Hallo allemaal,
Ik sta op het punt componenten aan te schaffen voor mijn nieuwe desktop nadat ik 7 jaar lang een (highend) laptop heb gebruikt als daily driver. Graag wil ik jullie vragen om feedback te geven (te schieten) op de door mij gekozen componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk mee gamen, daarnaast uiteraard ook het huis tuin en keuken surfen en mailen. Bij voorbaat een futureproof systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1500 euro, scherm en andere randapparatuur heb ik reeds. Betreft alleen verzendkosten, assemblage doe ik zelf.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik kan een stil systeem zeker waarderen!
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ja, naar gelang luchtkoeling toelaat.
Alvast bedankt!
Ik sta op het punt componenten aan te schaffen voor mijn nieuwe desktop nadat ik 7 jaar lang een (highend) laptop heb gebruikt als daily driver. Graag wil ik jullie vragen om feedback te geven (te schieten) op de door mij gekozen componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk mee gamen, daarnaast uiteraard ook het huis tuin en keuken surfen en mailen. Bij voorbaat een futureproof systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1500 euro, scherm en andere randapparatuur heb ik reeds. Betreft alleen verzendkosten, assemblage doe ik zelf.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik kan een stil systeem zeker waarderen!
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ja, naar gelang luchtkoeling toelaat.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-E GAMING | € 218,35 | € 218,35 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,75 | € 58,75 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,- | € 84,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | Corsair HX850 V2 | € 143,95 | € 143,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 197,90 | € 197,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.599,85 | |