Armoedige TWEAKERS Android App

Pagina: 1
Acties:
  • 1.333 views

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-12 20:14
wanneer komt er eindelijk eens een TWEAKERS waardige Android App?

-Ik wil nieuwsberichten en reacties kunnen lezen in de app. Ik word nu naar de website doorgelinkt,waar slaat dit op??
-Ik wil berichten in het forum kunnen plaatsen in de app en pushberichten krijgen wanneer er een reactie is.

Niemand heeft wat aan deze app op deze manier,dus ook niet geinstalleerd.

Is er een reden voor waarom dit niet zo is?
De site is een TWEAKERS site for crying out loud!

En dan nog iets: waarom kan ik in mijn profiel niet aanvinken dat ik forum reacties via mijn mail wil ontvangen?
Waarom is alleen "push notificaties via de site" selecteerbaar??

[ Voor 6% gewijzigd door pennywise666 op 31-03-2018 19:14 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26
Er is bewust gekozen om te stoppen met de Tweakers-apps, omdat de website responsive is en dat dus dubbel onderhoud scheelt: Einde Tweakers smartphone apps

The devil is in the details.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:33
Open Chrome, type: www.tweakers.net klik instellingen: toevoegen aan startscherm, en alles wat jij vraagt is mogelijk?

https://wren.co/join/Devian

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12 08:31
Even advocaat van de duivel spelen:

Als je er zo graag ééntje wil, waarom maak je er dan geen eentje? Dit is toch TWEAKERS?!

Los daarvan.

Volgens mij is het niet-hebben van een app van tweakers een bewuste keuze. Immers kunnen ze bijna alle zelfde dingen bereiken met een responsive website als in een app. Derhalve was het hebben van een app niet zo boeiend.

• pennywise666
Devian schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:13:
Open Chrome, type: www.tweakers.net klik instellingen: toevoegen aan startscherm, en alles wat jij vraagt is mogelijk?
ik zie nergens "toevoegen aan startscherm" staan.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Websites bied alles al dus weer een App maken is compleet onzinnig :) Dat had je als TWEAKER toch wel kunnen zien ;)

• pennywise666
Mar.tin schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:15:
Even advocaat van de duivel spelen:

Als je er zo graag ééntje wil, waarom maak je er dan geen eentje? Dit is toch TWEAKERS?!

Los daarvan.

Volgens mij is het niet-hebben van een app van tweakers een bewuste keuze. Immers kunnen ze bijna alle zelfde dingen bereiken met een responsive website als in een app. Derhalve was het hebben van een app niet zo boeiend.
ok duidelijk,bedankt.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12 08:31

• pennywise666
maar vertel eens waarom ik niet "email notificatie" kan aanvinken?

• pennywise666
Brummetje schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:18:
Websites bied alles al dus weer een App maken is compleet onzinnig :) Dat had je als TWEAKER toch wel kunnen zien ;)
ik ben nog maar een tweaker in opleiding he. "wannabee tweaker" staat er in mijn profiel geloof ik.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
email notificaties zijn er niet

• pennywise666
waarom niet?
en waarom staat die optie er dan wel?alleen niet selecteerbaar!

• Hahn
E-mailnotificaties zijn er zeker wel, alleen kan je ze in sommige gevallen niet aanzetten. Ik gok omdat dat teveel e-mails zou veroorzaken, maar dat weet ik niet zeker.

• pennywise666
Hahn schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:24:
[...]

E-mailnotificaties zijn er zeker wel, alleen kan je ze in sommige gevallen niet aanzetten. Ik gok omdat dat teveel e-mails zou veroorzaken, maar dat weet ik niet zeker.
het is dus niet selecteerbaar!!

• Hahn
pennywise666 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:25:
[...]

het is dus niet selecteerbaar!!
Dat zeg ik!!1

Laten we het aan de developers vragen en gewoon even afwachten wat zij zeggen.

• johnkeates
pennywise666 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:24:
[...]

waarom niet?
en waarom staat die optie er dan wel?alleen niet selecteerbaar!
Die optie staat er helemaal niet, er staat een disabled checkbox, dat zegt niks he ;-)
Hahn schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:24:
[...]

Het ging over de forumposts, daar worden email notificaties niet op ondersteund

• Hahn
johnkeates schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:26:
[...]

Die optie staat er helemaal niet, er staat een disabled checkbox, dat zegt niks he ;-)

[...]

:z Als het er staat, maar niet selecteerbaar dan is het natuurlijk niet zo gek dat mensen zich afvragen waarom. En die optie is er wel, alleen staat 'ie blijkbaar niet aan. Ik ben ook benieuwd waarom het niet selecteerbaar is.

• pennywise666
johnkeates schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:26:
[...]

[...]

nou,belachelijk dus dat dat niet ondersteund word,want dat wil ik namelijk wel.

• johnkeates
pennywise666 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:28:
[...]

dus als jij het wil maar het is er niet is het belachelijk? ik wil het ook wel, maar ik vind het niet vreemd dat het er niet is. tweakers gaat geen 100k mails per dag sturen voor wat forum spul, dan zijn ze in no-time blacklisted, en als je het via een mailing service doet kost het weer een bak geld.

• pennywise666
Hahn schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:27:
[...]

