Wijziging User Review - [585475] [396480]

Pagina: 1
Acties:
  • 1.190 views

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40
Beste moderators van tweakers,

Helaas kon ik er met bovenestaande user niet uitkomen om de review die hij bij mij geplaatst heeft te laten wijzigen. Ik heb hier een voorstel over gedaan met hoe ik het zie en dat ik de review onterecht vind.

Hierop wordt verteld dat mensen bang voor me zijn door mijn goede reviews en daarom niks negatiefs durven te zeggen en dat hij anders is.
Ook geeft hij aan dat ik geen kritiek kan verdragen omdat ik het niet gewend ben. Ik zou graag willen vragen of moderators de review kunnen verwijderen. Ik geef toestemming tot het lezen van onze DM-conversatie (item ontvangen op pagina 2 en het gesprek daarna is 1 pagina lang)

Ik heb verteld hoe ik het wel eerlijk zou vinden, maar het voelt mijns inziens nog steeds niet rechtvaardig, vandaar deze stap.

Ik zie dat deze user eerder ook een ongegronde negatieve review heeft achtergelaten bij iemand die een product had aangeschaft die anders was dan de omschrijving.

Ik hoop dat het aangepast kan worden om mijn verkopers/kopersreputatie niet te schaden en dat de user erop gewezen wordt dat dit niet de manier is hoe er op tweakers wordt gehandeld.

Alvast bedankt en een prettige dag verder.

P.S. ik heb de desbetreffende user gewezen op dit topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Domih op 22-02-2018 13:57 ]

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• gillus99
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-07 02:20
Ik heb de review al aangepast want 2 dingen had ik niet moeten vermelden en heb ik verwijderd en aangepast.

Maar ik vind wel dat ik ook mijn mening mag geven.

• Domih
Ik ben het er nog steeds niet mee eens, ik ga openbaar ook geen discussie voeren. Ik laat het graag open voor beoordeling van de moderators.

[ Voor 48% gewijzigd door Domih op 22-02-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillus99
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-07 02:20
Moge gerechtigheid plaatsvinden ,dat iedereen zijn mening mag geven na een deal zolang er niet gescholden of gedreigd of iets dergelijks wordt.
Ik hoop dat de moderators geen party trekken , en gewoon een eerlijk neutraal oordeel geven en mijn oprechte mening/review laten staan .

[ Voor 8% gewijzigd door gillus99 op 23-02-2018 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 14:11
Domih schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:09:
Ik zie dat deze user eerder ook een ongegronde negatieve review heeft achtergelaten bij iemand die een product had aangeschaft die anders was dan de omschrijving.
Deze user ben ik. Mochten er vragen zijn wat betreft dit incident kan men mij een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Laatste up? Als er iets niet klopt/onterecht is hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wij spelen hier geen rechter in, jullie moeten er echt samen uitkomen. Zo niet, dan blijft de review gewoon staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.