt voor niets was het dus niet........

En buiten dat toen was het nog een simpel kopernet alleen te gebruiken voor telefonie nu ligt er inmiddels het lambda glasvezelnet naast voor de data en met heel wat meer capaciteit als dat er toen voor die paar telefoontjes nodig was.......

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 00:12 schreef PhiKwadraat het volgende:
Goeie zet van KPN, nu kunnen ze nog ff vangen.. (ik bedoel ze zijn toch bijna blut) .. Maar al adt gekloot met die centrales, Dat monopoly positie van KPN bevalt me niet zo.. Dus voor mij ff geen mxstream.. ik wacht wel tot dat er ene beetje meer concurentie is..
KPN bijna blut?

Volgens mij hebben ze al eens schuldenlast van 48.000.000.000,--

en wees eerlijk....

KPN gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot voor een paar centen hun spullen uit handen geven waar ze miljarden in hebben geinvesteerd.

Verwijderd

:( Krijg een beetje schoongenoeg van dat gezeik van de KPN, wil dit nu zeggen dat degene die in Alphen een brief hebben gehad ook voorlopig geen ADSL krijgen ???
Ze gaan in ieder geval morgen mijn telefoonlijn overzetten...maar ADSL ligt voor iedereen in de koelkast ??
Mijn oprechte deelneming aan degene die al zo lang wachten in Alphenen al die andere plaatsen..
Mag hopen dat KPN helemaal in het moeras zakt..

BMW rulez :) 22 juli circuit Lelystad !!!

Verwijderd

De dag dat KPN failliet gaat, steek ik de vlag uit!

Dood aan KPN :r

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 23:12 schreef Revolution het volgende:
De dag dat KPN failliet gaat, steek ik de vlag uit!

Dood aan KPN :r
wat zijn hier toch veel kpn vrienden >:) ik heb alleen met kpn te maken met mijn prepay foontje en dat bevalt me tot nu toe nog prima.. maar kan wel begrijpen dat sommige kpn wel kunnen schieten

• MasterM
  • Laatst online: 05-08 10:54
hey ik ben blij dat je ons (niet kpn liefhebbers) begrijpt!!! IK heb special voor de KPN mijn sig verandert (normaal had ik er niet eens een!!!)

Maar ja ik woon ook in Alphen en ben ten einde raad: Zal ik nou toch wachten op cistron of zal ik Mxstream gaan aanvragen???

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 23:19 schreef MasterM het volgende:
......ik woon ook in Alphen en ben ten einde raad: Zal ik nou toch wachten op cistron of zal ik Mxstream gaan aanvragen???
Ik zit met dezelfde vraag, woon in de 2e fase. Ga denk toch maar eerst 1 jaartje via MX-stream. Is nou al zovaak uitgesteld mijn geduld is nu echt op :'(

Verwijderd

hmmz kunnen jullie niet kabel nemen ofzo?

• MasterM
zit ik ook sterk te overwegen...
we hebben hier nu kabel (is in juli overgenomen door casema)
en ik heb goede dingen gehoord over casema plus. En dat is hier beschikbaar... maar ja ik verkies cistron (en evt mxstream) boven kabel... dus...

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 00:16 schreef MasterM het volgende:
en ik heb goede dingen gehoord over casema plus. En dat is hier beschikbaar... maar ja ik verkies cistron (en evt mxstream) boven kabel... dus...
ja cistron zeker :9~ maar als dat nog een jaar duurt mayb ff casema en dan cistron ??

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 00:16 schreef MasterM het volgende:
Mij lijkt MX-stream toch wel een stukje beter dan Casema+

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 00:21 schreef Kruimeltje het volgende:

[..]

