Hai,
Ik ga een mini pc bouwen ivm gescheiden ouder zodat ie makkelijk mee te nemen is. Ik zou hier graag wat hulp bij hebben en alle meningen zijn welkom!
Mini pc bouwen
Ik ben dus van plan om een mini pc te bouwen, ik heb er al naar gekeken maar ik vind het toch fijn om de mening van andere mensen te horen die er ook aardig wat verstand van hebben
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1200 euro, max 1300. Er mogen dus best wat duurder dingen in zitten zodat het langer mee kan maar hoger als 1300 ga ik echt niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de grafische kaart wordt het sowieso een GTX 1060. Voor de Processor eentje van Intel. De rest sta ik open voor alles als het maar niet een heel onbekent merk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het vooral gebruiken voor gaming en daarnast ook natuurlijk voor school en mijn alle daagse dingen.
het is een mini pc dus hij past overal eigenlijk wel maar hij komt op mijn bureau.
Ik heb al een lijstje samengesteld maar dit is nog niet zeker.
Update: de Intel i7 8700k moet een normale zijn!
Alvast bedankt!
Ik ga een mini pc bouwen ivm gescheiden ouder zodat ie makkelijk mee te nemen is. Ik zou hier graag wat hulp bij hebben en alle meningen zijn welkom!
Mini pc bouwen
Ik ben dus van plan om een mini pc te bouwen, ik heb er al naar gekeken maar ik vind het toch fijn om de mening van andere mensen te horen die er ook aardig wat verstand van hebben
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1200 euro, max 1300. Er mogen dus best wat duurder dingen in zitten zodat het langer mee kan maar hoger als 1300 ga ik echt niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de grafische kaart wordt het sowieso een GTX 1060. Voor de Processor eentje van Intel. De rest sta ik open voor alles als het maar niet een heel onbekent merk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het vooral gebruiken voor gaming en daarnast ook natuurlijk voor school en mijn alle daagse dingen.
het is een mini pc dus hij past overal eigenlijk wel maar hij komt op mijn bureau.
Ik heb al een lijstje samengesteld maar dit is nog niet zeker.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming 6G | € 372,95 | € 372,95 |
1 | Gigabyte Z370N-WIFI | € 149,25 | € 149,25 |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 335,- | € 335,- |
1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 93,29 | € 93,29 |
1 | NZXT H200i Zwart | € 119,95 | € 119,95 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,50 | € 59,50 |
1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.219,94 |
Update: de Intel i7 8700k moet een normale zijn!
Alvast bedankt!