Nieuwe internet en tv opstelling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 15:00
Door een ander topic hier op het forum ben ik aan het nadenken om mijn huidige opstelling aan te gaan passen.

Wat heb ik nu
Internet en tv van ziggo kosten : €57.66

Wat doe ik hiermee:
Wij zijn thuis met zijn 3e. Er is altijd 1 volwassene thuis en onze kleine. Wat gebruiken wij nu:

Tv met youtube voor de kleine
Internet op de mobiel
Spelletje op de mobiel
Savonds na 8 uur Netflix

Nu zat ik aan het volgende te denken een tele2 of 'tmobile unlimited aan te schaffen en deze in een B telefoon die we momenteel hebben liggen te stoppen en deze op de tafel neer te leggen als hotspot.

Ziggo gaat dan helemaal weg. Ik koppel de chrome cast via de hotspot en installeer op de telefoon de ziggo app. Hier log ik mee in met iemand zijn ziggo account. Zodat ik LIVE TV kan kijken.

Nu is mijn vraag zouden jullie dit doen of denken jullie dat ik veel te vaak een SMS moet sturen.

Is namelijk toch een besparing van €396

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:53
Ja, je gaat tijdens tal van films moeten SMS'en.
Het kan, maar is niet handig, tenzij je dat kan automatiseren.

Verder vrees ik toch wat voor een stabiele snelheid als je veel gaat filmpjes kijken.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Je zou misschien eerst beter kunnen kijken naar een andere provider, ik ben laatst overgestapt van Ziggo naar NLE, kan jou ook al een besparing opleveren van zo'n 210 euro per jaar.

Wat @Tommie12 inderdaad zegt, ben jij bereid om meerdere keren per dag de bundel met 1GB aan te vullen? Ook misschien als je aan het werk bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:16
Exact dezelfde discussie loopt hier:
Ziggo eruit -> 4G unlimited erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Nee, die loopt niet exact daar want hij wil niet ziggo tv doen van iemand anders. Hij gamed en ik niet. Daarom dacht ik misschien is het wel relevant voor ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel17 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:21:
Nee, die loopt niet exact daar want hij wil niet ziggo tv doen van iemand anders.
Jij wenst dus mee te liften op een ander met een volledig betaald Ziggo abbo?! Tja...fraai is het niet. Zou die ander dan zeker een tientje per maand betalen voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Kan je ergens zien wat Netflix en YouTube kosten kwa internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58
De vraag lijkt inderdaad erg op dat andere topic.

Maar goed, ik herhaal hem hier ook nog maar eens. Kabel TV van Ziggo voor € 18,70 per maand en "vriendje voor een tientje" voor € 12,50 per maand. Dan heb je feitelijk een budget Ziggo alles in 1 voor € 31,20 per maand. TV via COAX en je hebt een eigen (!) login voor Ziggo Go. Internet van 25/2,5Mbps en vast bellen.

Ben zelf een jaar geleden overgestapt omdat KPN glasvezel alles in 1 me te duur werd en bevalt mij in ieder geval prima. Telefoon heb ik niet aangesloten, toch niet nodig.

Mijn ouders hebben alles-in-1 van NLE. Kost meen ik in hun geval nog 30 Euro per maand. Ze hebben geen COAX liggen dus zijn voorlopig op ADSL aangewezen maar werkt prima :)

Ik herken langzaamaan wel een trend dat meer mensen de dure alles-in-1 abonnementen zat zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door GH45T op 27-03-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
GH45T schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:04:
[...]

De vraag lijkt inderdaad erg op dat andere topic.

Maar goed, ik herhaal hem hier ook nog maar eens. Kabel TV van Ziggo voor € 18,70 per maand en "vriendje voor een tientje" voor € 12,50 per maand. Dan heb je feitelijk een budget Ziggo alles in 1 voor € 31,20 per maand. TV via COAX en je hebt een eigen (!) login voor Ziggo Go. Internet van 25/2,5Mbps en vast bellen.

Ben zelf een jaar geleden overgestapt omdat KPN glasvezel alles in 1 me te duur werd en bevalt mij in ieder geval prima. Telefoon heb ik niet aangesloten, toch niet nodig.

Mijn ouders hebben alles-in-1 van NLE. Kost meen ik in hun geval nog 30 Euro per maand. Ze hebben geen COAX liggen dus zijn voorlopig op ADSL aangewezen maar werkt prima :)

Ik herken langzaamaan wel een trend dat meer mensen de dure alles-in-1 abonnementen zat zijn.
Vraagje kijk je nu dan tv via de kabel of via de app (stream). Nog een vraagje er staat niet pauzeren kan dat via de app dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58
roel17 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:05:
[...]

Vraagje kijk je nu dan tv via de kabel of via de app (stream). Nog een vraagje er staat niet pauzeren kan dat via de app dan wel?
Standaard kijk ik via de kabel, maar de app heb ik ook geïnstalleerd op mijn Android TV en Android telefoon. Kan dus zowel via de app streamen op TV zelf als via Chromecast. Op die manier kan ik ook programma's terugkijken, pauzeren etc. zolang de stream dat maar toelaat. Bij sommige programma's mag dat namelijk niet van Ziggo.

Verder heb ik een 64GB USB stick in de TV zitten om TV op te nemen en kan op die manier dus ook pauzeren en vooruitspoelen.
Pagina: 1