Toetsenbord keuze

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sam70
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-05-2024
Mijn vraag
Ik heb een nieuw toetsenbord nodig maar ik weet niet zo goed welke goed zijn en ik wil er zeker geen spijt van krijgen, graag wil een mechanische toetsenbord met RGB lichtjes, mijn budget ligt rond de 100 euro. Heeft iemand suggesties en/of ervaringen met Gaming Toetsenborden?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Razer ornata chroma (Ik vond hem niet goed genoeg omdat de knopjes te hard in moest drukken!

Alle reacties

• Hesselbleeker15
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-12-2024
doe eerst wat meer info op over de verschillende keys die je hebt mechanisch, semi mech, mem voordat je iets gaat vragen want ik en misschien anderen weten hier geen raad mee wat wil je graag heb je en bepaald voorkeur merk of is een keyboard van gearbest/aliexpress ook goed etc etc

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2018 & Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2
Razer ornata chroma (Ik vond hem niet goed genoeg omdat de knopjes te hard in moest drukken!
Interessant want verschillende reviewers zeggen dat de aanslag "ongeveer" in de buurt komt van MX Blue qua kracht. Dan blijft er daarna niet veel over namelijk MX Brown of MX Red.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pascal Bouman
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-01 16:00
pricewatch: Roccat Ryos MK FX
dit is wel een goed is niet te luid en je hoeft niet zo hard te drukken op de toetsen

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pascal Bouman schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:50:
pricewatch: Roccat Ryos MK FX
dit is wel een goed is niet te luid en je hoeft niet zo hard te drukken op de toetsen
Ik dacht hoe kom je erbij dat een Roccat mechanisch tobo binnen TS zijn budget past, maar dat ding is een factor 2 in prijs gezakt vorig jaar. Was dat maar iets eerder gebeurd.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Niet hier dus. Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora,

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
Ik heb de volgende keyboard sinds kort en het is een aanradertje. De enige manco is dat er geen polssteun bij zit maar dat was snel genoeg opgelost met een losse exemplaar. Het heeft ook een zeer lichte aanslag en full spectrum RGB zonder lichtlekkage onder de toetsen. Elke toets is ook individueel in te stellen op kleur.

pricewatch: Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US)

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 20:28

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ik heb deze:
pricewatch: Cooler Master Masterkeys Pro S - RGB (Cherry Red)

Erg tevreden mee. Op kantoor heb ik dezelfde aangeschaft maar dan de niet-RGB variant.

De Wooting One vind ik ook heel interessant, maar nog een beetje duur en te beperkt:
pricewatch: Wooting One (Flaretech Red, US Qwerty)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• sam70
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-05-2024
Beowulf65 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:14:
Ik heb de volgende keyboard sinds kort en het is een aanradertje. De enige manco is dat er geen polssteun bij zit maar dat was snel genoeg opgelost met een losse exemplaar. Het heeft ook een zeer lichte aanslag en full spectrum RGB zonder lichtlekkage onder de toetsen. Elke toets is ook individueel in te stellen op kleur.

pricewatch: Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US)
Jammer genoeg heeft dat toetsenbord een grote enter en een kleine shift... wat ik dus niet wil

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:08
De Anne Pro? Kost maar 60 euro en als je dan echt een numeriek toetsen bord nodig hebt kan je voor 40 euro die erbij zoeken (en voor 40 euro heb je echt een heel groot aanbod). Vind hem zelf heel fijn, het is geen MX maar gateron is voor sommigen fijner en voor sommigen minder fijn.

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-02 02:01

Eren

Boss of this gym

Cooler master master keys is wel een goede Keyboard maar goed ik weet niet of jij een full size keyboard wilt hebben of een ten key less zonder een numpad. De rgb zou wel iet's boven je budget zijn met 10-15 Euro maar de kwaliteit ervan is wel weer beter vergeleken met andere gameing keyboards.

4HEad

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 20:28

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Eren schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:38:
Cooler master master keys is wel een goede Keyboard maar goed ik weet niet of jij een full size keyboard wilt hebben of een ten key less zonder een numpad. De rgb zou wel iet's boven je budget zijn met 10-15 Euro maar de kwaliteit ervan is wel weer beter vergeleken met andere gameing keyboards.
Dat ding is er in 3 variaties:
S, M & L.

L is fullsize, S heeft geen nummeriek blok, M heeft dat wel maar heeft de pijltjestoetsen geïntegreerd in het nummeriek blok. (Daarmee zit 'ie qua formaat dus tussen de S en de L in.)

Ik heb gekozen voor een S. Nummeriek gebruik ik nooit en ik wil juist een korte afstand tussen mijn toetsen en mijn muis. Hoe korter hoe beter. Dus geen nummeriek blok.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Pagina: 1