Vraag

• robwiekart
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-10-2023
Hallo Tweakers,

Aangezien Knippr stopt: https://www.knippr.nl/
Ben ik snel opzoek naar een andere IPTV aanbieder die een app heeft op een apple TV Gen4

Wat ik zo gevonden heb ik in combinatie met een KPN en t-mobile abbo.

Iemand een idee?

Groet, Rob

Alle reacties

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:31
Voor zover mij bekend, was Knippr de enige. Ziggo is wel druk bezig met een app voor de ATV4(K), en Android TV.
Wellicht handiger om je vraag te stellen in het atv discussie topic: [Apple TV] Discussietopic - deel 3

[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 21-03-2018 11:20 ]

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ben ook benieuwd naar een alternatief

x

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 17:02

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Zijn er mede-gebruikers die een actie willen opzetten om Knippr in de lucht te houden ? wellicht een klanten-bundeling, misschien met een iets hoger tarief, zodat het voor Knippr interessant blijft de dienst actief te houden ? ik wil zelf bijv. best 15 euro per maand betalen voor het basispakket.

Nothing is a problem once you've debugged the code

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:48

BCGraaf

BC

Krijg net ook de mail binnen van KNIPPR. Baal hier wel van. Dacht alles net voor elkaar te hebben door alles via de apple tv te doen.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:47

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Tja, het is vanwege de (relatief hoge) kosten en het karige aanbod nooit een echt alternatief geweest.
Ben benieuwd wanneer we een echte "next-gen televisie-ervaring" kunnen kiezen.
DaRealRenzel schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:47:
Zijn er mede-gebruikers die een actie willen opzetten om Knippr in de lucht te houden ? wellicht een klanten-bundeling, misschien met een iets hoger tarief, zodat het voor Knippr interessant blijft de dienst actief te houden ? ik wil zelf bijv. best 15 euro per maand betalen voor het basispakket.
Eh... Dan kan je toch net zo goed naar een normale aanbieder gaan, waar je meer krijgt voor hetzelfde bedrag en ook nog eens zonder gedoe op je gewone tv kunt kijken?

[ Voor 64% gewijzigd door Jorgen op 21-03-2018 11:50 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• DaRealRenzel

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Tja.. Glazvezel aanbieders heb ik hier niet voorhanden, dus dat valt af. TV via ADSL kan wel, maar met mijn locatie kan ik slechts 1 TV box krijgen (XS4ALL, 12Mbit down/2Mbit up) en met 3 TV's werkt dat niet. En bij ZIggo moet ik weer overal COAX kabels gaan leggen, of een Horizon-box altijd actief hebben om overige Horizon-boxen via Ethernet te gebruiken (en weer kabels gaan leggen). Daarbij, ook Ziggo levert maar maximaal 2 boxen.
Knippr was zo'n goed alternaief omdat het prima via WiFi werkt, met meerdere TV's (oke, maximaal 2 concurrent streams, maar ik kijk altijd maar tegelijk naar 1 maximaal 2 TV's). En ik hoef echt geen 60 zenders waar je nooit naar kijkt...

• elephant60
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 00:08
Dat komt ervan door de illegale IPTV aanbieders die 4000 TV zenders aanbieden voor hetzelfde bedrag per maand. Legaal aanbod verdwijnt dus omdat het veel te duur is.

[ Voor 4% gewijzigd door elephant60 op 21-03-2018 12:09 ]

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:15
Echt jammer dat Knippr stopt! Ik heb meteen op hun forum de vraag gesteld of hun IPTV dienst niet als optie binnen Tmobile Thuis dienst gestald kan worden als vervanging van een setup box. Dat moet haalbaar zijn volgens mij. Wat denken jullie?

Verwijderd

Op zich zou de "TV Anywhere App" van T-Mobile zelf een alternatief zijn als deze los verkrijgbaar zou zijn. Maar is nu alleen verkrijgbaar met internet en tv abbo. Ik vind het basispakket ook wat "rijk".

