Informatie Sony versterkers

Pagina: 1
Acties:
  • 633 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-07 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik ben op zoek naar informatie (specs en plaatje) over wat sony versterkers, maar ik kan dat nergens vinden op inet (je zou verwachten dat sony wel wat info geeft, maar ik kan alleen nieuwe typen vinden). Het gaat om de volgende typenr's: TA-F310R, TA-F535R en de TA-FE200.

Weet iemand een url met deze info of kan iemand me informatie geven aan de hand van ervaringen met deze versterkers?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 20:28
Hoe oud zijn ze ongeveer? Als ze niet zo oud zijn (paar jaar) kun je in een willekeurige winkel eens vragen naar een wat oudere Sony Inside. Hier staan al hun geplande consumenten electronica in voor een heel jaar. Tis het proberen waard...

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Ik heb het zelfde probleem hoor.
Heb hier een Sony TA-1055 staan, en kan nergens info vinden/krijgen.
Sony zelf heeft het ook niet zeggen ze, en ook geen reserve onderdelen ofzo (wat ik dus nodig heb)

And The Only One

• ShittyOldMan
Hoe oud is dat spul dan? 2 jaar of 20 jaar? Misschien kan ik het ff opzoeken namelijk, maar als het te oud is ga ik er niet aan beginnen...

Verwijderd

Hier misschien? http://www.doknet.nl/

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mijn versterker is van 1972 of 1973 (d8 '73)
Maar als je effe wilt zoeken, dan graag :)

Toevallig geen oude onderdelen liggen van versterkers (schuif potmeter is stuk/gaar)

And The Only One

• Neman

Neman

Topicstarter
Uh, mijn typenr's zijn ca. 2 jaar oud denk ik.

• ShittyOldMan
Kep nog een klere ouwe Sony staan uit jaren '70, zal ff checken welk type.

En Neman, ik zal ff de Sony Insides van de laatste paar jaar bekijken, kan niks garanderen

• Neman

Neman

Topicstarter
En Neman, ik zal ff de Sony Insides van de laatste paar jaar bekijken, kan niks garanderen
Ok, alvast bedankt voor het zoeken dan. Het gaat me btw het meest om die F310R...

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde probleem als de TS 2,5 jaar geleden. Ik heb een Sony versterker gekregen, maar kan er geen info over vinden. Ik ben al wreed aan het googlen geweest, maar tevergeefs. Het gaat om de Sony TA-F310R versterker, ik schat de versterker niet ouder dan een jaar of 15, omdat er een cd-speler in de set zit, waarvan ik weer vermoed dat ze gelijk aangeschaft zijn. Wie o Wie?

edit:

Ik heb de verschijningsdatum al gevonden, dat blijkt 1989 te zijn, misschien handig als je in een archief kan/wil zoeken. Had ik toch niet slecht gegokt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 23:59 . Reden: jaartal gevonden ]

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25
Ook hier staat wat oud spul, een Sony TA-2650 versterker
en een Sony ST-2950F tuner. :)
Wat gegevens van de versterker zouden mij ook van pas komen, ik kan net zoals de TS even veel vinden over dit spul dus :+
Pagina: 1