Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat niet gebruikt worden om te gamen.Zal worden gebruikt voor de normale taken, surfen,excel, netflix kijken 1440p scherm. Rarren en parren zal ook een van de taken zijn.Enige eisen zijn dat het systeem snel is ook voor de komende jaren en dat de GPU de taken aankan en dat het systeem stil is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs van het systeem mag 850 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
roccat keyboard en muis, philips monitor 1440p 32 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle hardware.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een merk, ben vanuit gewoonte voor intel gegaan maar sta ook open voor AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
pc zou een jaar of 4 mee moeten gaan, liefst ook een zo stil mogelijk systeem.
Ga je overklokken?
ik ga zeker niet overklokken
Wat verwacht je van ons?Daar ik zelf geen zicht heb op welke CPU ik zou nodig hebben ben ik maar uitgegaan van een I7 omdat het in het budget past en de pc toch een tijdje mee moet gaan. Denk dat 8 gb wel voldoende is. Als videokaart de 1030 gekozen of zou de IGPU ook voldoen voor de taken, surfen,netflix,youtube ?
Onderstaande systeem is een hersenspinsel van mij , sta open voor aanpassingen / verbeteringen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat niet gebruikt worden om te gamen.Zal worden gebruikt voor de normale taken, surfen,excel, netflix kijken 1440p scherm. Rarren en parren zal ook een van de taken zijn.Enige eisen zijn dat het systeem snel is ook voor de komende jaren en dat de GPU de taken aankan en dat het systeem stil is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs van het systeem mag 850 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
roccat keyboard en muis, philips monitor 1440p 32 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle hardware.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een merk, ben vanuit gewoonte voor intel gegaan maar sta ook open voor AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
pc zou een jaar of 4 mee moeten gaan, liefst ook een zo stil mogelijk systeem.
Ga je overklokken?
ik ga zeker niet overklokken
Wat verwacht je van ons?Daar ik zelf geen zicht heb op welke CPU ik zou nodig hebben ben ik maar uitgegaan van een I7 omdat het in het budget past en de pc toch een tijdje mee moet gaan. Denk dat 8 gb wel voldoende is. Als videokaart de 1030 gekozen of zou de IGPU ook voldoen voor de taken, surfen,netflix,youtube ?
Onderstaande systeem is een hersenspinsel van mij , sta open voor aanpassingen / verbeteringen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 151,55 | € 151,55 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,47 | € 31,47 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 106,82 | € 106,82 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 119,47 | € 119,47 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 595,64 | |
[ Voor 6% gewijzigd door edebee op 13-04-2018 10:36 ]