Nu heb ik zelf al glasvezel van T-mobile, maar lig nu met ze in de clinch, want ik TV Anywhere bovenop mijn glasvezel van T-mobile hebben, zonder settopbox en fox sports. Dan hebben ze me als klant. Maar anders ga ik waarschijnlijk totaal weg bij t-mobile. Internet en Mobiel en ergens anders een glas abbo zoeken, waar ik niet verplicht een settopbox en Fox Sports moet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2018 14:26 . Reden: typos ]

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41
Erg jammer dat het stopt. Had gehoopt dat KNIPPR de doorbraak zou betekenen voor het echt vrij samenstellen van je TV aanbod. Er zou nog steeds sprake van zijn dat de mediawet aangepast wordt zodat het basispakket niet meer verplicht is (bron even niet paraat), dan zou KNIPPR echt perfect zijn. Met het stoppen voelt het toch als een achteruitgang in de ontwikkeling van keuzevrijheid voor je zenderaanbod.

Life to is short, not too

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

KNIPPR is voor mij nooit in beeld geweest als een 'volwaardig' alternatief voor TV.
Die paar znders die ik wel wilde hebben werden niet aangeboden, en er is (was) een basisaanbod waar ik niet op zat te wachten.

Mijn oplossing is dan ook redelijk simpel... ik haal het wel ergens op. Ik kan namelijk heel goed leven zonder RTL, SBS en NPO.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 21:54
Jester-NL schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:12:
KNIPPR is voor mij nooit in beeld geweest als een 'volwaardig' alternatief voor TV.
Die paar znders die ik wel wilde hebben werden niet aangeboden, en er is (was) een basisaanbod waar ik niet op zat te wachten.

Mijn oplossing is dan ook redelijk simpel... ik haal het wel ergens op. Ik kan namelijk heel goed leven zonder RTL, SBS en NPO.
En waar haal jij het dan op? En werkt dat ook op Apple tv? Volgens mij is dat de vraag van dit topic en niet of jij kan leven zonder npo, RTL en SBS.

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik pluk waar ik kan... en ik gebruik (meestal) Plex om het op mijn TV te bekijken.
Vooropgesteld dat je Apple-doosje nieuw genoeg is, is Plex compatible. Overigens werkt dat ook heel goed voor mensen die niet van AppleTV gebruik maken.

De vraag in dit topic is of er een alternatief is: ik zie er (op dit moment) twee. De ene is betalen voor een overdaad aan zenders (inclusief veel waar je niet op zit te wachten... Hallo KPN, Ziggo en KNIPPR) of cherrypicken en je bewegend behang elders vandaan halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jester-NL op 21-03-2018 15:33 ]

me @ last.fm

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Daar zit je dan als zelf ingenomen hipster op de bank met je internet abonnement :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heel jammer dat ze stoppen. Een echt ATV4 alternatief is er niet. Eventueel NLZIET als hun tvOS App ooit eens klaar is.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:30

SomerenV

It's something!

elephant60 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:08:
Dat komt ervan door de illegale IPTV aanbieders die 4000 TV zenders aanbieden voor hetzelfde bedrag per maand. Legaal aanbod verdwijnt dus omdat het veel te duur is.
Ik denk vooral dat de doelgroep simpelweg veel te klein is en dat er véél te weinig gedaan is aan promotie. Wereldwijd heb je in principe twee grote kampen: mensen die nog traditioneel tv kijken en mensen die vooral naar streaming diensten kijken. Dat eerste kamp zal niet snel overstappen naar een dienst als Knippr en het tweede kamp is vaak meer dan tevreden met het streaming-aanbod. Mijn vriendin was voor ze mij kende vooral van het traditioneel televisie kijken. Inmiddels heeft ze Netflix ontdekt en kijkt ze die twee of drie televisie-programma's die ze volgt terug via Kijk of de NPO ofzo. Buiten dat mist ze helemaal niks.

Het grootste hekelpunt van dit soort diensten vind ik zelf dat je een standaard basispakket hebt, en het merendeel van die zenders is juist de reden dat ik geen televisieabonnement meer heb. Ik wilde niet meer betalen voor zenders die ik niet wilde kijken. En ik wilde niet dat ik indirect bij zou dragen aan de ontwikkeling van de vaak hersenloze pulp die je op de commerciële zenders ziet. Knippr was gericht op de wat modernere mensen, die graag met internet-only alsnog tv willen kijken via hun Chromecast of Apple TV, maar een groot deel van die doelgroep is waarschijnlijk al lang en breed overgestapt op andere diensten die het 'kijk wat je wilt, waar je wilt en wanneer je wilt' principe nog meer omarmen, en waar je niet of nauwelijks reclame ziet.

