Past deze MOBO,CPU,Voeding koeler in deze behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Vraag

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05-2025
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben op dit moment bezig met het samenstellen van een PC. ik ben er echter niet zeker van of het MOBO, CPU, voeding en CPU fan in de Raijintek gaan passen. Volgens mij gaat dit gewoon passen maar, ik heb liever nog het advies van iemand die hier meer bedreven in is .Dit is de eerste keer dat ik in deze small-form-factor bouw.

Het betreft de onderstaande onderdelen.
Bij voorbaat dank!

pricewatch: Intel Core i9-7920X (Boxed)
pricewatch: Raijintek Styx Classic Zwart
pricewatch: Antec TruePower Classic TP-550C
pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
pricewatch: MSI X299M Gaming Pro Carbon AC

Edit: Deze clown was het moederbord vergeten toe te voegen!

[ Voor 8% gewijzigd door Babu-tzc op 25-03-2018 18:57 ]

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:10
Welk mobo?

Als je de specificaties van de onderdelen leest kom je er zelf achter of het met elkaar past of niet.

Als ik je onderdelenkeuze tot nu toe bekijk lijkt het mij handig dat je een topic in Desktop Aankoopadvies aanmaakt. De keuze voor cpu en voeding is namelijk niet heel gewoon.

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05-2025
Uszka schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:50:
Welk mobo?

Als je de specificaties van de onderdelen leest kom je er zelf achter of het met elkaar past of niet.

Als ik je onderdelenkeuze tot nu toe bekijk lijkt het mij handig dat je een topic in Desktop Aankoopadvies aanmaakt. De keuze voor cpu en voeding is namelijk niet heel gewoon.
Wat een clown ben ik ook, ik was er niet helemaal bij volgens mij. 8)7 bedankt voor je advies ik zou hem daar ook eens plaatsen!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.