Wijziging User Review - [585475] [141543]

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 14:11
Beste moderators van tweakers,

Ik heb een vergelijkbare ervaring met gillus99 als Domih. Domih heeft ook een topic over gillus99 gestart en wees mij er op dat ik niet de enige was die een niet 100% in orde product van gillus99 heeft gekocht. Wijziging User Review - \[585475] \[396480]

Het betreft de koop van een iPhone 6s.
Gillus99 adverteerde de iPhone als nieuwstaat en 100% technische in orde, helaas was er bij het openen meteen al een zichtbaar gebruikers spoor. In het scherm zat een kleine witten vlek (het lijkt op water schade). Ik heb de zelfde avond meteen Gillus99 een berichtje gestuurd en fotos en videos laten zien. Helaas reageerde hij niet zoals ik zou verwacht met iemand met zo veel positieve user reviews.

Ik kon uiteraard niet zeker weten of hij mij een product had verkocht wat niet goed was of dat dit door de zending was gekomen. Ik heb daarom een schikkings--voorstel gedaan, hier ging hij niet op in.
Zelf heb ik het maar gezien als iets wat kan gebeuren als je tweedehands op afstand koopt en ik had niet het gevoel dat er opzet in het spel was.

Ik heb toen een user review geschreven die duidelijk maakt dat ik niet zeker weet of het zijn fout was. Ik heb hem tussen de 1 en 4 sterren gegeven. Ik vond namelijk dat hij wel lekker snel reageerde dus niet alles was negatief. Direct nadat ik dit had gedaan kreeg ik een negatieve review terug met 1 ster. Met als reden dat ik heb geprobeerd een oplossing te vinden voor een product wat niet goed was. Zelf vind ik dit geen passende cijfer voor mijn handelen.

Ik heb contact opgenomen met gillus99 maar die geeft geen gehoor.

Ik geef toesteming dat de berichten door de moderator worden gelezen. De fotos en filmpjes zijn via de email verstuurd en zou ik ook nog kunnen aanleveren.

Bedankt voor jullie tijd.

mvg
Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aan wraak reviews doen we niet. Gillus mag dit netjes oplossen, ik heb in elk geval de review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.