Wat een alternatief betreft: dat is er niet. Er is geen enkele partij die een moderne variant van traditionele televisie kijken biedt zoals Knippr dat doet/deed. Je hebt Kijk, maar dat biedt alleen toegang tot programma's van SBS6, Veronica, Net 5 en SBS9 (?). Dan heb je nog RTLXL, voor RTL4, RTL5 en RTL7 en Uitzending Gemist voor de publieke omroepen. Maar veel andere zenders als National Geographic, Discovery, TLC en weet ik wat nog meer zijn alleen te krijgen bij een traditioneel abonnement.

Mijn advies: probeer het een maandje met wat Kijk en RTLXL gratis aanbieden, of neem desnoods een abonnement, en vul dat aan met een proefabonnement op Videoland of Netflix en kijk hoe dat bevalt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:47

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@SomerenV Dan heb je nog NL Ziet waar in principe NPO, RTL XL en KIJK bij elkaar zitten.
Ik wil in elk geval géén KNIPPR, zolang dat niet met een standaard app op je tv werkt, of met een normale losse decoder. Nog beter zou het zijn als dit gewoon werkte door de utp of coax in je tv te stoppen en klaar. Als ik moet gaan casten en daarmee dus mijn telefoon op tablet in gebruik moet laten zijn, gaat dat ten koste van het gebruiksgemak. 't Is jammer dat de VVE hier niet mee wil werken aan satellietontvangst, want anders had ik een abonnement bij CDS afgesloten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 17:12
DaRealRenzel schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:56:
Tja.. Glazvezel aanbieders heb ik hier niet voorhanden, dus dat valt af. TV via ADSL kan wel, maar met mijn locatie kan ik slechts 1 TV box krijgen (XS4ALL, 12Mbit down/2Mbit up) en met 3 TV's werkt dat niet. En bij ZIggo moet ik weer overal COAX kabels gaan leggen, of een Horizon-box altijd actief hebben om overige Horizon-boxen via Ethernet te gebruiken (en weer kabels gaan leggen). Daarbij, ook Ziggo levert maar maximaal 2 boxen.
Knippr was zo'n goed alternaief omdat het prima via WiFi werkt, met meerdere TV's (oke, maximaal 2 concurrent streams, maar ik kijk altijd maar tegelijk naar 1 maximaal 2 TV's). En ik hoef echt geen 60 zenders waar je nooit naar kijkt...
Voor Ziggo heb je in principe maar 1 COAX nodig voor je main tv. Aan je overige toestellen hang je een chromecast en stream je de Ziggo app. Is dat geen simpelere oplossing?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Brammos85 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:19:
[...]

Voor Ziggo heb je in principe maar 1 COAX nodig voor je main tv. Aan je overige toestellen hang je een chromecast en stream je de Ziggo app. Is dat geen simpelere oplossing?
Maar het bedienen via een Apple TV (zonder telefoon) en een normale remote is toch echt wel fijner.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:48
Wat was er zo legendarisch aan Knippr wat NLZiet niet kan?

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:21
Er is nog https://www.playvankpn.nl/ . Dit heeft echter ook geen app voor de AppleTV en Samsung SmartTV, maar komt denk ik nog het dichtste bij knippr. Ook minder zender...

[ Voor 21% gewijzigd door Groentjuh op 22-03-2018 15:37 ]

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-10 15:15
spokje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:26:
Wat was er zo legendarisch aan Knippr wat NLZiet niet kan?
Apple TV app, net iets meer zenders (o.a discovery), begin gemist.

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:48
Ah oke, Begin gemist heeft NLZiet ook inmiddels.

