franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ey!! Macarena \o/
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maarja, alles wordt straks allemaal public, en dan heb je niet een kleinere community die ergens bij kan, staat nu wereldwijd open, en dat zal mensen vast tegenhouden om privacy redenen, want dat is er dan niet meer.
@Teijgetje Misschien handig om die links gewoon te quoten, want ^^
[ Voor 10% gewijzigd door RaZ op 20-03-2018 21:57 ]
Ey!! Macarena \o/
Ik snap er met de minuut minder van, zal het wel verkeerd lezen.
Maar wat was er nu fout aan het oude topic? Dat zou ook wel leuk zijn om te weten bij een plotselinge sluiten etc etc etc
nieuwe topic slaat inderdaad nergens op, als het een newbie zou zijn werd ie afgebrand vanwege het openen van een opsomtopic oid.
[ Voor 23% gewijzigd door franssie op 20-03-2018 22:03 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In de post van Benoni staan zoveel links, die ga ik niet quoten of uitzoeken wat op de openbare kant staat en wat niet.
Senor Sjon vond dat er een nieuw topic geopend moest in Wonen en Verbouwen, bij deze dus als topics onbegrijpelijk op slot gaan.
Hij had al eerder voorgesteld of iemand daar een nieuw topic voor wilde maken maar zelf niets mee gedaan
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
[ Voor 23% gewijzigd door naitsoezn op 20-03-2018 22:05 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hoe oud was de kick?naitsoezn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:04:
Het punt is dat het gekickte topic in TL staat, en er gevraagd wordt om een nieuw topic in het publieke gedeelte van het forum. Het had misschien wat minder bot gekund, maar het is niet de eerste keer dat een dergelijk topic om die reden gesloten wordt, zie bv ook Afronding overgang naar TL/AZ
edit: ik haal inderdaad twee topics door elkaar.
[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 20-03-2018 22:06 ]
Dat staat in het verkeerde forum...Teijgetje schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:03:
Ik snap ook niet wat er fout was aan het oude topic...
Maar kan niet verhuizen want verhuizen van een besloten forum naar een open forum kan niet...
Als modje zou je toch beter moeten weten, zelfs al is het niet jouw forum...naitsoezn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:04:
[...] en deze keer toevallig gekicked door een user met een rood naampje. Een rood naampje die verder niets met GC te maken heeft en dus gewoon als user reageerde.
[ Voor 36% gewijzigd door Fiber op 20-03-2018 22:08 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik snap de vraag denk ik niet? Da's niet bepaald geheime informatie en kun je makkelijk zelf zien.
[ Voor 6% gewijzigd door naitsoezn op 20-03-2018 22:08 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
klopt - ik was in de war met een van de andere tuin/plant topics.naitsoezn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:06:
[...]
Ik snap de vraag denk ik niet? Da's niet bepaald geheime informatie.
Wat opschoning kan wel maar dan wel iets met structuur (we hebben een succesvol moestuin topic) en wat bouwtopics. Domweg sluiten en dan hopen dat er wel structuur komt gaat denk ik niet lukken.
Dus misschien de moestuin (is ook veel binnen en van die rare aquaponics shit) - dat zijn twee topics.
Dan iets van tuinen bouwen en onderhouden + en ervaringen met met tuinmannen (m/v) zoals je ook elders ziet met keukens en badkamers?
Maar zoiets moet je dan eerst opzetten zodat je de topics die je sluiten wil kan doorverwijzen.
Moet niet zo heel moeilijk zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door RaZ op 20-03-2018 22:16 ]
Ey!! Macarena \o/
Vooraf, in LA een topic openen is vrij overbodig als we ook DM en TL feedbacktopic hebben.
Het gekickte topic lag al drie jaar stil, collega boefje mod of niet. Dan is een nieuw deel sowieso gewenst. Zeker nu we al meer dan een jaar WVB hebben voor dit soort topics. Het was sowieso geen TL topic meer geweest.
