Review Asus Ux430ua

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Betreft: reviews: Asus ZenBook UX430UA - Snel en stil voor een scherpe prijs

@Xtuv

Deze laptop heeft last van het fenomeen "elektriciteit op behuizing". Zet de laptop maar eens aan, hang hem aan de lader en wrijf maar eens over de palmrests naast het trackpad. Dit heeft te maken met een slecht gedesignde adapter. Het is een heel erg irritant gevoel en elk apparaat heeft er last van.

Asus doet er niets aan omdat ze het niet zien als defect en terugsturen van een laptop is dus heel erg moeilijk: Laptop 2x gerepareerd, koop ontbinden?

Ook heeft de laptop enorm veel last van vingerafdrukken, maar ook dat kom ik niet tegen in de lijst van nadelen.

Ik hoop dat je dat van de elektriciteit op de behuizing even gaat testen en je review erop rectificeerd. Voor mij is de laptop een absolute afrader , hoe goed zijn overige specs ook zijn. De laptop is naar mijn mening dus ook geen 8.5 waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Frozen op 31-03-2018 12:18 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
En dat geldt nu ook voor deze: reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2018

@PiweD en @Xtuv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:45
@Frozen Dank voor je feedback :) Omdat het behoorlijk ontopic is, zal ik mijn ervaring/overwegingen als reactie op jouw comments bij de betreffende artikelen plaatsen:

Xtuv in 'reviews: Asus ZenBook UX430UA - Snel en stil voor een scherpe prijs'

[ Voor 40% gewijzigd door Xtuv op 02-04-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Xtuv schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:47:
@Frozen Dank voor je feedback :) Omdat het behoorlijk ontopic is, zal ik mijn ervaring/overwegingen als reactie op jouw comments bij de betreffende artikelen plaatsen:

Xtuv in 'reviews: Asus ZenBook UX430UA - Snel en stil voor een scherpe prijs'
Super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Maar het gaat er toch niet echt om wat je er persoonlijk van vindt @Xtuv ? Want dan zou je elk probleem van elk product kunnen zien als geen nadeel. Voor sommigen zal immers een flink throttlende CPU ook geen nadeel zijn, omdat ze de CPU eigenlijk nooit continue belasten. Voor anderen is een slecht gekalibreerd scherm weer geen nadeel, omdat degene de laptop gebruikt voor wat huis-, tuin en keukengebruik. Voor anderen is een slechte accuduur weer geen probleem omdat die toch meestal aan het stopcontact zit. Als je dus zo zou redeneren blijft er geen nadeel meer over. Iemand met drogere handen en een lichaam dat minder goed stroom geleid zal hier dus minder of geen last van hebben. Maar voor veel anderen zal dit totaal anders zijn, voor hun is dit dus wel een nadeel.

En dat het probleem nu niet moet noemen omdat je het de vorige keer ook niet deed is helemaal een slechte reden natuurlijk. Eén keer een fout maken kan, maar om het dan vervolgens nog 10 keer daarna te doen is totaal onlogisch. Als het een probleem is dan is het een probleem.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic