Beste tweakers,
Ik ben nu bijna 4 jaar verder met mijn BBG budget gamesysteem en heb er veel plezier aan gehad. Nu is de tijd gekomen om het systeem van een upgrade te voorzien zodat ik bijvoorbeeld komende 2 jaar weer prima mee kan. Ik speel vooral nog klassiekers als Rome total war en Skyrim remastered editie, en wil graag een beetje mee kunnen met nieuwe releases. Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart omdat ik denk dat een upgrade in videokaart grootste verschil zal maken. Maar sta open voor vervanging in combinatie met andere componenten als dat grotere stappen zet. Tweedehands is zeker een optie wat mij betreft, alleen ken ik in dit geval de pricerange niet goed.
kortom:
Ik zoek een
videokaart (of evt. nieuwe combinatie videokaart met andere componenten)
Budget
125 - 200 euro
Specificatie
AMD Athlon II X4 760K 3.80GHz 4MB FM2 Box
MSI A78M-E45 AMD A78, SATA600 RAID
Club3D Videokaart PCI-e Radeon R9 270 '14 Series 2GB
Crucial 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, Ballistix Sport
Cooler Master Voeding G450M 450W, Modulair
Sharkoon Micro Tower MA-A1000 mATX, No PSU
opties die ik tijdens zoeken tegenkwam:
Forum - Goede videokaart upgrade
R9 290 (ca 200,-)
GTX1050Ti (ca 200,-)
GTX780 (ca 150,-)
BBG jan - budget gamesysteem - reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018
MSI Radeon RX 560 AERO ITX 4G OC (175,-)
Waarschijnlijk tweedehands meer bang-for-buck, advies is dan ook in V&A te kijken.
Als ik van meer informatie kan voorzien laat het mij weten.
Heel veel dank alvast!
Ik ben nu bijna 4 jaar verder met mijn BBG budget gamesysteem en heb er veel plezier aan gehad. Nu is de tijd gekomen om het systeem van een upgrade te voorzien zodat ik bijvoorbeeld komende 2 jaar weer prima mee kan. Ik speel vooral nog klassiekers als Rome total war en Skyrim remastered editie, en wil graag een beetje mee kunnen met nieuwe releases. Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart omdat ik denk dat een upgrade in videokaart grootste verschil zal maken. Maar sta open voor vervanging in combinatie met andere componenten als dat grotere stappen zet. Tweedehands is zeker een optie wat mij betreft, alleen ken ik in dit geval de pricerange niet goed.
kortom:
Ik zoek een
videokaart (of evt. nieuwe combinatie videokaart met andere componenten)
Budget
125 - 200 euro
Specificatie
AMD Athlon II X4 760K 3.80GHz 4MB FM2 Box
MSI A78M-E45 AMD A78, SATA600 RAID
Club3D Videokaart PCI-e Radeon R9 270 '14 Series 2GB
Crucial 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, Ballistix Sport
Cooler Master Voeding G450M 450W, Modulair
Sharkoon Micro Tower MA-A1000 mATX, No PSU
opties die ik tijdens zoeken tegenkwam:
Forum - Goede videokaart upgrade
R9 290 (ca 200,-)
GTX1050Ti (ca 200,-)
GTX780 (ca 150,-)
BBG jan - budget gamesysteem - reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018
MSI Radeon RX 560 AERO ITX 4G OC (175,-)
Waarschijnlijk tweedehands meer bang-for-buck, advies is dan ook in V&A te kijken.
Als ik van meer informatie kan voorzien laat het mij weten.
Heel veel dank alvast!