Intentionally left blank.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Hoe lui kun je zijn....??Op zondag 15 juli 2001 16:16 schreef Bitfreak het volgende:
URL ?
www.livingston.nl
Dat is verleden tijd, ga geen koeien uit de sloot halen...Op zondag 15 juli 2001 18:16 schreef McMiGHtY het volgende:
Kender Thijsen misschien wat? zegge Bitfreak, hadden ze bij jou de ISDN er niet uitgekeild enzo..je zat toch te denken aan zelfmoord enzo
'Kender Thijsen' hebben ze 'n internet-site?
http://www.google.com/search?q=kender+thijssen&btnG=Google+zoeken&hl=nl&lr=Op zondag 15 juli 2001 18:18 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Dat is verleden tijd, ga geen koeien uit de sloot halen...
'Kender Thijsen' hebben ze 'n internet-site?
Om 'n weekje een 24 poorts switch te huren... Duur
Verwijderd
Kijk bij onze sponsors van onze LAN-party.
www.lanemmen.nl
Je moet ze altijd wel uit heel het land ophalen. maar het kost niets. (zolang je het heel laat)
Verwijderd
Stuur die mannen een mailtje met wat je wilt en ze zullen het vast intressant vinden op het eea uit te lenen.
Gameparty sponsort CampZone, wij gaan naar CampZone met 'n hele grote tent, nu moeten we alleen nog 'n switch huren... Omdat Gameparty niks meer over heeft.
Iemand zou me toch wel kunnen helpen?
Verwijderd
So, burn in Hell.
SLUSS
Ehm, als jij nou even de thread had doorgelezen:Op maandag 16 juli 2001 22:21 schreef obscurus het volgende:
Stop je snikel toch in je eigen REET!! Als je zo reageert hoef ik je in iedergeval niet meer te helpen. Kijk als je beter je vraag had geformuleert was dit misverstand ook niet ontstaan.
So, burn in Hell.
SLUSS
En een beetje up-to-date bent, en af en toe eens op de bannertjes let die voorblijvliegen weet je dat CampZone een LAN op zichzelf is en door Gameparty wordt gesponsord/organizeerd.(Is voor CampZone, we hebben een grote tent gehuurd & gaan er met z'n allen gezellig inzitten)
Hmmz, zie ook: -> http://gathering.tweakers.net/forum/faqOp maandag 16 juli 2001 22:21 schreef obscurus het volgende:
So, burn in Hell.
SLUSS
En neem van mij aan, als je netjes blijft kom je verder..... beetje respect voor elkaar!
(Jah, ook voor elkaars fouten....!)
Verwijderd
So...
Ik hoop dat je wel kan begrijpen waarom ik boos ben. Zit me uit te sloven voor een geflipte aso en je krijgt schijt terug. (lees je eigen stukjes nou eens door dan.
-"Url?"
-"Jesuz wat een domme mensen hier toch"
Etc.
Nou wel truste
Gameparty heeft alle poorten nodig, ze hebben zelfs een tekort heb ik begrepen.Op maandag 16 juli 2001 22:29 schreef obscurus het volgende:
Ik denk dat jou gedrag nog minder getolereerd word. En het is heel normaal dat gameparty niet direct alle switches verhuurt heeft hoor.
So...
Ik hoop dat je wel kan begrijpen waarom ik boos ben. Zit me uit te sloven voor een geflipte aso en je krijgt schijt terug. (lees je eigen stukjes nou eens door dan.
-"Url?"
-"Jesuz wat een domme mensen hier toch"
Etc.
Nou wel truste
Maar, mocht je nog 'n bedrijf weten/iemand anders, please...
(maakt alleen veel lawaai)
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
net zo makkelijk
maar de vraag is dus of gamaparty dus wel 4 poortjes overhebben ...
En of ze de moeite willen nemen die poorten te configuren. Ach gameparty is wel gemakkelijk...
Maar goed, ik zou dus niet weten waar je dat soort spul kan huren
sponseren is een ander verhaal
edit: ik kan je dus geen bedrijf geven die je wilt sponseren.
verder is het ook nog maar de vraag dat ALS ze de andere switch willen port-trunken (poortjes teveel
Have a wheelie good weekend!
