Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar ik bedrogen ben door een ex zakenpartner, moet ik mijn financiën volledig herschikken. Hiervoor ben ik op zoek naar een persoonlijke lening, doch wordt geweigerd door alle banken. Dit ook als gevolg van het bedrog van mijn ex partner.

Mijn inkomsten zijn voldoende om de lening af te betalen, doch ze vallen buiten het belastingstelsel. Inkomsten zijn legaal, maar niet controleerbaar door banken.

Kan iemand mij helpen om een persoonlijke lening te vinden van minstens 15.000,- Euro.

Voor de lening mag alles officieel gebeuren. Ik heb niets te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

ALLE inkomsten zijn controleerbaar, als jij zegt dat het niet zo is, of buiten het belastingstelsel valt, betekend dat het per default niet legaal is. Over alles moet je belasting betalen, en alles moet je melden, zelfs als het geen belastbaar inkomen is.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Klink wazig.

Je kunt natuurlijk altijd in het "informele" circuit lenen. Daar kunnen we je hier overigens niet mee helpen. Of neem een lening bij een familielid, vriend, etc...

Ik ga je inkomsten niet direct "illegaal" noemen, maar zou wel graag willen weten wat nou die inkomsten zijn.. Dan kunnen we het altijd nog illegaal noemen :P

[ Voor 47% gewijzigd door FreakNL op 07-04-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Er zijn tegenwoordig diverse partijen actief die "p2p lenen" aanbieden. Google maar eens op die term. Lenen zonder tussenkomst van een bank.

Zie ook het topic op tweakers met ervaringen:

Peer-2-Peer lenen: de praktijk

[ Voor 27% gewijzigd door sjukke op 07-04-2018 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 13:27:
...
Mijn inkomsten zijn voldoende om de lening af te betalen, doch ze vallen buiten het belastingstelsel. Inkomsten zijn legaal, maar niet controleerbaar door banken.
...
Als jij Nederlands staatsburger bent en je hebt inkomsten, dan val je onder het belastingstelsel. Zou je kunnen uitleggen waarom jij niet hieraan voldoet en waarom het niet controleerbaar is? Dit klinkt namelijk nogal vaag en ook niet echt legaal. Misschien heb je een goede uitleg hiervoor, maar dan wel graag even expliciet hier neerzetten. Als je niets te verbergen hebt, dan lijkt mij dat geen probleem.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:07
De topicstart bevat zoveel wazigheden dat ontsporing wel en een legale oplossing niet voor de hand ligt. Dit topic gaat daarom op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.