Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet sowieso alle basis probleemloos aankunnen : surfen, mailen, office. Daarnaast is hij zeker ook bedoeld voor gaming maar kan daar moeilijk inschatten wat nodig is. Mijn neef speelt momenteel Rainbow Six en PUGB. Hij is wel niet bezig met framerates, hoge instellingen, ....
Hij studeert momenteel ook waar hij wat bouwtekeningen moet maken. Momenteel gebruiken ze microstation, maar op termijn kan dat Autocad worden. Wat is belangrijk om autocad te draaien ?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop het systeem zo goedkoop mogelijk te houden, maar vooral belangrijk dat bovenstaande mogelijk is.
Inclusief monitor, windows, assembly wil het zeker onder 1000 Euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en evt. toetsenbord kan nog een oud gebruikt worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een build gemaakt, maar twijfel echt of componenten misschien overkill zijn of net niet ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zie hierboven, in elk geval is elke tip welkom. Ik heb nu een build met Ryzen, maar als Intel interessanter is, mag dat ook aangegeven worden.
Verder besef ik dat videokaarten en intern geheugen momenteel duur zijn. Maar de aankoop is nu dringend, dus kan niet wachten tot de prijzen wat gaan zakken. Maar als jullie denken dat upgraden nut heeft, dan wil dat zeker bekijken, echter systeem moet ook nu al vlot draaien natuurlijk.
Het moet sowieso alle basis probleemloos aankunnen : surfen, mailen, office. Daarnaast is hij zeker ook bedoeld voor gaming maar kan daar moeilijk inschatten wat nodig is. Mijn neef speelt momenteel Rainbow Six en PUGB. Hij is wel niet bezig met framerates, hoge instellingen, ....
Hij studeert momenteel ook waar hij wat bouwtekeningen moet maken. Momenteel gebruiken ze microstation, maar op termijn kan dat Autocad worden. Wat is belangrijk om autocad te draaien ?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop het systeem zo goedkoop mogelijk te houden, maar vooral belangrijk dat bovenstaande mogelijk is.
Inclusief monitor, windows, assembly wil het zeker onder 1000 Euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en evt. toetsenbord kan nog een oud gebruikt worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een build gemaakt, maar twijfel echt of componenten misschien overkill zijn of net niet ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zie hierboven, in elk geval is elke tip welkom. Ik heb nu een build met Ryzen, maar als Intel interessanter is, mag dat ook aangegeven worden.
Verder besef ik dat videokaarten en intern geheugen momenteel duur zijn. Maar de aankoop is nu dringend, dus kan niet wachten tot de prijzen wat gaan zakken. Maar als jullie denken dat upgraden nut heeft, dan wil dat zeker bekijken, echter systeem moet ook nu al vlot draaien natuurlijk.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 159,- | € 159,- |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 208,68 | € 208,68 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 35,90 | € 35,90 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 106,82 | € 106,82 |
| 1 | be quiet! System Power 9 400W | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 71,74 | € 71,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 900,04 | |