Al meerdere dagen vindt iedereen een tuintopic een goed idee in diverse gerelateerde topics, maar niemand maakt hem aan, blijkbaar bang om een TS te maken. Dat is geen reden om oude topics op te speuren en te kicken. Vandaar dat ik hem rucksichtlos gesloten heb.Voor de rest, zie de antwoorden die @naitsoezn al gegeven heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 20-03-2018 22:25 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Keep up the good work @Señor Sjon
Stond veel leuke/nuttige info in, dus ik dacht: even nieuw leven in blazen. Maar was het TL <> WVB rechtendingetje even vergeten
[ Voor 60% gewijzigd door ThinkPad op 20-03-2018 22:32 ]
Voor een subcategorie Tuinen heb je dan nog veel te weinig topics. 10-20 actieve topics per dag is wel een bare minimum, vooral omdat het vaak seizoensgebonden is. Het kan prima bij WVB, waar het ook raakvlakken heeft met veel andere topics daar.Teijgetje schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:14:
Mij lijkt inderdaad handiger als er een struktuurtje komt van Tuinen met subtopics over moestuin, huisjes, aanleg en onderhoud, tuingereedschap, planten, show je tuin, ed.
Maar zoiets moet je dan eerst opzetten zodat je de topics die je sluiten wil kan doorverwijzen.
Moet niet zo heel moeilijk zijn.
Niet met wijzig????RaZ schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:15:
Leef je uit, je bent de nieuwe TS(De Bekijk knoppen blijven werken, en zo kan je ook de quote eruit halen)
Ik heb geen idee wat je precies wil, en waarom bv tuinen met subcategorieën niet in VBW ondergebracht kan. Ik zie overal tuintopics, die inderdaad niet dagelijks actief zijn. Waarom dat dan nu een must is?Señor Sjon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:34:
Voor een subcategorie Tuinen heb je dan nog veel te weinig topics. 10-20 actieve topics per dag is wel een bare minimum, vooral omdat het vaak seizoensgebonden is. Het kan prima bij WVB, waar het ook raakvlakken heeft met veel andere topics daar.
Maar als je een tuincategorie hebt kun je wel alles wat verschijnt daar heen verplaatsen.
.
Maar als liever de verwijzingen/links naar TL er uit moeten prima, laat maar weten Senor Sjon.
En ik heb geen tijd om uitgebreid een topic te beschrijven.
Misschien zijn er co-autheurs toe te voegen?
[ Voor 42% gewijzigd door Teijgetje op 20-03-2018 22:45 ]
@Teijgetje Over je edit:
Je hebt hoofdcategorieën (zoals General Chat) en daaronder vallen de verschillende subfora zoals Algemene Zaken, Huiskamer, etc. Binnen WVB kan je dus makkelijk meerdere tuintopics hebben, graag zelfs. We hebben liever losse topics voor balkons, moestuinen, grasvelden, etc dan dat er weer een 'alles op de grote hoop' topic ontstaat.
[ Voor 54% gewijzigd door Señor Sjon op 20-03-2018 22:48 ]
Maar als je dat wilt waarom maak je die dan niet aan? Zodanig dat ze netjes bij elkaar blijven staan, bv door alles met het Grote Tuinen te laten beginnen? Bv Het Grote Tuinen Gereedschap topic, Het Grote Tuinen Op Je Balkon topic, Het grote Tuinen Onderhoud En Planten topic, Het Grote Tuinen Aanleg en Tuinhuisjes topic, Het Grote Tuinen Moestuinieren topic, etc?Señor Sjon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:37:
We hebben liever losse topics voor balkons, moestuinen, grasvelden, etc dan dat er weer een 'alles op de grote hoop' topic ontstaat.
Dan krijg je ze geordend, geef je in één zin aan wat in het topic hoort en vraag je om een auteur(s) die het topic willen schrijven/maken.
En je hebt ze apart, wat je liever ziet.
Drie keer voorbij gelezen.......
Bedankt.
Maar er staat nog niets, is het dan niet slimmer om gewoon een aantal gesplitste tuintopics aan te maken en om auteurs te vragen?
Dan heb je die splitsing, iedereen kan zijn ei kwijt op de goede plaats, en er zijn vast wel (op den duur)mensen te vinden die een topic willen maken.
En dan kan mijn alles in één topic weg?
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Dit lijkt me vooralsnog niet een issue voor de verzamelde admins
Pak even de DM of een feedbacktopic en stem het af. Er lijkt wat miscommunicatie, geen onwil of iets dergelijks.
Dit topic is gesloten.