Mij lijkt MX-stream toch wel een stukje beter dan Casema+
ik hoor over allebei niet echt goede verhalen.. ik heb zelf chello regio eindhoven nooit problemen :)

• MasterM
Op maandag 16 juli 2001 00:24 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik hoor over allebei niet echt goede verhalen.. ik heb zelf chello regio eindhoven nooit problemen :)
ja goed over chello heb ik ook weer veel slechte dingen gehoord (+gezien).
maar dat zal je altijd hebben.
Maar in alphen heeft echt nouwelijk iemand kabel (zonde van casema's geld trouwens) maar ja. Iedereen die ik ken heeft adsl of dail-up, in elk geval geen kabel. Dus ik zal wel goede dingen halen daar mee. Maar toch strax word het ineens om de eenn of andere reden populair. zit ik daar te wachten met 0.4 kb/s. Dus ik ga toch maar voor adsl, denk'

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 00:29 schreef MasterM het volgende:

[..]

ja goed over chello heb ik ook weer veel slechte dingen gehoord (+gezien).
maar dat zal je altijd hebben.
Maar in alphen heeft echt nouwelijk iemand kabel (zonde van casema's geld trouwens) maar ja. Iedereen die ik ken heeft adsl of dail-up, in elk geval geen kabel. Dus ik zal wel goede dingen halen daar mee. Maar toch strax word het ineens om de eenn of andere reden populair. zit ik daar te wachten met 0.4 kb/s. Dus ik ga toch maar voor adsl, denk'
juist wat je zegt.. als adsl daar bij jullie populair is en de snelheden zijn ook goed dan is het het overwegen idd waard.. elke provider heeft zijn zwaktes maar misschien valt het in jullie regio met mxstream wel mee

• MasterM
Op maandag 16 juli 2001 00:31 schreef mafiasven het volgende:

[..]

juist wat je zegt.. als adsl daar bij jullie populair is en de snelheden zijn ook goed dan is het het overwegen idd waard.. elke provider heeft zijn zwaktes maar misschien valt het in jullie regio met mxstream wel mee
ja goed adsl is in alphen razend populair maar euuh het ging mij er meer om dat Kabel een shared medium is en ADSL niet (minder).
Maar ja ik ga nu ff lekker knorren, en dromen dat dat K"T KPN de centrale deuren wijd open gooit, wat een mooie droom zal dat woorden :)(sprookje :( )

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 00:37 schreef MasterM het volgende:

[..]

ja goed adsl is in alphen razend populair maar euuh het ging mij er meer om dat Kabel een shared medium is en ADSL niet (minder).
Maar ja ik ga nu ff lekker knorren, en dromen dat dat K"T KPN de centrale deuren wijd open gooid, wat een mooie droom zal dat woorden :)(sprookje :( )
haha .. ja kabel is wel sharing maar dat hoeft geen invloed te hebben.. maar welterusten :) en droom maar leuk ;)

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 23:58 schreef Kruimeltje het volgende:

[..]

Ik zit met dezelfde vraag, woon in de 2e fase. Ga denk toch maar eerst 1 jaartje via MX-stream. Is nou al zovaak uitgesteld mijn geduld is nu echt op :'(
bij mij is de vraag al beantwoord: eerst ff jaartje mxstreamen, en dan kijken hoe het met cistron gaat

maar nu zijn er weer wat problemen door die ****-KPN, maar daar loopt al een draadje overr

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 00:05 schreef mafiasven het volgende:
hmmz kunnen jullie niet kabel nemen ofzo?
is hier nie in leiden, anders had ik veel liever casema genomen dan mxstream :r

Verwijderd

die gasten bij de OPTA zijn gewoon een stel watjes, die durven de KPN niet ff hard aan te pakken :(

Verwijderd

ik ook in leiden, maar ik zie toch liever dat ze wat extra centrales plaatsen dan dat casema langs komt.

