Blackout is prima te doen met Tweakers. Ik ben zelf niet zo heel goed ("casual"), maar ik wil wel serieus spelen en in een team samenwerken met anderen. Dan is het mogelijk om heel hoog te eindigen. We zijn vandaag zelfs een keer eerste geworden. Dat kan dus gewoon met een paar willekeurige Tweakers bij elkaar in een team
Als het goed is ben ik vanavond ook van de partij dus kan eventueel mee doen. Ben zeker geen hoogvlieger overigens..Comp_Lex schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:30:
Blackout is prima te doen met Tweakers. Ik ben zelf niet zo heel goed ("casual"), maar ik wil wel serieus spelen en in een team samenwerken met anderen. Dan is het mogelijk om heel hoog te eindigen. We zijn vandaag zelfs een keer eerste geworden. Dat kan dus gewoon met een paar willekeurige Tweakers bij elkaar in een team
Emblem gemaakt. 

Wat een skills.

Wat een skills.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Spelen meer op pc en dan ook online? Heb blackout gespeeld dat was top, online nu aan het verkennen! Tot nu toe is datbook geinig zeg
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Matig dat je voor objectives nog steeds (alweer?) nauwelijks punten krijgt. Zo wordt elke mode gewoon weer een TDM 
En volgens mij worden de scores ook niet echt bijgehouden. In Zombies maakt het niet uit met welk wapen je schiet, dit wordt niet weergegeven bij de calling cards onder het tabje "General". Alleen de pistool kills worden meegeteld. of bedoelen ze soms het wapen waar je mee start? Je kan toch alleen maar met een pistool beginnen?
Gek genoeg wordt de tactical rifle wel meegeteld.

En volgens mij worden de scores ook niet echt bijgehouden. In Zombies maakt het niet uit met welk wapen je schiet, dit wordt niet weergegeven bij de calling cards onder het tabje "General". Alleen de pistool kills worden meegeteld. of bedoelen ze soms het wapen waar je mee start? Je kan toch alleen maar met een pistool beginnen?
Gek genoeg wordt de tactical rifle wel meegeteld.
[ Voor 63% gewijzigd door Vrijdag op 14-10-2018 20:36 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heb je die ingame gemaakt? Of kan je dat op een of andere manier importeren?
Nee, ingame gemaakt met de Emblem Editor.murkienl schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
Heb je die ingame gemaakt? Of kan je dat op een of andere manier importeren?
/edit; jammer dat vrijwel iedere Twitch stream over Blackout gaat. Kijk graag naar MP streams, maja Battle Royal is natuurlijk populairder deze dagen. Voor mij is dat dus absoluut niet weggelegd. Speelde al nooit PUBG of Fortnite..
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 14-10-2018 20:20 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hebben mensen op de pc ook last van lag? Snap er echt niks meer van..
Heb soms hele kleine schokjes. In het ergste geval van een halve seconde, maar komt gelukkig niet vaak voor..UltraInstinct schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:00:
Hebben mensen op de pc ook last van lag? Snap er echt niks meer van..
Ik vind het wel irritant dat ik als newb steeds tussen players met level 40 ofzo wordt geplaatst. Echt geen schijn van kans zo..
Valt toch wel mee? Zijn er extreem overpowered wapens die zij hebben en jij niet?murkienl schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:20:
Ik vind het wel irritant dat ik als newb steeds tussen players met level 40 ofzo wordt geplaatst. Echt geen schijn van kans zo..
Skills, it's all about the skills..Sj44k13 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:21:
[...]
Valt toch wel mee? Zijn er extreem overpowered wapens die zij hebben en jij niet?
Daarnaast heb ik bijvoorbeeld nog geen optics maar alleen crosshairs enzo wat voor de langere afstanden wel scheelt.
[ Voor 19% gewijzigd door murkienl op 14-10-2018 23:08 ]
Ik heb wederom een verzoek gestuurd voor de bo4 club op xbox. Kan iemand me nu wel accepteren? Thanks!
[ Voor 4% gewijzigd door Bozznl op 14-10-2018 23:28 ]
GT: The Bozzz88
Iemand ook de mening dat de game wazig is op pc?
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg mijn aim er gewoon niet goed bij deze versie van CoD (pc versie)
Het TTK gebeuren kan ik ook maar niet aan wennen. Tot nu toe alleen maar veel frustratie in de game. Dit gaat de eerste versie worden in de serie die ik niet veel ga spelen. Het lijkt wel of er alleen maar pro's aan het spelen zijn.
Er zitten veel bugs in de game wat het ook niet echt leuk maakt om te spelen.
Het TTK gebeuren kan ik ook maar niet aan wennen. Tot nu toe alleen maar veel frustratie in de game. Dit gaat de eerste versie worden in de serie die ik niet veel ga spelen. Het lijkt wel of er alleen maar pro's aan het spelen zijn.
Er zitten veel bugs in de game wat het ook niet echt leuk maakt om te spelen.
Na een aantal potjes kan ik je met een gerust hart zeggen dat de ene pot de ander niet is. Soms als stront door een trechter, soms best wel lekker. Render op 80 gezet, alles op low en nog had ik extreme dips. Latency was rond de 40 en bij dips richting de 250.Daniel. schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:26:
[...]
Ik ben vooral benieuwd hoe die dan gaat lopen. Het is bij mij net an te spelen met een RX560 op 1440p maar heb de render resolution op 9080moeten zetten omdat het anders niet soepel genoeg liep.
In ieder geval nu lekker knallen en snel co-op met mede-tweakers pelen.
Nieuwste amd drivers.
Een vriend met een GTX 1080 en i5 8600k stock had ook exteme dips.
Een ander met een i5 7400 en GTX 1060 ook hetzelfde verhaal. Allemaal op 1080P en ook zelfde graphics settings.
Voor tips houd ik me aanbevolen.
Zojuist wéér een crash gehad op PC, ik moet zeggen dat dit wel vervelend begint te worden. Gelukkig is Treyarch er mee bezig zeggen ze, want ze hebben genoeg fatal crash reports verzameld.
Tot die tijd mogen ze wat mij betreft ook wel werken aan een rejoin optie oid. Zeker bij Blackout heeft dat meerwaarde. (En het voorkomt een hoop frustratie
)
Tot die tijd mogen ze wat mij betreft ook wel werken aan een rejoin optie oid. Zeker bij Blackout heeft dat meerwaarde. (En het voorkomt een hoop frustratie

