Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met Adobe werken (illustrator, Photoshop, etc.) , maar ook gebruiken voor games high te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 - 1600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet weinig over computers en onderdelen. Ik heb wel een PC gebouwd op gamepc.nl, alleen was ik benieuwd of ik goedkoper uit kan komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta wel open voor andere merken, als het maar goed onderbouwd word.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het maar niet in brand vliegt
Ga je overklokken?
Ook graag advies of ik moet overklokken of niet, want ik weet niet of het noodzakelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil gewoon advies over de onderdelen, in mijn hoofd is het nieuwste altijd het beste. Maar volgens mij werkt dat niet zo. Zoals ik al aangaf ga ik het gebruiken voor school/werk icm Adobe progamma's. Maar ook wil ik de nieuwste games wel high kunnen spelen.. ultra hoeft niet.
LET OP: RAM die ik had gevonden was de Crucial DDR4 16GB, alleen kon het niet in de tweaker lijst vinden dus had ik die van 8GB gekozen.
Op GAMEPC.nl kwam ik ongeveer uit op 1600 euro
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met Adobe werken (illustrator, Photoshop, etc.) , maar ook gebruiken voor games high te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 - 1600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet weinig over computers en onderdelen. Ik heb wel een PC gebouwd op gamepc.nl, alleen was ik benieuwd of ik goedkoper uit kan komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta wel open voor andere merken, als het maar goed onderbouwd word.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het maar niet in brand vliegt
Ga je overklokken?
Ook graag advies of ik moet overklokken of niet, want ik weet niet of het noodzakelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil gewoon advies over de onderdelen, in mijn hoofd is het nieuwste altijd het beste. Maar volgens mij werkt dat niet zo. Zoals ik al aangaf ga ik het gebruiken voor school/werk icm Adobe progamma's. Maar ook wil ik de nieuwste games wel high kunnen spelen.. ultra hoeft niet.
LET OP: RAM die ik had gevonden was de Crucial DDR4 16GB, alleen kon het niet in de tweaker lijst vinden dus had ik die van 8GB gekozen.
Op GAMEPC.nl kwam ik ongeveer uit op 1600 euro
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 288,95 | € 288,95 |
1 | Asus Prime Z270-P | € 109,- | € 109,- |
1 | Nvidia GeForce GTX 1060 6GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 40,64 | € 40,64 |
1 | Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 163,35 | € 163,35 |
1 | Cooler Master MasterWatt 750 | € 80,20 | € 80,20 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 119,98 | € 119,98 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 852,07 |
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2018 11:12 ]