Verwijderd

cistron moet gewoon ff in actie komen, het leek ff heel dichtbij, maar nu begint de KPN zelfs weer de uitrol in alphen tegen te houden, hoe krijgen die ********* gatsen t echt voor elkaar :(

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 17:46 schreef Belegen_Kaas het volgende:
cistron moet gewoon ff in actie komen, het leek ff heel dichtbij, maar nu begint de KPN zelfs weer de uitrol in alphen tegen te houden, hoe krijgen die ********* gatsen t echt voor elkaar :(
kunne wij tweakers ze niet aanpakken >:)

Verwijderd

hallo?????
KPN wordt het wel erg lastig gemaakt he? eerst moeten ze alle telefoon centrales bouwen etc, dan moeten ze zeker hun concurrenten daar gratis gebruik van laten maken? En maken ze bellen goedkoop, moeten ze het duurder maken omdat anders andere bedrijven niet lager kunnen? damn ik wordt er ziek van... al die andere telecom bedrijfen. KPN is goed en jullie zijn ondankbaar! YOU DIE! ... zo ik heb gesproken

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 16:30 schreef Belegen_Kaas het volgende:
die gasten bij de OPTA zijn gewoon een stel watjes, die durven de KPN niet ff hard aan te pakken :(
yeah right! ze durven de concurrentie niet hard aan te pakken ja. ze pakken KPN alleen hard aan.

Verwijderd

Als CISTRON gewoon betaald wat KPN vraagt voor de toegang tot centrales en het gebruik van de local loop dan zijn er geen problemen.
Het probleem zit bij al die kloterige concurentjes die alle diensten van KPN zo goedkoop mogelijk willen krijgen en hier telkens met rechtzaken en de OPTA mee aankomen.

Dus geef ik KPN groot gelijk dat ze hier tegen in gaan en dan ook maar weer een advocaatje op de zaakjes zet. Dus duurt alles aleen maar weer langer.

Conclusie: als ze gewoon het gevraagde betalen kunnen ze en eerder starten, doet KPN niet moeilijk, besparen ze kosten aan rechtzaken en zijn jullie ook weer blij....

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 20:48 schreef CheS het volgende:
Als CISTRON gewoon betaald wat KPN vraagt voor de toegang tot centrales en het gebruik van de local loop dan zijn er geen problemen.
Het probleem zit bij al die kloterige concurentjes die alle diensten van KPN zo goedkoop mogelijk willen krijgen en hier telkens met rechtzaken en de OPTA mee aankomen.

Dus geef ik KPN groot gelijk dat ze hier tegen in gaan en dan ook maar weer een advocaatje op de zaakjes zet. Dus duurt alles aleen maar weer langer.

Conclusie: als ze gewoon het gevraagde betalen kunnen ze en eerder starten, doet KPN niet moeilijk, besparen ze kosten aan rechtzaken en zijn jullie ook weer blij....
als je mijn eerste post heb gelezen
vragen ze veel te veel voor de eu regels.

als jij een video huurt bij de video theek wat normaal 7,50 was en nu 30 piek voor vragen zeg je ook van. bekijk het maar.

• MasterM
Op maandag 16 juli 2001 21:33 schreef Bass64 het volgende:

[..]

als jij een video huurt bij de video theek wat normaal 7,50 was en nu 30 piek voor vragen zeg je ook van. bekijk het maar.
Nah je gelijk...
Als iets goed koper hoort te zijn dan waarom zou je het duurder betalen dat lijkt mij toch een vrij logische reactie.
Ik heb ze vandaag ook maar eens ff gebeld, een eeuuh die f*****g kpn heeft 4 a 5 keer zo hoge prijzen gesteld, dan de prijzen die door de OPTA als 'normaal' worden beschouwd en daar gingen Cistron niet meer akkoord. Heb ik ook gehoord dat cistron een voorstel heeft gedaan maar dat de KPN geen JA en geen NEE heeft geantwoord....
Dus goed het komt er op neer dat ik weer zal wachten, (heb ik toch maar besloten) ik wil wel graag meer bandbreedte maar ik wacht wel desnoods wacht ik tot oktober :'( en dan krijg ik het ik zie wel wat er gebeurt...
Maar ik ben eigenlijk niet vanplan een producht aftegaan nemen bij dat stink KPN (maar ik moet toegeven ze hebben het (voor hun eigen) goed geregeld :( ).

