Toon posts:

Wie heeft GT3 al?/ Ervaring met importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoja, hoe heb je hem geimporteerd?

Ik heb al een aantal sites op het oog maar het is nogal een prijzige aangelegenheid. Ik wil een PS2 plus het spel importeren uit de VS. En dan moet ie hier nog door de douane.

Iemand nog tips om het betalen van douanerechten en btw te omzeilen?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:11
Ik neem aan dat je weet dat je zowel een gechipte PS2 als een Game Shark of zoiets nodig hebt om import spellen te spelen?

Zo ja, het importeren van spellen: Vroeger kocht ik zelf veel als ik in de VS was (kwam er regelmatig), daarna heb ik wat via Amazon.com gekocht, maar die verschepen niet meer buiten de US ivm regiocodes. Nu bestel ik nog steeds via Amazon, maar laat ik het naar een Amerikaanse vriendin sturen. Omdat ik ook veel Ebay, laat ik eens in de zoveel maanden een pakket surface mail sturen, duurt lang maar is relatief goedkoop, en wordt zelden ingezien door de douane, dus geen importrechten :)

Ook heb ik recent wat bij www.dvdboxoffice.com gekocht, gratis shipping, en ik denk dat ze ook PS software versturen (ze zitten in Canada). Zelf kocht ik een PC spel, dus zeker weten doe ik dat niet.

Soms worden pakjes wel gecontroleerd, en moet je dus lappen, soms ook niet. Pakjes van Amazon worden wel vaak gecontroleerd :)

Tenslotte, waarom zou je hem importeren als hij vrijdag in de winkel ligt? Import kost meer en duurt langer in dit geval.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet de machine ook importeren...

Waarom ik hem zou importeren en niet op de officiele versie zou wachten?? Wel eens van PAL gehoord?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb hem hier nu in de winkel liggen (ik werk in een games-handel) en hij is ECHT de moeite!
Het is geen import btw, gewoon een volledig legale zeeeer gaave versie!

Verwijderd

Topicstarter
NTSC of PAL versie???

Is ie PAL geoptimaliseerd?

Verwijderd

Kijk hier eens.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op zondag 15 juli 2001 00:42 schreef s_roubos het volgende:

Zo ja, het importeren van spellen: Vroeger kocht ik zelf veel als ik in de VS was (kwam er regelmatig), daarna heb ik wat via Amazon.com gekocht, maar die verschepen niet meer buiten de US ivm regiocodes.
Ik kreeg vandaag nog 4 DVDtjes binnen van amazon.com, dus dat ze niet meer buiten de US verschepen ivm regiocodes lijkt me sterk?
Pagina: 1