Vraag

• TDomenick
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik zoek een?
Een goede telefoon.

Wat is je budget?
400-500.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek, foto's, bellen, appen, games

Wat heb je zelf al gevonden?
Nokia 7+ , LG g6

Welke vragen heb je hier nog over?
Wou graag een water/stof dichte telefoon (welke zijn goed voor die prijs?) maar is geen must.

[Voor 4% gewijzigd door TDomenick op 26-03-2018 16:29]

Beste antwoord (via TDomenick op 27-03-2018 11:28)

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:39
TDomenick schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:01:
Ik heb een Iphone 6s gehad stuk gegaan en gebruik nu een oude telefoon Samsung s4 voor Navigatie, spotify, whatsapp, snapchat, instagram. af en toe foto's maar de kwaliteit ervan is.. triest.
Duidelijk, zou gewoon lekker voor de nokia 7 + gaan. Toch net weer een stuk moderner dan de 8 en bied gewoon alles wat jij nodig hebt. Mocht je nog twijfelen, aankomende week of de week daarop ligt het toestel in de winkels en kan je bijvoorbeeld in een mediamarkt dat toestel even uitproberen.

Foto kwaliteit is op bijde toestellen goed, dus daar hoef je geen zorgen over te maken.

Hier iemand die de zelfde vraag stelde of hij beter de 8 kon nemen of de 7 plus: Nokia 7 Plus of Nokia 8?

Hopelijk heb je hier wat aan?

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-08 15:08

Voodoo

Lurker

Ik zeg; doen!

• TDomenick
@CtrAltDelicious Welke doen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nokia 7 is wel een tof toestel, en ze zijn echt echt snel met updates en patches. Dus ik zou eerder de Nokia pakken dan de LG.

• TDomenick
er zijn geen betere telefoons voor die prijs dus?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Op marktplaats worden veel v30's van LG aangeboden (nieuw) in die prijsklasse.

Hier op V&A staan er ook een aantal. Wellicht een betere keuze om een deal te zoeken.

Check het topic hier in het forum voor ervaringen, ik ben zelf zeer tevreden.

[Voor 24% gewijzigd door ppeterr op 26-03-2018 18:02]

MENTAL REBOOT

• TDomenick
Ik zie dat de specs beter zijn en het model mooier bedankt voor de info

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
TDomenick schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:40:
er zijn geen betere telefoons voor die prijs dus?
je had van het weekend de nokia 7 + moeten pre orderen, toen kon je hem nog krijgen met 15% korting voor 340 euro.... dat was echt waar voor je geld, maar zou de nokia nog steeds nemen in plaats van de LG, waarom zou je zeggen? Persoonlijk brengt dat toestel nog steeds zeker genoeg wat jij nodig hebt, ten tweede zit Nokia in het Android One programma dit betekend clean android en snellere update's (beter beleid), met mijn persoonlijke ervaringen met LG waren deze helaas minder, zou om deze reden de LG lekker laten gaan.

Klopt de processor is een stuk beter ja, maar sinds 2017/2018 is de 600 serie qualcom echt niks slechter dan de 800 serie.

Wat gebruik je zoal? als het navigatie is of social media, foto's maken of netflixen en whatsappen dan is de Nokia meer dan genoeg..

• TDomenick
@dutchnltweaker bedankt voor de reactie ik heb rond gekeken en kwam toen langs de Nokia 8 is deze beter? of zou ik toch voor de 7+ moeten gaan

• dutchnltweaker
TDomenick schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:23:
@dutchnltweaker bedankt voor de reactie ik heb rond gekeken en kwam toen langs de Nokia 8 is deze beter? of zou ik toch voor de 7+ moeten gaan
Welke 8? Je hebt er een uit 2017 dat is gewoon de 8 en je hebt de nieuwe dat in april uitkomt en dat is de 8 sirocco.

• TDomenick
@dutchnltweaker normale nokia 8 uit 2017

• dutchnltweaker
Ah oke, wat voor toestel heb je nu?
De Nokia 8 en de 7+ zit niet super veel verschil in, laten we het zo zeggen in dagelijks normaal gebruik merk je het echt niet en ook niet over 2 jaar. De kwaliteit van de 600 serie processors en 800 serie is tegenwoordig gewoon erg goed.

Wat gebruik je zoal qua apps?

• TDomenick
Ik heb een Iphone 6s gehad stuk gegaan en gebruik nu een oude telefoon Samsung s4 voor Navigatie, spotify, whatsapp, snapchat, instagram. af en toe foto's maar de kwaliteit ervan is.. triest.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
TDomenick schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:01:
Duidelijk, zou gewoon lekker voor de nokia 7 + gaan. Toch net weer een stuk moderner dan de 8 en bied gewoon alles wat jij nodig hebt. Mocht je nog twijfelen, aankomende week of de week daarop ligt het toestel in de winkels en kan je bijvoorbeeld in een mediamarkt dat toestel even uitproberen.

Foto kwaliteit is op bijde toestellen goed, dus daar hoef je geen zorgen over te maken.

Hier iemand die de zelfde vraag stelde of hij beter de 8 kon nemen of de 7 plus: Nokia 7 Plus of Nokia 8?

Hopelijk heb je hier wat aan?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee