Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Past deze MOBO,CPU,Voeding en koeler in deze behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Vraag

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben op dit moment bezig met het samenstellen van een PC. ik ben er echter niet zeker van of het MOBO, CPU, voeding en CPU fan in de Raijintek gaan passen. Volgens mij gaat dit gewoon passen maar, ik heb liever nog het advies van iemand die hier meer bedreven in is .Dit is de eerste keer dat ik in deze small-form-factor bouw.

Het betreft de onderstaande onderdelen.
Bij voorbaat dank!

pricewatch: Intel Core i9-7920X (Boxed)
pricewatch: Raijintek Styx Classic Zwart
pricewatch: Antec TruePower Classic TP-550C
pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
pricewatch: MSI X299M Gaming Pro Carbon AC

Alle reacties

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11 21:16
Waar zijn de overige vragen van de Topicstart Template?

Wil je alleen weten of het past?
De kast ondersteunt een mATX moederbord, en een CPU koeler van max 180mm hoog, deze koeler is 154.5mm hoog.

[ Voor 36% gewijzigd door SpeedQber op 25-03-2018 19:06 ]

• Babu-tzc
SpeedQber schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:05:
Waar zijn de overige vragen van de Topicstart Template?

Wil je alleen weten of het past?
De kast ondersteunt een mATX moederbord, en een CPU koeler van max 180mm hoog, deze koeler is 154.5mm hoog.
Dat is inderdaad wat ik wil weten! Excuses, ik dacht dat de rest van het format niet verplicht was indien ik dit eigenlijk alleen wou weten. Ik zou de post direct aanpassen indien nodig!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het zou allemaal "net" moeten passen.

Dat gezegd; de Scythe is niet de beste cooler voor je CPU; op Hardware.info staat er een test over.

Verder vraag ik af wat voor GPU je gaat monteren; als je een GTX1070 of beter erin zet, ga je voor gaas met je totale intake/outtake met je fans; maar dat is een aanname omdat je inderdaad de topic-template en enig eigen onderzoek niet laat zien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Babu-tzc
MAX3400 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:16:
Het zou allemaal "net" moeten passen.

Dat gezegd; de Scythe is niet de beste cooler voor je CPU; op Hardware.info staat er een test over.

Verder vraag ik af wat voor GPU je gaat monteren; als je een GTX1070 of beter erin zet, ga je voor gaas met je totale intake/outtake met je fans; maar dat is een aanname omdat je inderdaad de topic-template en enig eigen onderzoek niet laat zien.
Er komt geen GPU in. Het doeleinde van van deze machine is eigenlijk een stuk over 30 VM's tegelijkertijd draaien! Nu is de CPU waarschijnlijk overkill, maar ik kan niet garanderen dat het bij 30 blijft.

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 15:11
Als je even de vragen even kopieert en beantwoord in het DAA beleid, dan kunnen we je een heel stuk beter van dienst zijn. :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En hoe ga je de machine opstarten dan? Of lees ik iets niet goed en hebben zowel moederbord als CPU geen mogelijkheid tot video-out?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 15:11
MAX3400 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 19:56:
[...]

En hoe ga je de machine opstarten dan? Of lees ik iets niet goed en hebben zowel moederbord als CPU geen mogelijkheid tot video-out?
Je hebt het goed gelezen, De CPU beschikt niet over een iGPU noch heeft het moederbord een video-out mogelijkheid. Zowiezo zou de TS dan een GPU moeten nemen zoals de pricewatch: MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OC of een pricewatch: MSI Geforce GT 1030 2G LP OC.

Maar goed... De TS moet nog even het DAA belied doornemen, zodat we weten wat voor voor onderzoek hij(of zij) gedaan heeft met antwoorden op de vragen die erbij horen. Anders komen we alsnog geen stap verder. :+

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.