:z Als het er staat, maar niet selecteerbaar dan is het natuurlijk niet zo gek dat mensen zich afvragen waarom. En die optie is er wel, alleen staat 'ie blijkbaar niet aan. Ik ben ook benieuwd waarom het niet selecteerbaar is.
ja belachelijk.
als het nou de site van de Hema geweest was dan had ik het wel begrepen dat het zo'n vaag rommeltje is.

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12 16:38

DJVG

Gewoon DJVG

[...]

Ik zou solliciteren als webdev en het inbouwen!
Zoals je het brengt werkt het niet in de wereld natuurlijk. ;)

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

• pennywise666
johnkeates schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:29:
[...]

dus als jij het wil maar het is er niet is het belachelijk? ik wil het ook wel, maar ik vind het niet vreemd dat het er niet is. tweakers gaat geen 100k mails per dag sturen voor wat forum spul, dan zijn ze in no-time blacklisted, en als je het via een mailing service doet kost het weer een bak geld.
je slaat de spijker op zn kop inderdaad.
ik vind het belachelijk en jij niet. dat kan toch.
maar goed,het is niet anders.

• johnkeates
Zoek gewoon eens op de site jongens, het is geen rocketsurgery om even wat in het zoekvak te plempen.

Neem bijvoorbeeld deze .plan met de reacties:
plan: Development-round-up - Iteratie #37

Het is echt niet alsof dit niet eerder bedacht of besproken is.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
(jarig!)
[...]

Jammer. Want het is er niet en het komt er niet. Het idee is dat je als lid naar t.net komt ipv dat je achter je mailbox blijft zitten. Een notify-by-mail zou daarnaast een grote aantrekkende werking op mensen die alleen maar een antwoord op een vraag zoeken ipv dat ze deel uit willen maken van de t.net community.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Hahn
johnkeates schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:31:
Zoek gewoon eens op de site jongens, het is geen rocketsurgery om even wat in het zoekvak te plempen.

Neem bijvoorbeeld deze .plan met de reacties:
plan: Development-round-up - Iteratie #37

Het is echt niet alsof dit niet eerder bedacht of besproken is.
Dit kan je toch ook gewoon op een normale manier delen, in plaats van zo denigrerend?

En rocketsurgery bestaat niet, het is rocket science of brain surgery.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-12 16:39
Als je op je mobiel (in een ondersteunende browser) Tweakers permissie geeft om notificaties te sturen, krijg je een notificatie voor elke quote en thumbs-up.
Verder kan de mobiele site nagenoeg alles wat de normale site ook kan, en zelfs meer dan wat in een app handig is om te doen.

• johnkeates
Hahn schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:33:
[...]

Dit kan je toch ook gewoon op een normale manier delen, in plaats van zo denigrerend?

En rocketsurgery bestaat niet, het is rocket science of brain surgery.
oke

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik was voor het Oktober Testfest op het hoofdkantoor en daar vroegen we zo tussendoor ook of er weer een app kwam, en men zei dat er toch wel veel vraag naar is en dat er waarschijnlijk wel weer een app komt.
Inmiddels bijna een half jaar verder dus geen idee wat de status is.

• johnkeates
De laatste keer dat ik op HQ was ging het daar idd ook al over, maar dat zal nu wel meer dan een jaar geleden zijn. Ik denk dat zowel de development resources als de ROI er niet naar zijn om er echt veel druk achter te zetten.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat voor elke website een aparte app moet zijn is een beetje standaard ja, maar waarom? Wat zou die app moeten bieden wat de website niet doet? En dat moet meer zijn dan direct een foto naar je foto-album kunnen uploaden, want dat is niet de moeite waard om een app voor te maken.

Overigens @pennywise666, ben je er zeker van dat je bij de juiste plaats in je notificatie optie kijkt? Want ik kan het wel instellen. Onder het subkopje "profiel".

[ Voor 23% gewijzigd door Sissors op 31-03-2018 20:01 ]

• Hahn
Sissors schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:00:

Overigens @pennywise666, ben je er zeker van dat je bij de juiste plaats in je notificatie optie kijkt? Want ik kan het wel instellen. Onder het subkopje "profiel".
Wat kan jij wel instellen? Want hij wil e-mails krijgen voor forumnotificaties.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

belachelijk (meerdere malen
ik wil het!1
Kan je wel heel hard roepen dat je "wannabee tweaker" bent maar als je al dik 3 jaar lid bent en het niet echt heel nodig vindt om jezelf te profileren en/of te leren van topics van anderen, weet ik niet of je je kan verschuilen achter je status.

Allicht, maar nu denk ik even hardop; ga eens rustig alle instellingen van je profiel nalopen en kijken / zoeken / lezen welke optie eventueel wat voor resultaat heeft. Zo kan je wel mail-notificaties krijgen als je een DM gestuurd krijgt of iemand op een Advertentie reageert. Maar ja, als je je amper profileert of ergens mee bemoeit, zal het aantal notificaties ook erg laag blijven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je zelf al met zo'n houding reageert, dan heeft dit topic geen nut. Er is een reden dat er geen mobiele applicatie van Tweakers is. Mocht je een opmerking, feature request of ander idee hebben dan ben je meer dan welkom in Stoute Bugs en Mooie Features. Daar kan je zoeken naar jouw idee of het niet al eerder is aangedragen. Mocht dat niet het geval zijn dan stel ik voor dat je eerst de FAQ in het betreffende forum doorneem voordat je een nieuw topic aanmaakt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.