Ben met spoed een grotere auto nodig ivm met gezinsuitbreiding . Helaas heb ik momenteel niet de financiele middelen om een fatsoenlijke gezinsauto aan te schaffen . Ben zelf ondernemer geweest en momenteel in loondienst voor 32 uur . Heb nog een KVK nummer aangehouden voor ZZP werkzaamheden in de toekomst . Wat kan ik en mag ik mbt leasen ? Ik wil de auto vrijwel volledig prive gaan rijden maar weet niet of prive wel zo verstandig is , daar het leasen van een auto in de meeste gevallen bij het BKR aangemeld wordt en dit misschien een belemmering vormt bij het aanpassen of nemen van evt kredieten . Heb een tip gekregen dat ik een auto maar gewoon zakelijk moet gaan "aanschaffen " dan wel een marge auto , de maandlasten uit de zaak betaal en het geld vanuit prive weer terug storten op de zaak . Mag dit zomaar en is dit wel betrouwbaar ? Daar ik de maandelijkse kosten zo laag mogelijk wil houden wil ik geen bijtelling en in veel gevallen is het financial leasen van een occasion nog duurder dan een private lease . Wat moet ik doen ? IK weet het echt niet . Ik wil maximaal rond de 240 euro kwijt zijn en dan incl mn belasting en verzekering . Dan heb ik alleen nog garagekosten . Wie geeft me de gouden tip ?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...