Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede pc voor flight simulator x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Goede pc voor flight simulator x op vrij hoge settings. Tevens om op te werken (office etc).

Wat mag het systeem gaan kosten?
1200

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Boxed€ 242,36€ 242,36
1MSI Z370 Gaming Pro Carbon€ 171,-€ 171,-
1MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G€ 223,65€ 223,65
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2L3000C15€ 158,95€ 158,95
1Seasonic Focus Gold 450W€ 65,-€ 65,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 121,10€ 121,10
1Samsung 960 EVO 250GB€ 116,83€ 116,83
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.098,89

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Welke behuizing is goed voor deze setup? En is de voeding oké? En is het handig om twee SSD's te kopen of 1 grote?

Ga je overklokken?
In eerste instantie niet mits aan te raden.

Wat verwacht je van ons
Advies over de setup

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
Sowieso zou ik willen aanraden een CPU koeler te kopen, anders gaat dit niet goedkomen. De keuze voor welke hangt af of je er voor kiest om te overklokken. Nu ben ik niet helemaal up to date met flight simulator eisen, maar traditioneel geldt hiervoor hoe sterker de CPU hoe beter, waardoor overklokken inderdaad wel aan te raden is. Dit moet je natuurlijk wel zien zitten.

Van NVMe SSD's zoals de 960 EVO is nog nooit aangetoond dat je hier iets van merkt in de praktijk. Ik zou dus een grote SSD prefereren over de huidige setup.

Een behuizing is erg persoonlijk. Ik kan wel 20 suggesties doen die prima passend zijn, maar je zult toch echt zelf iets moeten kiezen.

Welke resolutie en refresh rate wil je op spelen trouwens?

Verwijderd

Topicstarter
@lactaxative

Welke CPU koeler zou hier op passen weet je dat?

Dan denk ik dat ik alleen die crucial mx500 houd als SSD en er een grote HDD bij zet.

Zou je een suggestie van een kast kunnen doen? Aangezien ik niet precies weet of me moederbord erin past en of de airflow goed is.

Ik denk een 29 inch ultra wide screen van LG geloof 2560x1080 of misschien twee monitors van Iiyama 24.5 inch

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2018 21:16 ]

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:28
Ik zou voordat je je helemaal op FSX focust aanraden om eerst te kijken of Prepared3D of xplane 11 misschien niet beter is om naar over te stappen. FSX is namelijk sterk veroudert en zit aan limitaties van 32bit. P3D is de doorontwikkeling van FSX door Lockheed Martin, die inmiddels wel 64bit is en beter gebruik maakt van je GPU. Xplane heb ik zelf niet, maar wat ik er van gezien heb ziet er ook erg goed uit.

Als je het flightsim forum hier op tweakers doorbladert zie je genoeg screenshots van beide sims.
https://gathering.tweaker...ist_messages/1490704/last

Verder ziet het systeem er wel oké uit, maar ik weet niet of die GPU alles maxed out kan draaien in P3D.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-11 14:24
pricewatch: Scythe Kotetsu Mark II Zeer geschikte koeler voor niet te veel geld.