Ik heb een vraag aan jullie,
laatste tijd speel ik zoals waarschijnlijk velen van jullie Fortnite,
Maar na een tijdje begin ik FPS drops te krijgen van ongeveer 150+FPS naar soms 18-25FPS
Meestal als ik in gevecht ga of er veel gebeurd.
Ik heb mijn temperatuur bekeken van de videokaart en deze zijn rond de 70, dus de fan iets harder gezet zodat deze naar +- 58-60 graden gaat tijdens het gamen. Niet te warm lijkt me dus.
deze ''lag'' stoten duren ongeveer 3 seconden en dan springt die weer naar 150+ FPS dus het is elke keer kort, maar zeer irritant.
Verder zou ik alles volgens het spel op ''Epic'' kunnen spelen, maar speel met een aantal dingen op low en sommige op High.
Mijn setup:
nieuwe drivers van AMD
Windows 7 64 bit
systeemgeheugen 16GB
Grafische kaart: AMD Radeon R9 380 series
grootte geheugen: 4096 MB
geheugen type GDDR 5
CPU type: AMD FX 8350 eight-Core processor
Mochten jullie meer willen weten hoor ik het graag.. hopelijk hebben jullie een antwoord voor me.
laatste tijd speel ik zoals waarschijnlijk velen van jullie Fortnite,
Maar na een tijdje begin ik FPS drops te krijgen van ongeveer 150+FPS naar soms 18-25FPS
Meestal als ik in gevecht ga of er veel gebeurd.
Ik heb mijn temperatuur bekeken van de videokaart en deze zijn rond de 70, dus de fan iets harder gezet zodat deze naar +- 58-60 graden gaat tijdens het gamen. Niet te warm lijkt me dus.
deze ''lag'' stoten duren ongeveer 3 seconden en dan springt die weer naar 150+ FPS dus het is elke keer kort, maar zeer irritant.
Verder zou ik alles volgens het spel op ''Epic'' kunnen spelen, maar speel met een aantal dingen op low en sommige op High.
Mijn setup:
nieuwe drivers van AMD
Windows 7 64 bit
systeemgeheugen 16GB
Grafische kaart: AMD Radeon R9 380 series
grootte geheugen: 4096 MB
geheugen type GDDR 5
CPU type: AMD FX 8350 eight-Core processor
Mochten jullie meer willen weten hoor ik het graag.. hopelijk hebben jullie een antwoord voor me.