Hallo mede tweakers,
Vorig jaar een tv'tje gekocht, de LG70UH700V.
Werkte prima, totdat het fenomeen backlight bleed mij begon op te vallen.
Wat erger lijkt te worden.
Nog geen jaar oud, dus, garantie gevalletje.
Contact opgenomen met het verkooppunt welke me door verwees naar een of ander herstelbedrijf.
Foto's doorgestuurd, even later kreeg ik bericht dat de levertijd op onderdelen te lang is, en een commerciele oplossing wordt verzocht vanuit de fabrikant.
Maar nu moet ik wel weer zelf contact opnemen met het verkooppunt.
Verkooppunt zegt geld gestort te krijgen van LG en dit wordt aan mijn account gekoppeld zodat ik het uiteindelijk in ontvangst kan nemen.
Hoogte van de vergoeding en datum van vergoeding is niet bekend, kan maanden duren zegt de verkoper, gewoon afwachten....
Iemand enige ervaring met een soortgelijke situatie?
Ik vind het namelijk maar erg rommelig, en op de lange baan gooien hoe de verkoper het zegt hou ik niet zo van...
Vorig jaar een tv'tje gekocht, de LG70UH700V.
Werkte prima, totdat het fenomeen backlight bleed mij begon op te vallen.
Wat erger lijkt te worden.
Nog geen jaar oud, dus, garantie gevalletje.
Contact opgenomen met het verkooppunt welke me door verwees naar een of ander herstelbedrijf.
Foto's doorgestuurd, even later kreeg ik bericht dat de levertijd op onderdelen te lang is, en een commerciele oplossing wordt verzocht vanuit de fabrikant.
Maar nu moet ik wel weer zelf contact opnemen met het verkooppunt.
Verkooppunt zegt geld gestort te krijgen van LG en dit wordt aan mijn account gekoppeld zodat ik het uiteindelijk in ontvangst kan nemen.
Hoogte van de vergoeding en datum van vergoeding is niet bekend, kan maanden duren zegt de verkoper, gewoon afwachten....
Iemand enige ervaring met een soortgelijke situatie?
Ik vind het namelijk maar erg rommelig, en op de lange baan gooien hoe de verkoper het zegt hou ik niet zo van...