iPhone 6s instabiel na installatie iOS 11

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFLDX
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Hallo,

Sinds ik ios 11 op mijn iPhone 6s heb geïnstalleerd is deze erg onbetrouwbaar geworden. Heb een tijdlang problemen gehad waarbij oproepen en sms'en niet door kwamen. Heb na alles geprobeerd te hebben het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen en het probleem lijkt hiermee voorlopig opgelost. Nu zijn we enkele weken verder en blijft het toetsenbord vaak hangen, vooral tijdens het sms'en. Bij andere apps heb ik hier geen last van. Het toestel lijkt ook een stuk trager sinds de reset en blijft vaak haperen bij het wisselen tussen apps. Nu heb ik weer vanalles opgezocht en geprobeerd om vooral het probleem met het toetsenbord te fixen maar zonder resultaat. Nog een keer terugzetten naar fabrieksinstellingen doe ik niet. Alvast bedankt voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:42
JFLDX schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:45:
Hallo,

Sinds ik ios 11 op mijn iPhone 6s heb geïnstalleerd is deze erg onbetrouwbaar geworden. Heb een tijdlang problemen gehad waarbij oproepen en sms'en niet door kwamen. Heb na alles geprobeerd te hebben het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen en het probleem lijkt hiermee voorlopig opgelost. Nu zijn we enkele weken verder en blijft het toetsenbord vaak hangen, vooral tijdens het sms'en. Bij andere apps heb ik hier geen last van. Het toestel lijkt ook een stuk trager sinds de reset en blijft vaak haperen bij het wisselen tussen apps. Nu heb ik weer vanalles opgezocht en geprobeerd om vooral het probleem met het toetsenbord te fixen maar zonder resultaat. Nog een keer terugzetten naar fabrieksinstellingen doe ik niet. Alvast bedankt voor de hulp!
Probeer eens een DFU herstel. (dus niet via itunes of telefoon herinstalleren) maar echt DFU herstel (google maar ff hoe je dat doet) en dan geen backup terug zetten. Inloggen met icloud kan wel zodat je in elk geval je agenda, notitie, contacten terug hebt.

Heb zelf ook de 6s, in het beginsel onder iOS 11 ook vaak vastlopers gehad en batterij drains. Ben zelfs tot 2 keer toe terug gegaan naar ios 10. Maar nu draait het echt super soepel en zonder vastlopers. De batterij loopt soms nog wel leeg, eens zien hoe dat gaat onder 11.3. (onder iOS 10 was de batterijduur altijd zeer goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reacties zijn afgesplitst van [iOS 11] Ervaringen & Discussie. Problemen horen in een apart topic :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/