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:06
Is dit misschien een optie.
https://itunes.apple.com/nl/app/vuplustv/id1068958397

Met een bijpassende tuner kun je een CI module/kaartje bestellen bij ziggo. Dan heb je een tuner in de meterkast bijvoorbeeld en kun je tv kijken via je netwerk. Ik heb dit zelf ook jaren gebruikt (xTrend ET 8000 tripple tuner), totdat ik naar glas ging. Werkt prima met een ziggo kaartje in de tuner.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 17:12
bernardV schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:10:
Is dit misschien een optie.
https://itunes.apple.com/nl/app/vuplustv/id1068958397

Met een bijpassende tuner kun je een CI module/kaartje bestellen bij ziggo. Dan heb je een tuner in de meterkast bijvoorbeeld en kun je tv kijken via je netwerk. Ik heb dit zelf ook jaren gebruikt (xTrend ET 8000 tripple tuner), totdat ik naar glas ging. Werkt prima met een ziggo kaartje in de tuner.
Zover ik begrijp levert Ziggo geen smartcards meer, alles moet ingebouwd in de mediabox. :F

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:06
Brammos85 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:33:
[...]

Zover ik begrijp levert Ziggo geen smartcards meer, alles moet ingebouwd in de mediabox. :F
Dit is wat ik kon vinden op de ziggo site, lijkt er op dat het nog wel kan.
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/

• trinite_t
spokje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:59:
Ah oke, Begin gemist heeft NLZiet ook inmiddels.
Ah, nice, nu nog een AppleTV app.

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Zoek op Youfone hier op tweakers. Die hebben ook een los iptv abbo.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• trinite_t
Pepperana schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:05:
Zoek op Youfone hier op tweakers. Die hebben ook een los iptv abbo.
Ik weet het, maar wel met een apart kastje, ik werd juist heel blij van het apple TV concept (tv hangt aan de muur zonder kastjes er omheen).

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wat is nu het issue? Dat Knippr stopt? En is die dienst als dienst zo goed, of omdat ze een AppleTV-app hebben (hadden)?
Want bij alle alternatieven die ik hier zie is dat iedere keer weer het antwoord: 'ja maar... AppleTV...'.

Misschien is het een idee om naar de alternatieven te kijken (zonder deze op voorhand af te schieten op het niet ondersteunen van een (nog niet zo heel groot) ecosysteem). Kijk hoe deze alternatieven werken en ga daar vervolgens om een toegespitste app vragen.
Face it: je zit in een niche-markt (TV met zo min mogelijk vast recht, over je internetkabel) en daar heb je je door je hardwarekeus ook in een redelijk specifiek hoekje gemanoeuvreerd.

me @ last.fm

• BB-One
Voor mij geldt eigenlijk wel dat het via apple tv moet werken. Ik heb geen zin in weer een extra kastje. We zullen het dan maar moeten gaan streamen via de ipad.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jester-NL schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:57:
Wat is nu het issue? Dat Knippr stopt? En is die dienst als dienst zo goed, of omdat ze een AppleTV-app hebben (hadden)?
Want bij alle alternatieven die ik hier zie is dat iedere keer weer het antwoord: 'ja maar... AppleTV...'.
Het issue is dat mensen de kabel hebben opgezegd maar stiekem toch nog gewoon tv willen kijken, en daarom met zo min mogelijk moeite (Knippr op AppleTV).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• BB-One
Donstil schreef op zondag 25 maart 2018 @ 11:23:
[...]

Het issue is dat mensen de kabel hebben opgezegd maar stiekem toch nog gewoon tv willen kijken, en daarom met zo min mogelijk moeite (Knippr op AppleTV).
Hoezo stiekem? Hier wordt bijna geen 'normale' tv gekeken, maar 's ochtends kijk ik graag het nos journaal op de ipad. Dit kan natuurlijk ook met de NPO app maar dan kan ik niet kijken wanneer ik het wil want die kent geen begin gemist en het duurt meestal wat langer voordat deze bij uitzending gemist staat.
Voor die keer dat er op de TV gekeken wordt is het handig dat dit ook via de apple tv kan.

Dan is het m.i. onzin om 15 euro per maand te gaan betalen via (in mijn geval) Telfort met daarbij dat er een apparaat stroom staat te vreten voor die ene keer per week dat je kijkt. (settop box moet je in ieder geval op standby hebben staan, want het opstarten duurt anders een x-aantal minuten, been there done that)
Dus ja ik kan zonder knippr, gezien mijn gebruik kan ik het zelfs af met de NPO app zonder kosten, maar gezien het gemak van knippr had ik er graag 10 euro per maand voor over.

En het heeft dus niets met 'stiekem' tv kijken te maken. Het voldeed gewoon volledig aan mijn eisen.

