Vraag

• diggow
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 19:57
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben een vervanger aan het zoeken voor m'n Oukitel K6000, met name omdat deze super traag is geworden met opladen.

Momenteel staat de Ulefone Power 3S op mijn lijstje, maar ik heb ook nog zitten kijken naar de Xiaomi Redmi 5. Het enige waar ik mee zit is de Micro-USB poort op de Xiaomi.

Iemand die mij in de juiste richting kan sturen? Andere toestellen dan genoemd zijn ook welkom.
Moet max 200 euro kosten, minder is altijd leuker. Het liefst ook een met een beetje fatsoenlijke software support, zodat ik er langer mee kan doen dan 1 jaar.

Wat is je budget?
150, 200 max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Ulefone Power 3S Xiaomi Redmi 5

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De Huawei Nova kost inmiddels € 199,00 en vind ik nog steeds een erg interessant apparaatje. De Nokia 6 is ook afgeprijsd naar € 149,00, dan zit je wel met goede software-support, maar wel een microUSB-poortje.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:31
Misschien de xiaomi mi a1? Nette telefoon, in Chinese webshops kan je ze al krijgen tussen de 150 a 190 euro en het zit vast aan de android one programma, dit betekent stock android, snelle updates en minimaal 2 jaar ondersteuning.

Dit toestel is pas in september 2017 uitgekomen dus dat gaat zeker op:
Het liefst ook een met een beetje fatsoenlijke software support, zodat ik er langer mee kan doen dan 1 jaar.
Hier kun je terecht als je advies wilt welke Chinese webshop je het beste kunt kopen: [Xiaomi Mi A1] Levertijden & Prijzen

• diggow
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 19:57
Ik heb toch meer interesse gekregen in de Xiaomi Redmi Note 5, alhoewel die nu nog niet echt beschikbaar lijkt te zijn.

Verwijderd

Mijn ervaring met chinese apparaten is toch verschil in de kwaliteit in de kleine onderdeeltjes wat vaak sneller warm wordt en na verloop van tijd minder functioneert dan bij de groter merken helaas betaal je idd vaak wat meer voor de naam en onzin apps op je telefoon die je er maar moeilijk van af krijgt.

Net als bij een complete pc van een groot merk koop ik ook liever een samengestelde pc.
maar bij telefoons die zo klein zijn met zoveel aan electronica is het wel van belang (helaas) een bekender merk te kiezen simpel omdat ze vaak veel toegangelijker voor de meeste apps en udates en kwaliteit.

ikzelf gebruik al jaren een sony xperia omdat deze minder vol zitten met apps waar je niks aan hebt en heeft meestal een hogere dpi dan andere toestellen en camera die vaak beter presteren naar mijn inziens dan :)
een een mooie z5 doet weinig onder aan de prijs maar zeker hoger van kwaliteit en zeker updates