Vraag over DDR4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• xone1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-12-2024
Thnx dat je even een kijkje neemt hier.
Ik kan jullie hulp goed gebruiken.

ik heb op dit moment een Gigabyte GA-AB350-Gaming 3K hier voor ben ik opzoek naar DDR4 van 16G
met een snelheid van 3000/3600 er is mij verteld dat snelle ram goed is voor mijn Ryzen 7 1700
Nu weet ik dat je hiervoor kan kijken op de QVL lijst van je moederbord, dit heb ik natuurlijk gedaan.

Hier vond ik de Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3600.
Mooi ding lijkt me , maar ik dacht ik kijk ook nog even op de website van corsair zelf en hier stond mijn moederbord niet tussen de QVL lijst..

Ik weet helaas te weinig vanaf, en vraag daarom jullie hulp.

Is er hier iemand met een Gigabyte GA AB350 die wel de goeie ram heeft gevonden ?
Of is er iemand met wat goeie informatie over welke ram ik het beste kan aanschaffen ?

_/-\o_ _/-\o_

super bedankt !!!

Jeroen

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Snap je vraag niet; je hebt Asus x370-pro motherboard open staan alsmede een ander topic waar je een goed half jaar geleden ook al issues had Zelf gebouwd ,maar werkt niet helemaal zoals het hoort

Ik snap de QVL's lastig zijn maar had je in de afgelopen weken/maanden echt geen antwoord gekregen op je supporttickets van beide fabrikanten?

Waar kom nu dat nieuwe board vandaan?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 18-03-2018 16:58 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:10
Als het op de QVL van het moederbord staat kan je er vanuit gaan dat het werkt. Overigens geeft boven de 3200 MT/s erg weinig prestatiewinst.

• xone1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-12-2024
MAX3400 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:56:
Snap je vraag niet; je hebt Asus x370-pro motherboard open staan alsmede een ander topic waar je een goed half jaar geleden ook al issues had Zelf gebouwd ,maar werkt niet helemaal zoals het hoort

Ik snap de QVL's lastig zijn maar had je in de afgelopen weken/maanden echt geen antwoord gekregen op je supporttickets van beide fabrikanten?

Waar kom nu dat nieuwe board vandaan?
klopt, lang verhaal kort.

Dacht dat het probleem bij mijn moederbord zat.
Vandaar dat ik een asus moederbord had gekocht.
Het probleem bleek te zitten in de ram die ik gekocht had.
Dus asus moederbord is weer terug gegaan.