Ga binnenkort verhuizen en ben wegens ruimtegebrek/indeling op zoek naar nieuwe boekenplank speakers die dicht tegen de muur gezet kunnen worden, ze komen op een stevig meubel te staan. Het liefst dus gesloten speakers of met de reflexpoort aan de voorkant. Ik heb nu Visonik Evolution 6 speakers waar ik blij mee ben maar ze zijn ook een beetje too much. Tweedehands is absoluut een optie maar weet niet zo goed waar te beginnen met zoeken. Ik heb al wel de B&W cdm-1 gezien (nog niet gehoord). Iemand tips/merken? Budget is rond de 600.
Reflexpoort aan de voorkant. Je beschrijft nu zo ongeveer 90% van de speakers in het budget segment. Het is mij nu niet duidelijk wat het probleem precies is. Loop gewoon eens naar een winkel waar ze speakers verkopen. Het is ondenkbaar dat je daar niks kunt vinden wat op jouw wensen aansluit.Sluw schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:59:
Ga binnenkort verhuizen en ben wegens ruimtegebrek/indeling op zoek naar nieuwe boekenplank speakers die dicht tegen de muur gezet kunnen worden, ze komen op een stevig meubel te staan. Het liefst dus gesloten speakers of met de reflexpoort aan de voorkant.
@Sluw Je vraag in Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic afgesplitst naar een eigen topic. Zoals daar in de topic warning is opgenomen, is dat niet de plek om aankoopadviezen te vragen.
Zelf heb ik deze pricewatch: Bowers & Wilkins 600 series 685 S2 Black Ash (Zwart). Gaan iets over je budget, maar klinken imho erg strak en helder!
Ik ben erg fan van het merk Dali. Heb zelf zuilen, dus geen monitors. Ze hebben in elke klasse wel wat. Ga ze eens proefluisteren
.
En het budget, is dat totaal, of per speaker?
En het budget, is dat totaal, of per speaker?
Dit iets voor je?
pricewatch: Wharfedale Diamond 220 Zwart
Ben daar zelf érg over te spreken. Reflexpoort zit overigens aan de onderkant, niet aan de voorkant. (Letterlijk tussen het voetje en de speaker.)
EDIT:
Heeft ook nog een groter broertje, zelfde ding, bassreflex aan de onderkant.
product: Wharfedale Diamond 225
pricewatch: Wharfedale Diamond 220 Zwart
Ben daar zelf érg over te spreken. Reflexpoort zit overigens aan de onderkant, niet aan de voorkant. (Letterlijk tussen het voetje en de speaker.)
EDIT:
Heeft ook nog een groter broertje, zelfde ding, bassreflex aan de onderkant.
product: Wharfedale Diamond 225
[ Voor 24% gewijzigd door unezra op 26-03-2018 12:25 ]
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Pagina: 1