Verwijderd

en ja hoor ik heb ook een klacht over kpn..

iedereen zegt toch dat nummerweergave 2,50 kost ??
ze hebben het dus sneaky veranderd je betaald nu gewoon 4,20 :r :r :(

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 22:09 schreef mafiasven het volgende:

welke idioot heeft er ook nummerweergave

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 19:20 schreef ugamer het volgende:
hallo?????
KPN wordt het wel erg lastig gemaakt he? eerst moeten ze alle telefoon centrales bouwen etc, dan moeten ze zeker hun concurrenten daar gratis gebruik van laten maken? En maken ze bellen goedkoop, moeten ze het duurder maken omdat anders andere bedrijven niet lager kunnen? damn ik wordt er ziek van... al die andere telecom bedrijfen. KPN is goed en jullie zijn ondankbaar! YOU DIE! ... zo ik heb gesproken
die telefooncentrales stonden er al jaaaaaaaaaaaren toen de KPN geprivatiseerd werd, you dumbass

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 22:52 schreef ugamer het volgende:

[..]

welke idioot heeft er ook nummerweergave
wij !! is lekker handig kun je tenminste zien als aso's bellen ofzo :)
of ze moeten anoniem bellen maar dan ist 3x afwachten en kpn waarschuwen :)

Verwijderd

Even voor die twee bekrompen KPN TROLLEN....geen uitspraken doen over Cistron als je er de balle verstand van hebt..( ugamer en die Ches ) Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie pappie of jezelf bij kpn werkt..en straks met het schip ten onder gaan..
Aan de service van Cistron kan ZEKER de KPN nog een voorbeeld nemen...en mijn ADSL aansluiting wordt deze WEEK gerealiseerd via Cistron..
Geloof dat dat voor de KPN NIXstream trollen wel altijd een droom zal blijven...met hun afgeknepen snelheidje...

Was het niet 125 Kb/sec..lachen
Cistron...factor 4 a 5

Greetz...en dat ieder krijgt wat hij verdient..

• MasterM
Op maandag 16 juli 2001 23:15 schreef Havoc6700 het volgende:
Even voor die twee bekrompen KPN TROLLEN....geen uitspraken doen over Cistron als je er de balle verstand van hebt..( ugamer en die Ches ) Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie pappie of jezelf bij kpn werkt..en straks met het schip ten onder gaan..
Aan de service van Cistron kan ZEKER de KPN nog een voorbeeld nemen...en mijn ADSL aansluiting wordt deze WEEK gerealiseerd via Cistron..
Geloof dat dat voor de KPN NIXstream trollen wel altijd een droom zal blijven...met hun afgeknepen snelheidje...

Cistron...factor 4 a 5

HE what the f*ck
volgens je profiel woon je in alphen???
en je krijgt cistron adsl???
zit jij aangesloten op de centrale 'centrum' of wat???
dit wil ik wel ff weten...
bvd

PS: ik ben wel heel blij voor je :) :)

Verwijderd

Nee, ik zit in Ridderveld en vandaag is mijn KPN lijn overgezet...
ADSL wordt deze of volgende week aangesloten.

Greetz

:)

• MasterM
Op maandag 16 juli 2001 23:36 schreef Havoc6700 het volgende:
Nee, ik zit in Ridderveld en vandaag is mijn KPN lijn overgezet...
ADSL wordt deze of volgende week aangesloten.

Greetz

:)
hoe bedoel je vandaag is mijn kpn lijn overgezet??? i don't get it. bedoel je dat je een dode lijn hebt?? of dat je al via cistron belt???
En de monteur komt deze of volgende week langs?? Weet je de exacte datum niet (die spreken ze toch met je af???)
Dit is onmogelijk man... maaar ik geloof je met alle plezier... damn man ik wordt gek...
Als je ADSL heb meld het dan ff PLEASE. (dan ga ik cistron ff ondervragen)

en nogmaals: Thanx :)

Verwijderd

Maandag 16 juni is door cistron mijn KPN lijn overgenomen.
Kon de hele dag wel bellen maar niet gebeld worden...S'avonds met cistron gebeld , KPN had nog wat laten liggen..moet morgen normaal werken mijn telefoon lijn..
Aan cistron gevraagd hoelang het nog zou duren i.v.m ADSL...de monteur zou deze week voor een afspraak bellen..

