Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
En daar heb je dus meteen de oorzaak dat dit soort scam bij bepaalde hosters/registrars makkelijker gemaakt wordt.DJMaze schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:00:
GoDaddy is namelijk niet de meest makkelijke om mee te communiceren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb het idee dat AdBlocker de meesten al blokkeert, want ik zie de zooi nooit
Wel krijg ik af en toe op mijn Android (en zelfs op nu.nl(!) ook wel eens een hoop irritante popups dat mijn Samsung telefoon gevaar loopt, en dat deze softwarematig beschadigd is etc. Blijkbaar serveert Google AdSense weer een hoop crap op hun netwerk.
[ Voor 227% gewijzigd door AW_Bos op 27-03-2018 22:14 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik zal eerlijk zijn, ik zie niets van zulke reclame dankzij adblock. Simpelweg het gebruik van adblock verkleint de kans op random crap op je pc met veelvoud.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er niet ingegrepen wordt met dit soort ongein. Een goedkoop domein is leuk, maar bij misbruik moet op zijn minst iemand die verantwoordelijk is worden opgespoord. En inderdaad, als ze daar moeilijk over doen maar standaard blokkeren.
(En ja, er zijn genoeg "maar" argumenten, maar bij dit soort grappen lijkt het me simpel)
Doe het nu op router niveau
Maar goed, dat lost het niet op bij die 50+ jarige internettert.
[ Voor 44% gewijzigd door DJMaze op 28-03-2018 19:55 ]
Allemaal meldingen over VIRUS DETECTED!
Wanacry (jep, gaan Wannacry) threat found!
Call Microsoft: +31 592 748 017
Inmiddels heb ik mijn neefje gerustgesteld, en hem geholpen met Taakbeheer en Firefox de nek omdraaien!
Zondag even een kijkje nemen op zijn laptop voor de zekerheid.
Natuurlijk wil ik die f*ckers terugbellen, maar ze accepteren geen anonieme nummers
Ik zweer je, ik had ze een paar uur lang anders echt even de moeder gescholden waar ze geen brood van zouden lusten! Wat een etterbakken!
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 17-05-2018 17:50 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Apart, volgens mij is dit een Nederlands nummer!AW_Bos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:49:
Call Microsoft: +31 592 748 017
We do what we must because we can.
Ik heb ze anoniem gebeld en 30 minuten van hun tijd verdoen
Hoorde wel op de achtergrond dat meer mensen belde.
Anoniem??? Ik probeerde dat ook, maar steeds kreeg ik toen een ingesprektoonDJMaze schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:59:
@ResuCigam yep, wordt doorgeschakeld.
Ik heb ze anoniem gebeld en 30 minuten van hun tijd verdoen
Hoorde wel op de achtergrond dat meer mensen belde.
Edit:
Inmiddels lijkt het nummer uit de lucht gehaald te zijn
[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 18-05-2018 16:12 ]
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Dit topic is gesloten.
![]()