T-mobile thuis glasvezel 2 maanden wachttijd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwepiet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-02-2021
Hallo mede-tweakers,

Ik wou even jullie ervaringen horen over de aansluitings duur van T-mobile glasvezel internet en of jullie eventueel een idee hebben voor een tijdelijke (2 maandlijkse!!) oplossing hebben voor internet (T-mobile bied zelfs niks aan).

Ik bestelde 29 maart de grandioze aanbieding van 750mb/s voor 37.50 per maand waarbij ik dacht, its too good to be true eeeen dat was het ook. Ik kreeg vervolgens een mailtje met de bevestiging met de boodschap dat Reggefiber 18 mei contact met mij zou opnemen, 18 MEI(!), anderhalve maand later dan de bestelling!! en dit betekend overigens dat dan pas de aansluiting geregeld word en dan vervolgens moet de installatie ook nog eens door T-mobile zelf gedaan worden en dat zal er nog eens 2 weken bij optellen. Wat betekent dat ik pas over 2 maanden internet zal hebben.

En natuurlijk accepteerde ik dat niet en belde meteen T-mobile waar ik andere halve uur met 6 verschillende personen heb gesproken over 3 verschillende afdelingen waarbij de eerste 4 waarschijnlijk geen idee hadden bij welk bedrijf ze werkte. Pas de laatste 2 waren enigszins behulpzaam en meedenkt maar ze kwamen uiteindelijk niet met een oplossing en de laatste medewerkster zei dat ze nog nooit z'n lange installatie duur had gezien en dat het waarschijnlijk een foutje was en dat ik de week daarna gebeld zou worden door Reggefiber. Een week later. Niet gebeld door Reggefiber en ik bel dus weer T-mobile en die zeggen dat het toch echt 18 mei wordt en dat ze niks meer voor mij kunnen betekenen en dat het hele pand aangepakt moet worden met glasvezel, terwijl ik wel dergelijk een glasvezel aansluiting heb zitten in mijn meterkast (!)... GEEF DAN NIET AAN DAT IK HET WEL HEB BIJ DE BESTELLING!

Ik ben boekie zoek en ben geneigd de bestelling te cancellen maar dan ben ik die aanbieding kwijt... Hebben jullie misschien (naast de buren vragen) een tijdelijke internet oplossing die jullie kunnen verzinnen?

Wat zijn jullie ervaringen met T-mobile aansluiting?

En tot zoverre mijn frustratie over T-mobile en sorry als ik mensen op hun tenen heb getrapt waarbij het wel goed gegaan is...

Casper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

4g via je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:43
Sim only icm een 4g router of zo iets

[ Voor 9% gewijzigd door thieske1 op 11-04-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:37

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:14
T-mobile glasvezelaansluiting is echt gezeik ook bij mijn aansluiting in totaal 3 weken bezig geweest om een werkende aansluiting te krijgen met 3 keer een monteur langs. Maar had ook hetzelfde met Telfort glasvezel toen dat aangesloten worden.

daarna nooit meer gezeik gehad natuurlijk maar wel vervelend als je zonder internet zit als je een bedrijf aan huis hebt.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwepiet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-02-2021
thanks voor de tips, had nog niet aan het upgraden van mijn mobiele abonnement gedacht, zal even kijken wat mijn mobiele provider te bieden heeft.

Nog kleine update: Heb met Reggefiber zelf gebeld en die zeggen dat ik nog geen glasvezel heb en dat daarvoor eerst mijn onderburen toestemming moeten geven aangezien het door hun meterkast moet, ik woon op 10 hoog...... Waarom bied T-Mobile mij iets aan wat ik met een zeer hoge kans niet eens kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:26

vr6-only

Blub Blub

zwarte_piet schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:05:
thanks voor de tips, had nog niet aan het upgraden van mijn mobiele abonnement gedacht, zal even kijken wat mijn mobiele provider te bieden heeft.

Nog kleine update: Heb met Reggefiber zelf gebeld en die zeggen dat ik nog geen glasvezel heb en dat daarvoor eerst mijn onderburen toestemming moeten geven aangezien het door hun meterkast moet, ik woon op 10 hoog...... Waarom bied T-Mobile mij iets aan wat ik met een zeer hoge kans niet eens kan gebruiken?
Omdat je buren juridisch gezien gedoogplicht hebben, net als jij wat betreft de utiliteiten in je meterkast. Het mag dan je woning zijn (huur of koop), maar over bepaalde dingen ben je simpelweg als eigenaar/huurder niet de "baas".

Gedoogplicht wilt echter niet zeggen dat je buren nu gelijk klaar staan om thuis te blijven. Je zou natuurlijk zelf langs kunnen lopen bij je onderburen om ze erop te attenderen.

Jouw situatie is een voorbeeld waarom de aanleg in steden zo moeizaam verloopt. In grote steden heb je veel appartementen en dat is een hel om aan te leggen, lees: medewerking vinden bij bewoners.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Ik heb hier ook een trage start gehad met T-Mobile Thuis Glas, de vezel lag er al, maar de wijk/straatkast was nog niet in orde, ergens iets mis gegaan met datums (nieuwbouw). Niet dat het een excuus is, maar T-Mobile is ook (deels) afhankelijk van andere bedrijven die de kabels komen leggen. Die zijn op hun beurt weer afhankelijk van gemeenten, vergunningen en medewerking van bijvoorbeeld je onderburen.

Wanneer alles er ligt ben je dat heel snel weer vergeten :) Ik heb eigenlijk afgelopen jaar amper/geen downtime gehad en haal eigenlijk altijd de max van mijn verbinding voor een, vind ik, relatief gunstige prijs.
Pagina: 1