Toon posts:

Aanschaf TV LG OLED65C7V

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Wij zijn voor ons huis opzoek naar een 65 inch OLED tv.

Nu kwam ik de volgende tegen van LG LG OLED65C7V en deze heeft ook goede recensies.

Zijn er nog mensen die deze tv hebben aangeschaft en ook positief zijn?

Ik merk dat de tv al goedkoper wordt, en nu helemaal aangezien de nieuwe lichting in opkomst is. Verwachten jullie nog een grotere daling? Rond de 2000-2200 euro?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[LG OLED] Ervaringen & Discussie gelezen?

Dalingen zijn sowieso koffiedik kijken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 14:29

Major_ton

Shoot!

Wat @MAX3400 zegt. Dat hele topic staat vol met ervaringen en vragen en antwoorden. Daar zou ik eerst eens gaan lezen want je steekt er een hoop van op. De 65C7 is een fantastisch toestel, maar geen één TV is perfect natuurlijk en misschien zijn er andere modellen die beter aansluiten op je wensen. Jouw vraag past dan ook mogelijk beter in de https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/76 afdeling van dit forum.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Door het afsplitsen van de op verkeerde plaats gestelde vraag in [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 naar een eigen topic zijn er dus 2 topics ontstaan voor je zoektocht naar een tv. Aangezien deze op de verkeerde plaats staat en minder reacties heeft: verder in 65 inch OLED kopen.

Dit topic is gesloten.