Wat houd trunkable precies in? Dat heeft toch te maken met meerdere switches die aan elkaar hangen? Heeft iemand misschien een wat betere uitleg voor mij?Op dinsdag 17 juli 2001 14:21 schreef morphje het volgende:
jah leuk trunkable...
There is no place like 127.0.0.1
het is gewoon in feite dat 4 poorten gebundeld worden tot 1. Hier moet dan wel vastgesteld worden dat alle 4 de kabels naar een switch gaan waar ook 4 poorten op zitten die getrunked zijn.
Je kan dus NIET 4 kabels trunken naar 2x2 switches (logish in priciepe)
Het nadeel van trunken is idd dat sommige merken niet op elkaar werken, omdat de ene switch een nieuwe lijn inschakeld als de voorgaande lijn verzadigd op capaciteit en het andere merk verdeeld alle data gelijkmatig over zijn trunkkabels.
Nou is het eerste protocol al bijna niet meer gebruikt, maar ik heb het nog steeds zien werken. Maar meestal krijg je wel verschillende merken switches op elkaar getrunked
Ik ga zelf ook naar Campzone. 'Wij' nemen mee: 'n 8 poort simpel 10/100 mbit switchje, bovenstaande Cabetron en bovenstraande Cisco.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Je zegt het zelf, had.Op woensdag 18 juli 2001 14:11 schreef victorb het volgende:
BitFreak
Je had toch een 3com 3900 met glasvezel
Ik heb hem niet eens binnen gekregen, er waren wat probleempjes met ouders waardoor ik nu ook m'n eigen switch kwijt ben, wat het netwerk zou worden.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Dat jij mij van heel lang geleden kent, toen ik nog 100% in de pubertijd was (
En, wel degelijk heb ik betreffende spullen, en het is niet puntje bij paaltje, m'n ouders zijn er niet blij mij dat ik 'n afspraak met ze heb gemaakt dat ik van 'n bepaald geld-inkomsten gedoe geen computers zou kopen, maar wat doet de rasechte tweakers/computernerd?
Juist.
Ik heb hier 'n switch die we eerst zouden usen, maar die bleek niet te kunnen trunken, dus toen zouden we 'n 3900 kopen (Nooit binnen gekomen omdat ouders hadden geblokkeerd). Nu moet ik alle produkten verkopen of terugbrengen naar de winkel en het originele bedrag terugkrijgen...
Dat moet ik dus met deze switch doen...
</Story>
Nog even ->Op woensdag 18 juli 2001 19:47 schreef Tonnetje het volgende:
Bitfreak heeft alles, kan alles en doet alles. Als puntje bij paaltje komt issie t weer kwijt door zijn ouders of iets dergelijks. Oftwel er is zowat niks van waar. Wanneer krijgen de mensen het op dit forum het eens door!
http://www.gundata.net/pcs
Hier staan wat foto's tussen van bepaalde produkten waar jij over praat van "als puntje bij paaltje komt dan is het weg", niet als het puntje bij paaltje komt, maar als ouders achter je geheimpje komt.
Verwijderd
Verwijderd
En hij blijft zoals ie is
en waarom deze loze kick?Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 08:33:
http://www.gameparty.net/nieuws/item/3384/
En hij blijft zoals ie isdie streken van zijn *pubertijd* verleert ie toch niet
(lees de onderste 100 reacties)
Verwijderd
In het nieuwsartikel dat Stefan-d laat zien, zie je idd dat hij nogal van volhouden houdt. Hoe erg hij nu ook voor schut staat, hij blijft maar doorgaan. Hij is net een konijn met Duracell batterijen
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 08:33:
http://www.gameparty.net/nieuws/item/3384/
En hij blijft zoals ie isdie streken van zijn *pubertijd* verleert ie toch niet
(lees de onderste 100 reacties)
Fijn, en daarom moet een topic van een jaar oud gekicked worden
Dit topic is gesloten.
![]()