Hallo wie kan mij helpen bij het samenstellen van een aardige PC voor zowel Zwift als Gaming?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een PC waar ik zowel Zwift als mee kan Gamen (Battlefront II, World of Warships enzo)
Liefst wel met aardige graphics. het hoeft geen 4k te zijn maar wel een lekkere FPS en mooie beelden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
we hebben budget van rond de 880. maar minder uitgeven voor de zelfde of betere prestaties is altijd mooi
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
keyboard en muis zijn aanwezig beeldscherm komt later.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het gebruikelijke
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik sta open voor sugesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
misschien ooit in de toekomst maar als daar geen rede voor is dan niet
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik een lijst samen gesteld waarvan ik zelf even ben gaan zoeken naar aardige componenten. Maar ik weet dat er op dit form mensen zijn met meer verstand van zaken dan ikzelf.
wil iemand een kijkje nemen in de lijst en hier en daar verbeteren waar hij denkt dat het slimmer is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een PC waar ik zowel Zwift als mee kan Gamen (Battlefront II, World of Warships enzo)
Liefst wel met aardige graphics. het hoeft geen 4k te zijn maar wel een lekkere FPS en mooie beelden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
we hebben budget van rond de 880. maar minder uitgeven voor de zelfde of betere prestaties is altijd mooi
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
keyboard en muis zijn aanwezig beeldscherm komt later.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het gebruikelijke
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik sta open voor sugesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
misschien ooit in de toekomst maar als daar geen rede voor is dan niet
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik een lijst samen gesteld waarvan ik zelf even ben gaan zoeken naar aardige componenten. Maar ik weet dat er op dit form mensen zijn met meer verstand van zaken dan ikzelf.
wil iemand een kijkje nemen in de lijst en hier en daar verbeteren waar hij denkt dat het slimmer is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 163,50 | € 163,50 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 3G | € 275,50 | € 275,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | TP-Link Archer T4U | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSC | € 91,75 | € 91,75 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 119,98 | € 119,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 870,54 | |