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-11 23:49

svijf

b5beveiliging.nl

BB-One schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Hoezo stiekem? Hier wordt bijna geen 'normale' tv gekeken, maar 's ochtends kijk ik graag het nos journaal op de ipad. Dit kan natuurlijk ook met de NPO app maar dan kan ik niet kijken wanneer ik het wil want die kent geen begin gemist en het duurt meestal wat langer voordat deze bij uitzending gemist staat.
Voor die keer dat er op de TV gekeken wordt is het handig dat dit ook via de apple tv kan.

Dan is het m.i. onzin om 15 euro per maand te gaan betalen via (in mijn geval) Telfort met daarbij dat er een apparaat stroom staat te vreten voor die ene keer per week dat je kijkt. (settop box moet je in ieder geval op standby hebben staan, want het opstarten duurt anders een x-aantal minuten, been there done that)
Dus ja ik kan zonder knippr, gezien mijn gebruik kan ik het zelfs af met de NPO app zonder kosten, maar gezien het gemak van knippr had ik er graag 10 euro per maand voor over.

En het heeft dus niets met 'stiekem' tv kijken te maken. Het voldeed gewoon volledig aan mijn eisen.
Hier hetzelfde.
Basis I-net via glas, netflix abo en Knippr.
Laatste valt zo weg, maar wat dan?
Kan enkel illegale bende vinden...

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Heb één legit iptv aanbieder gevonden. Beetje op en neer zitten mailen maar helaas...

“Excuus voor de verwarring. Helaas bieden wij momenteel geen support voor Apple TV store of apps om iTV door te streamen.

Uw Sparql Team”

Heb daarnaast een serieus aantal alternatieven onderzocht maar er is geen enkel legaal alternatief voor KNIPPR native op de ATV4.

@Jester-NL ff serieus wat is dit voor troll actie? Er zijn gewoon tevreden betalende KNIPPR gebruikers die hier zoeken naar een alternatief voor een dienst die voor hen goed werkt. Dat jij daar niets mee hebt prima maar bespaar je dan een post.

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik breng het misschien wat bot en algemeen, maar mijn punt is vooral: het bij voorbaat afschrijven van een mogelijke vervanger omdat deze (nog) geen AppleTV ondersteuning heeft is niet constructief... en daarbij wilde ik vooral geen namen noemen ;)

Kijk, je hebt nu het zaadje geplant bij Sparql... als die dienst nu voor mensen aansluit, en meer mensen gaan vragen om een specifieke app, kan dat antwoord tzt zomaar Ja worden ;)

me @ last.fm

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Weet iemand of er misschien EU aanbieders zijn die NL iptv faciliteren?

Ik heb bijvoorbeeld zattoo.com/de gevonden. Met de nieuwe richtlijn kun je die in mijn optiek ook in NL gaan gebruiken. Zij hebben alleen geen NL zenderaanbod.

[ Voor 32% gewijzigd door .CoUk op 28-03-2018 12:39 ]

• GrooV
  • Laatst online: 31-10 09:23
Ik denk dat de enige hoop NLZiet of Sparql gaat worden, of KPN/Ziggo moeten in eens heel gek gaan doen.

Zelf overweeg ik een HDHomerun of Xtrend ET-8000 aan te schaffen aangezien ik te lui was op mijn Ziggo abo op te zeggen, hierdoor heb ik nog 3 smartcards

[ Voor 45% gewijzigd door GrooV op 04-04-2018 12:04 ]

• DaRealRenzel

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Brammos85 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:19:
[...]

Tja.. Die Main TV staat ongeveer 40 meter van het Ziggo AOP, en dat moet ik dus nieuwe erg dure coax gaan lopen trekken. En ik heb nu 3 Apple TV's, dan moet ik die weer inruilen voor ChromeCasts. Zo blijven we bezig. En ik wil helemaal geen TV van ziggo...

• GrooV
Overigens is Ziggo chromecast zwaar aan het knijpen, zo ondersteunen ze in eens geen replay tv tijdens de uitzending meer via de Chromecast (wel via app)

• Ernie007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11 20:56
Gelukkig er lijkt een oplossing te zijn: https://www.nlziet.nl/nl/testteam/

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:49
Ah top, een bètatest voor de ATV. Goed nieuws!
Hopelijk voor 1 juni klaar, dan kan jk vanaf Knippr gelijk over

• Ernie007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11 20:56
Heeft iemand een code ontvangen voor NLZiet?