p.s. een vriend van mij woont een paar honderd meter verder en krijgt woensdag ADSL...mail me maar op mijn Hotmail accout..
Havoc6700@hotmail.com *D

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 23:55 schreef Havoc6700 het volgende:
Maandag 16 juni is door cistron mijn KPN lijn overgenomen.
Kon de hele dag wel bellen maar niet gebeld worden...S'avonds met cistron gebeld , KPN had nog wat laten liggen..moet morgen normaal werken mijn telefoon lijn..
Aan cistron gevraagd hoelang het nog zou duren i.v.m ADSL...de monteur zou deze week voor een afspraak bellen..

p.s. een vriend van mij woont een paar honderd meter verder en krijgt woensdag ADSL...mail me maar op mijn Hotmail accout..
Havoc6700@hotmail.com *D
grrr ik zit ook in de ridder buurt
woon je niet heel erg dicht bij dat we ff een netwerk kabel leggen

Verwijderd

Horstenbuurt...met alle plezier...kan ook wel branden voor je...nieuwste speelfilmpies en zo..:)

Verwijderd

Ligt er trouwens ook aan hoelang je staat ingeschreven bij cistron...

Greetz

en of je ISDN lijn moet worden overgezet...

• MasterM
woops foutje...

• MasterM
Op dinsdag 17 juli 2001 00:03 schreef Havoc6700 het volgende:

Greetz

dus als je isdn hebt dan kan het wat langer duren (heb ik namelijk) DAMN... Why me...
en ik sta idd niet zo lang ingeschreven bij cistron...denk 1 1/2
PS ik woon in de oude ambachtenbuurt...

Verwijderd

oh oh....isdn klantjes moeten langer wachten i.v.m een conflict tussen KPN en Cistron.
En die het eerst komt die het eerst maalt..
Lees de cistron nieuwsgroep maar eens..

• MasterM
Op dinsdag 17 juli 2001 00:07 schreef Havoc6700 het volgende:
oh oh....isdn klantjes moeten langer wachten i.v.m een conflict tussen KPN en Cistron.
En die het eerst komt die het eerst maalt..
Lees de cistron nieuwsgroep maar eens..
shit man... ik weer met mijn isdn...
en "Lees de cistron nieuwsgroep maar eens.."
wat is dit???

Verwijderd

Ik citeer...Ik heb dit bericht zelf gecensureerd, dit om niemand te kwetsen, omdat
niemand er waarschijnlijk iets aan kan doen.

CCCCCC = Censuur.

Vanmiddag belde ik eventjes naar Cistron om te vragen hoe het nu zat, gezien
het feit dat er woensdag portering plaats zou vinden. Tot mijn grote
verbazing.... Ik had dit nu in deze fase echt niet meer verwacht.. zei de
persoon aan de andere kant van de lijn : "Ja, het spijt ons, maar KPN heeft
met ingang van heden alle porteringen stopgezet." In mijn hoofd was mijn
eerste reactie : "CCC, CCCCC CC CCC KPN ? CCCCC CC CC CCCC CC CCC Cistron
woensdag aanstaande toch ?". Ja... een heel groot aantal mensen wordt wel
gewoon aangesloten, maar helaas een aantal, en daar hoort u bij, is door KPN
geweigerd. Het gaat om een "geschil" tussen KPN en Cistron. KPN heeft
Cistron gemeld (correct me if i`m wrong guys, maar dat hoef ik denk ik niet
eens te zeggen) dat de colokaties die Cistron wil hebben bij de KPN
centrales binnen een (geloof ik) onhaalbare tijd gerealiseerd moeten worden.
Cistron KAN dit niet (waarschijnlijk vanwege financiele redenen) en daarom
besloot KPN alle nog lopende aansluitingen voor ongbepaalde tijd te
weigeren. Wanneer Cistron weer aanvragen mag doen bij KPN? Niemand weet
het.

realiteit? :

CCCCCC !!

