Allen,
Mijn situatie is alsvolgt:
In September 2014 ben ik als ZZPer gestart (Advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering).
In April 2015 tm Oktober 2017 in loondienst gewerkt (amper omzet als ZZPer).
Vanaf November 2017 weer als ZZPer aan de slag.
Verzamelinkomen 2016: 34k
Verzamelinkomen 2017: 68k
Verwacht verzamelinkomen 2018: 115k (winst onderneming)
Ik ben al meer dan 3 jaar zelfstandige, maar tegelijkertijd is mijn grootste inkomen uit loondienst gekomen (in 2016 en 2017 althans). Voor 2018 zal ik echter enkel inkomen uit de onderneming (ZZP) hebben.
Heeft iemand enig idee hoe de hypotheekadviseur mijn maximal hypotheekbedrag bepaald?
En ja, ik weet dat het handig is om met een hypotheekadviseur te spreken, echter het zou fijn zijn om alvast wat voor-informatie in te winnen.
Alvast hartelijk dank!
Mijn situatie is alsvolgt:
In September 2014 ben ik als ZZPer gestart (Advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering).
In April 2015 tm Oktober 2017 in loondienst gewerkt (amper omzet als ZZPer).
Vanaf November 2017 weer als ZZPer aan de slag.
Verzamelinkomen 2016: 34k
Verzamelinkomen 2017: 68k
Verwacht verzamelinkomen 2018: 115k (winst onderneming)
Ik ben al meer dan 3 jaar zelfstandige, maar tegelijkertijd is mijn grootste inkomen uit loondienst gekomen (in 2016 en 2017 althans). Voor 2018 zal ik echter enkel inkomen uit de onderneming (ZZP) hebben.
Heeft iemand enig idee hoe de hypotheekadviseur mijn maximal hypotheekbedrag bepaald?
En ja, ik weet dat het handig is om met een hypotheekadviseur te spreken, echter het zou fijn zijn om alvast wat voor-informatie in te winnen.
Alvast hartelijk dank!