• yorroy
Ernie007 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:53:
Heeft iemand een code ontvangen voor NLZiet?
Je kunt de code KNIPPR gebruiken. De code is te gebruiken tm 31 augustus. Je kunt dus Knippr laten aflopen en 1 juni starten met drie maanden NLZiet.
Overigens interessant om te lezen dat ze verwachten eind mei de ATV app op te leveren.

• trinite_t
Nice! Nu hopen dat ze het ook waar gaan maken! (de apple TV app).

Denk dat ze dan zo alle KNIPPR klanten overnemen.

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Schiet nu aardig op 1 juni...
Nog geen oplossing gevonden hier waar de kritische dames hier blij van worden...

Wil glas van Netrebel aanhouden en niet terug naar Solcon.
Trined zou ook nog kunnen, maar wil ik eigenlijk ook niet.
En om nou terug te gaan naar VDSL+ (of hoe dat ook alweer heet) :+

En om nu € 23.95 p/m voor 2 tv's gaan betalen bij Caiway...

Keuzes, keuzes, keuzes.

• GrooV
svijf schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:38:
Nog geen oplossing gevonden hier waar de kritische dames hier blij van worden...

Keuzes, keuzes, keuzes.
Kan je niet een paar maanden overbruggen met NLZiet icm Chromecast? Eventueel zou je nog naar YouFone kunnen kijken

• yorroy
svijf schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:38:

Keuzes, keuzes, keuzes.
Het is te hopen dat NLziet opschiet met hun ATV app, maar het blijft nog akelig stil.
Ik weet niet wat voor tv je hebt, maar NLziet heeft ook voor behoorlijk wat Samsung en LG TVs een app.

Tot die tijd inderdaad maar even via AirPlay of Chromecast

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Airplay is een optie. Maar niet voor de dames...

• BB-One
Voor mij geldt dat ik met de NPO app + airplay aan mijn TV behoefte kan voldoen. Mevrouw BB-One wil ook graag TLC (don't ask...). Iemand een idee om dit op te lossen? Via airplay is ook goed maar afgezien van af en toe een uitzending via youtube is er geen TLC app of zoiets waar je afleveringen kan (terug)zien, correct?

• yorroy
@BB-One dan zul je al bijna aan KPN Play moeten. Maar dat kost je dan wel weer een tientje in de maand.

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:20
BB-One schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:56:
Voor mij geldt dat ik met de NPO app + airplay aan mijn TV behoefte kan voldoen. Mevrouw BB-One wil ook graag TLC (don't ask...). Iemand een idee om dit op te lossen? Via airplay is ook goed maar afgezien van af en toe een uitzending via youtube is er geen TLC app of zoiets waar je afleveringen kan (terug)zien, correct?
Ik zit hier ook met hetzelfde probleem. We kijken bijna geen "gewone" tv meer echter is TLC hier ook een harde eis voor wat anders :? KPN play vind ik niet fijn werken op android en chromecast

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb net een mail gehad over de beta van NL Ziet. Apple TV app doet het hier :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• GrooV
Hier ook! Werkt best goed voor een beta, kanaal switchen werkt niet zo als bij Knippr maar dat vind ik ook niet erg.

Even kijken of het goed blijft gaan, en dan bye bye Ziggo

• yorroy
Bij mij lijkt het ook lekker te werken.
De app heeft bij mij ongeveer 1 tot 2 seconden nodig om scherp te stellen maar daarna werkt het prima.

Zappen kan inderdaad niet, dan moet je dus eerst terug naar het overzicht en dan een ander kanaal selecteren.
Op zich deed ik dat met Knippr ook altijd, want op de een of andere manier swipete ik altijd de verkeerde kant op.

Beeld ziet er overigens prima scherp uit op mijn 4K tv

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De NLZIET bèta App *O*

Het lijkt op knippr qua layout. Met de aanbevelingen van kijk, rtlxl etc. De basis is er, sommige opties ontbreken maar zijn ze van bewust. Nu gaan testen.

[ Voor 23% gewijzigd door Chevy454 op 10-05-2018 15:23 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• LDS
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-07-2021

LDS

Heeft iemand toevallig nog een NLZiet code over? :) O-)
Pagina: 1