Mijn zwager wil graag een computer om mee te gamen. Hij speelt spellen zoals Euro Truck Simulator, Call of Duty, Sims, etc. Nu heb ik denk ik een aardig opzetje voor de PC, echter twijfel ik over de GPU. Gezien de gigantische prijzen vraag ik me af of ik in deze prijscategorie wellicht beter een tweedehands kaart kan zoeken? Maar wat dan voor 1 precies? Het is alweer een paar jaar geleden dat ik me in GPUs verdiept heb, dus mijn kennis houd behoorlijk op bij alles wat na de AMD 2xx serie uitkwam.
Windows licentie en randapparatuur is aanwezig. Gebaseerd op onderstaand lijstje en rekening houdende met verzendkosten is er dus nog zo'n 250 euro over voor een GPU. Wat voor AMD kaart raden jullie me aan? Nvidia mijd ik. En zijn er suggesties om deze setup te verbeteren? Bijvoorbeeld, het mobo heeft LED, maar in principe hoeft dit niet voor deze setup (closed case). Zelf heb ik dit bordje echter ook (net als geheugen en TG versie van de kast) en bevalt hij me prima.
Alvast bedankt
Windows licentie en randapparatuur is aanwezig. Gebaseerd op onderstaand lijstje en rekening houdende met verzendkosten is er dus nog zo'n 250 euro over voor een GPU. Wat voor AMD kaart raden jullie me aan? Nvidia mijd ik. En zijn er suggesties om deze setup te verbeteren? Bijvoorbeeld, het mobo heeft LED, maar in principe hoeft dit niet voor deze setup (closed case). Zelf heb ik dit bordje echter ook (net als geheugen en TG versie van de kast) en bevalt hij me prima.
Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 151,- | € 151,- |
| 1 | MSI B350M MORTAR | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,65 | € 40,65 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/8 | € 113,29 | € 113,29 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 74,13 | € 74,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 618,57 | |
When life throws you a curve, lean into it and have faith!