Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral goed kunnen gamen de komende jaren. Het liefst wil ik de settings van huidige games (AC origins/FC5) op High kunnen spelen op m'n 27inch scherm terwijl er op m'n 2e scherm 10 tabbladen open staan op chrome.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo'n 1300-1500 euro, minder is altijd beter natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
vanuit m'n vorige PC zou ik m'n Cooler Master N300 mee willen nemen. Verder zit daar een voeding in (Corsair Builder CX430 Bronze) die nu 4 jaar oud is. Mocht dat in het systeem passen zou ik die graag ook mee willen nemen. M'n secundaire scherm komt ook van de oude pc af, de BenQ GL2450E
verder heb ik de al harde schijven (een HDD voor opslag en een SSD voor windows/games)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik op 2 systemen uit. Een op basis van Ryzen en de ander op de nieuwe Intel:
[/i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf kwam ik op deze 2 systemen uit:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen hele specifieke wensen verder dan wat hier boven staat. Ik ben geen expert op dit gebied dus hoor graag jullie meningen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Een klein setje vragen: Is het verstandiger een nieuwe voeding en/of nieuwe case te kopen ?
Heb ik nog extra fans nodig?
Intel vs Ryzen, wat maakt nou precies het verschil?
Persoonlijke meningen zijn ook van harte welkom.
Thanks!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral goed kunnen gamen de komende jaren. Het liefst wil ik de settings van huidige games (AC origins/FC5) op High kunnen spelen op m'n 27inch scherm terwijl er op m'n 2e scherm 10 tabbladen open staan op chrome.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo'n 1300-1500 euro, minder is altijd beter natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
vanuit m'n vorige PC zou ik m'n Cooler Master N300 mee willen nemen. Verder zit daar een voeding in (Corsair Builder CX430 Bronze) die nu 4 jaar oud is. Mocht dat in het systeem passen zou ik die graag ook mee willen nemen. M'n secundaire scherm komt ook van de oude pc af, de BenQ GL2450E
verder heb ik de al harde schijven (een HDD voor opslag en een SSD voor windows/games)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik op 2 systemen uit. Een op basis van Ryzen en de ander op de nieuwe Intel:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 253,95 | € 253,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 76,- | € 76,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING 8G | € 599,- | € 599,- |
| 1 | LG 27UD58 Zwart | € 314,60 | € 314,60 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 189,95 | € 189,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.433,50 | |
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING 8G | € 599,- | € 599,- |
| 1 | LG 27UD58 Zwart | € 314,60 | € 314,60 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 189,95 | € 189,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.487,60 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf kwam ik op deze 2 systemen uit:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen hele specifieke wensen verder dan wat hier boven staat. Ik ben geen expert op dit gebied dus hoor graag jullie meningen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Een klein setje vragen: Is het verstandiger een nieuwe voeding en/of nieuwe case te kopen ?
Heb ik nog extra fans nodig?
Intel vs Ryzen, wat maakt nou precies het verschil?
Persoonlijke meningen zijn ook van harte welkom.
Thanks!