Toon posts:

hoe microwindows instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een linux newbie en ik wou graag op een 3of486 microwindows instaleren ik heb het al gedownload maar ik weet niet hoe ik moet beginnen ik heb de faq gelezen maar daar stond niks in over de install kan iemand me helpen

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jongen toch.
Dit is het tweede topic vanavond waar je blijk geeft van flink wat ongeduld.
Is het misschien bij je opgekomen dat dit:
  • 1) geen Chat is 2) er mensen zijn die ook ergens anders mee bezig zijn 3) je zelf een boel info kan zoeken op internet zelf?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar ik wil graag antwoordt
begrip aljeblieft :)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit lijkt me een project waar je als newbie echt niet uit gaan komen.
Waar dacht jij dat MicroWindows voor was eigenlijk?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
het is een soort linux met grafische interface wat bedoeld is om op oude pc te draaien voor bijv in 3e wereld landen
maaar kan iemand me helpen hoe ik dit moet gaan installeren?

bedankt

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand me helpen?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:52
probeer een ander forum ;)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 14 juli 2001 23:29 schreef tomazzz het volgende:
het is een soort linux met grafische interface wat bedoeld is om op oude pc te draaien voor bijv in 3e wereld landen
Dan heb je denk ik niet goed gelezen wat er op de microwindows site ( http://www.microwindows.org ) staat.

Het is een Windowing system, net als X, bedoeld voor (hoofdzakelijk) embedded OS systemen.
Het is zeker geen compleet OS als je dat dacht.
Je zou het zelf kunnen compilen en onder X draaien om eens mee te spelen, maar als linux-newbie (zoals je zelf toegeeft) zou ik met een wijde boog hier omheen lopen.

Verwijderd

Topicstarter
ok
Pagina: 1