ligt toch aan jezelf hoor:itsalex schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:04:
Sinds dat Windows updates zijn eigen gang soms gaat en gewoon doodleuk reboot (pc heb ik ook 's nachts vaak aanstaan met intensieve (kopieer) taken) en de volgende dag kom je en staat er een fantastische mededeling waardoor ik eigenlijk de hele pc wel door de wc kan trekken of Windows eraf wil slopen, dat je pc is geupdate. Dus sindsdien daaag met die hele windows update. ik zet de hele service gewoon uit en ik update wanneer ik dat wil en niet wanneer MS denkt, nou we gaan weer eens fijn iemand pesten en weer eens een leuke update uitvoeren waardoor je pc zijn taken niet gaat uitvoeren. ik laat niet voor de fun mijn pc aanstaan, want volgens mij denkt MS zo wel erover want ik vind dit niet serieus nemen van een besturingssysteem. Ik ben er echt klaar mee met die updates. Het moet, ik weet het maar ik bepaal en die irritante meldingen steeds over updates, ben daar zo klaar mee.

Taakje 's nachts draaien? Een van je mogelijkheden.....
Nog eentje?

Blijf ervan overtuigd dat jij zelfs nog niet de tijd hebt genomen om je auto-updates te configureren, maar wel heel hard klagen over dingen die eigenlijk helemaal geen issue zijn. Zelf heb ik 's nachts ook taken draaien waar ik liever niet van heb dat ik ze moet herstarten 's morgens. En toch heb ik geen last van de situatie(s) die jij beschrijft, en jij wel. En we gebruiken toch echt wel dezelfde Windows denk ik zo
Dus op wie hoor je hier eigenlijk kwaad te zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Tokkes op 17-03-2018 02:11 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781