CCCCCC !!

Ik, die al vanaf het begin wacht (April 2000), mag weer voor onbepaalde tijd
de wachtkamer in !
De volgende ronde..... next go, wanneer het "geschil" is uitgevochten...
voor de rechter heb ik begrepen....

Hoe lang?? Niemand weet het...

De teleurstelling is groot... geloof me... erg groot. Sterker nog... Ik denk
zelfs dat ik niet in staat ben om onder woorden te brengen hoe groot die
is..........

Jean....... (nog xx, CCCCCC, nachtjes slapen?? )

Verwijderd

Als je outlook express hebt moet je even een newsaccount aanmaken naar cistron via je provider..:)

Verwijderd

Heb je geen MSN ?

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 00:03 schreef Havoc6700 het volgende:

Greetz

jij lees dus niet alles :(
had eeder beschreven dat ik vergeten was de nota mee testuren dus kan het wat langer duren. ik fax het morgen door via mijn werk, maar ik heb ook nog ISDN dus kan ik nog langer w88

oja cccc = censuur

CCCCCCCCCCCCCC KPN cccccCCCCCCccccccccCCCC KPN KPN CCCC

oja en CCCC ikke dat ik de nota ben vergeten (maar had dat nergens gelezen had het ingevuld voor de blue en opgestuurd)

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 21:33 schreef Bass64 het volgende:

[..]

Maar de videotheek beslist zelf wat ie voor de huur vraagt, maar om met concurenten mee te gaan ligt de prijs toch bijna gelijk....

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:15 schreef Havoc6700 het volgende:

Cistron...factor 4 a 5

Cistron stelt weinig voor...
Ik vind 125 kb/sec wel aardig voor Fl 00,0 Klootje.Over de snelheden die ik op mijn werk haal kan jij aleen maar dromen.... mwaahh
En ja ik werk bij KPN.

Verwijderd

Over de snelheden die ik op mijn werk haal ...bla bla bla bij de zinkende KPN op de postkamer...( met postzegels likken of zo )de snelheid die gelijk is aan het aandeel op de beurs..
Al moest ik het dubbele aan Cistron betalen om van jullie af te zijn...MET PLEZIER !!!
En ik vind 800 Kb/sec ook wel een mooie snelheid..voor die 150 piek...trouwens het zelfde bedrag als wat KPN vraagt voor hun SUPERPRODUCT :r

Dus mocht je binnenkort nog een echte baan nodig hebben...we kunnen altijd snelle postzegellikkers van de KPN gebruiken op de postkamer...

Greetz loozers

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 08:35 schreef Havoc6700 het volgende:
Over de snelheden die ik op mijn werk haal ...bla bla bla bij de zinkende KPN op de postkamer...( met postzegels likken of zo )de snelheid die gelijk is aan het aandeel op de beurs..
Al moest ik het dubbele aan Cistron betalen om van jullie af te zijn...MET PLEZIER !!!
En ik vind 800 Kb/sec ook wel een mooie snelheid..voor die 150 piek...trouwens het zelfde bedrag als wat KPN vraagt voor hun SUPERPRODUCT :r

Dus mocht je binnenkort nog een echte baan nodig hebben...we kunnen altijd snelle postzegellikkers van de KPN gebruiken op de postkamer...

Greetz loozers
bij cistron betaal je 149,00 piek en bij kpn dure versie 179,00 terwel de KPN nog slomer is

Verwijderd

Ik had vannacht geen eens meer ontvangst met mn mobiel
Dat mag toch niet voorkomen in zo'n wereldstad als apeldoorn 8-)

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 08:35 schreef Havoc6700 het volgende:

Greetz loozers
Gaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppp pubertjes....
KPN - post ???????
De waarde van het aandeel is gelijk aan het IQ van jullie beiden.
Bij deze eindig ik deze zinlose discussie, qaangezien jullie te ver onder mijn niveua zitten :r

Verwijderd

:Z

Ja wordt lastig he als je geen vak geleert hebt en je hele leven verdoemd ben tot de postkamer..

