Toon posts:

65 inch OLED kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tv kenners, wij trekken eind van het jaar het nieuwe huis in, en dan willen wij een 65 inch OLED. Ons budget ligt rond de 2500 euro(mag iets meer als het echt meerwaarde heeft)

Nu kwam Ik de volgende tv tegen LG OLED65C7V, en zie dat die al goedkoper wordt. Verwachten jullie nog stuntprijzen hiermee? Of moet ik er eentje aanschaffen omdat ze aan het einde van het jaar niet meer beschikbaar zijn?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Verwijderd Je post in [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 afgesplitst naar een eigen topic. Het is niet de bedoeling om daar persoonlijk aankoopadvies te vragen dan wel naar glazen bol voorspellingen te hengelen. Dat zal dat topic alleen maar vervuilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Verwijderd volgens mij heb je een vergelijkbare vraag gesteld in Aanschaf TV LG OLED65C7V

Persoonlijk, maar dat is mijn mening; er zijn wat "randvoorwaarden" aan het kopen van een grote TV. Misschien wil je dit verduidelijken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:45:
@Verwijderd volgens mij heb je een vergelijkbare vraag gesteld in Aanschaf TV LG OLED65C7V

Persoonlijk, maar dat is mijn mening; er zijn wat "randvoorwaarden" aan het kopen van een grote TV. Misschien wil je dit verduidelijken?
Wat zou je willen weten Max? We zitten rond de 4,5 meter van de tv af. Dat is de reden voor een 65 inch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:00:
[...]

Wat zou je willen weten Max? We zitten rond de 4,5 meter van de tv af. Dat is de reden voor een 65 inch.
Grappig, ik zit op 4m en vind 65" te klein. Ook meet-technisch is 65" eigenlijk net te klein op die afstand dus mogelijk de vraag of je een 75/77" kwijt kan of hebt overwogen? Verder heeft de gekozen TV van jou een minder mooi geluid dan het broertje OLED65E7V maar mogelijk dat je een mooie soundbar / surround-set hebt staan dus dan is mijn zorg al een stukje minder.

Oftewel; heb je de TV al gehoord qua geluid en weet je zeker dat deze groot genoeg is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben ongeveer een ruimte van 2 meter tussen 2 ramen zitten, waar de tv tussen komt. En aan allebei de kanten moet uiteraard ook nog wat ruimte overblijven.

Qua budget is 75/77 inch zeker niet interessant voor ons.
En krijg ik groter als 65 inch zeker niet bij me vriendin ingeprent Haha.

Ik ga zeker voor een aanschaf van een soundbar erbij(waarschijnlijk sonos)
Pagina: 1