Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
[b]Ik zoek een IP camera set [b]
Ik zoek een IP camera set, bestaande uit 4 tm 6 camera's, met de volgende specs:
* buiten camera (IP66 geschikt);
* opname in Full HD
* Goede kwaliteit nachtzicht;
* type Dome (bij voorkeur);
* de kleur van camera's moet wit of lichtgrijs zijn;
* geen Wifi (mag wel, maar wordt toch niet gebruikt)
* geen PTZ (mag wel maar wordt toch niet gebruikt)
* de camera's worden aan de hoeken van een woning met 12 meter lange muren geplaatst, op zo'n 2 - 3 meter hoogte. Ik heb geen idee of dit voor de kijkhoek van belang is?
* optioneel ook een hardeschijf waarop de beelden 2 weken kunnen worden bewaard.
* de cameras worden aangesloten op reeds aanwezige electriciteitskabels, en dus geen netwerkkabel.
Dus de camera moet met zo'n setje dat IP verkeer op het stroomnetwerk zet om kunnen gaan, of nog - beter - dit moet geintegreerd zijn. Omdat de camera's worden aangesloten op bedrading die al wordt gebruikt voor tuinlampen die al aan de muur zijn bevestigd, denk ik zelf dat geintegreerde camera's het makkelijkste zijn
Wat is je budget?
zo max 800 - 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede kwaliteit camera. Ik heb nu 1 camera van Hikvision en deze bevalt erg goed.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Sta open voor ieder merk, maar moet wel goede kwaliteit zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[b]Ik zoek een IP camera set [b]
Ik zoek een IP camera set, bestaande uit 4 tm 6 camera's, met de volgende specs:
* buiten camera (IP66 geschikt);
* opname in Full HD
* Goede kwaliteit nachtzicht;
* type Dome (bij voorkeur);
* de kleur van camera's moet wit of lichtgrijs zijn;
* geen Wifi (mag wel, maar wordt toch niet gebruikt)
* geen PTZ (mag wel maar wordt toch niet gebruikt)
* de camera's worden aan de hoeken van een woning met 12 meter lange muren geplaatst, op zo'n 2 - 3 meter hoogte. Ik heb geen idee of dit voor de kijkhoek van belang is?
* optioneel ook een hardeschijf waarop de beelden 2 weken kunnen worden bewaard.
* de cameras worden aangesloten op reeds aanwezige electriciteitskabels, en dus geen netwerkkabel.
Dus de camera moet met zo'n setje dat IP verkeer op het stroomnetwerk zet om kunnen gaan, of nog - beter - dit moet geintegreerd zijn. Omdat de camera's worden aangesloten op bedrading die al wordt gebruikt voor tuinlampen die al aan de muur zijn bevestigd, denk ik zelf dat geintegreerde camera's het makkelijkste zijn
Wat is je budget?
zo max 800 - 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede kwaliteit camera. Ik heb nu 1 camera van Hikvision en deze bevalt erg goed.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Sta open voor ieder merk, maar moet wel goede kwaliteit zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?