Pulvis es et in pulverem reverteris

• MasterM
Op dinsdag 17 juli 2001 07:51 schreef CheS het volgende:

[..]

Maar de videotheek beslist zelf wat ie voor de huur vraagt, maar om met concurenten mee te gaan ligt de prijs toch bijna gelijk....
Ik weet niet of ik mijn gesprek met de cistron medewerker goed heb begrepen maar daaruit leidde ik af dat: 'KPN een 4 á 5 keer zo hoge prijs heeft gevraagd, dan de prijs die door de OPTA als normaal word beschouwd.

videotheekvoorbeeld:
de videotheek eigenaar vraagt 30,- maar in het blad van de consumentenbond staat dat je een video kan huren voor 7,50...
(hier ga je dus niet mee akkoord... , en dat heeft cistron gedaan (althans dat vertelde die medewerker mij)...

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Op maandag 16 juli 2001 22:09 schreef mafiasven het volgende:

fl. 2,50 per maand...en de telefoon rekening is per 2 maanden = fl 5.00
die 5 is inclusief 19% btw...ex= 4,20 simpel he?

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:25 schreef MasterM het volgende:

[..]

HE what the f*ck
volgens je profiel woon je in alphen???
en je krijgt cistron adsl???
zit jij aangesloten op de centrale 'centrum' of wat???
dit wil ik wel ff weten...
bvd

PS: ik ben wel heel blij voor je :) :)
volg je de nieuwsgroep niet ofzow??
alleen die uitrol in alphen ligt nu weer stil door de KPN, ik wordt dr echt helemaal :r van.
maar over 14 dagen babyxl hier, dan neem ik gewoon demon metro 512/128 :9

Verwijderd

Hey,

Ik mot toch ff reageren.

^$#%*&( --> KPN

KPN 100% SUCKS

Greetz,
Ronnie 8-)

P.s. Ben blij dat ik Wanadoo Premium hebt, d'r zijn gebruikers die niet tevreden zijn over Wanadoo. Maar ik heb bijna nooit problemen, het is VAAK lekkah RAP. ;)

Verwijderd

*blaat

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 07:51 schreef CheS het volgende:

[..]

Helaas (voor KPN) gaat dit verhaal niet op, aangezien er geen concurrenten zijn voor de betreffende dienst.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 13:04 schreef mafiasven het volgende:

[..]

toch ff een vraagje aan jou als je bij kpn werkt.. waarom hebben ze opeens nummerweergave verhoogt van 2,50 naar 4,20 :? :r
Kan het niet laten toch te reageren, als je nou ff een stukje hoger kijkt zie je de reply van qless. lezen lezen lezen precies wat ik bedoel dus. :Z

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 14:17 schreef CheS het volgende:

[..]

Kan het niet laten toch te reageren, als je nou ff een stukje hoger kijkt zie je de reply van qless. lezen lezen lezen precies wat ik bedoel dus. :Z
sorry had dat niet gezien.. denk je dat ik dat expres doe ofzo... :? |:(
en om elk topic door te gaan lezen van begin tot het einde heb ik toch echt weinig zin in

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:12

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 14 juli 2001 11:15 schreef Coen het volgende:

[..]

KPN bijna blut?

Volgens mij hebben ze al eens schuldenlast van 48.000.000.000,--
even globaal gesproken, denk je dat Libertel,dutchtone,ben,telfort,debitel enz. geen schulden hebben ? :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 14:19 schreef mafiasven het volgende:

[..]

sorry had dat niet gezien.. denk je dat ik dat expres doe ofzo... :? |:(
en om elk topic door te gaan lezen van begin tot het einde heb ik toch echt weinig zin in
Tja dat hoort er toch bij als je iets zinnigs toe wilt voegen aan een zinnige ( als dat al voorkomt )discussie, loze kreten kunnen we hier allemaal toevoegen.
Anders kun je net zo goed alleen *blaat neerzetten :)

Mafiasven no hard feelings ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08

GaMeOvEr

Is een hork.

Gaat nergens meer over. Dicht.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.