MotionBlur uitzetten.cptbuttlick schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:35:
WoW, grip 2 en je hebt totaal geen recoil meer.. (heb hem net vrijgespeeld op de eerste AR die beschikbaar is)
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Gisteravond nog ff snel wat potjes gedaan op de PS4, en opeens had ik ook last van crashes, heb 3 crashes gehad in 1 uur, sinds launch geen problemen gehad.FaberOne schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 01:32:
Zojuist wéér een crash gehad op PC, ik moet zeggen dat dit wel vervelend begint te worden. Gelukkig is Treyarch er mee bezig zeggen ze, want ze hebben genoeg fatal crash reports verzameld.
Tot die tijd mogen ze wat mij betreft ook wel werken aan een rejoin optie oid. Zeker bij Blackout heeft dat meerwaarde. (En het voorkomt een hoop frustratie)
Grip 1 en Grip 2 kiezen.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 07:28:
@RawChild
Hoe kies je die? Als ik die kies komt er niks in het vakje te staan.
Zelf geen last van crashes tot nu toe. Wel af en toe een vreemde (micro?) stutter. Hopelijk fixt de eerste update e.e.a.
. Speel alles op low 1080p/144hz.
7700K @ 4.8ghz
980 ti
Tot nu toe vermaak ik mij wel, even wennen aan sommige maps en de chaos van dom/tdm. Speel liever S&D, maar eerst even wat attachments unlocken.
7700K @ 4.8ghz
980 ti
Tot nu toe vermaak ik mij wel, even wennen aan sommige maps en de chaos van dom/tdm. Speel liever S&D, maar eerst even wat attachments unlocken.
[ Voor 29% gewijzigd door Randleman op 15-10-2018 08:03 ]
Hoezo op low? Met mijn 1070, die niet heel veel beter is dan de 980ti haal ik op 1080p op max bijna altijd 144 FPS...Randleman schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:02:
Zelf geen last van crashes tot nu toe. Wel af en toe een vreemde (micro?) stutter. Hopelijk fixt de eerste update e.e.a.. Speel alles op low 1080p/144hz.
7700K @ 4.8ghz
980 ti
Zodat ik niet afgeleid wordt door grafische dingetjesSj44k13 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:41:
[...]
Hoezo op low? Met mijn 1070, die niet heel veel beter is dan de 980ti haal ik op 1080p op max bijna altijd 144 FPS...
Nice zal dat vanavond eens proberen. In de omschrijving staat enkel in grip 1 dat die wat aan de recoil doet volgens mij. Dus ik koos zelf 1 van de 2 op mijn AR.
Ik speel zelf met de arcits pro wireless, wel prijzig maar vind hem zelf wel erg fijn. Zoals nipje al zei is de arcits 7 ook wel een erg goeie headset.Nick25 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:31:
[...]
ook benieuwd naar
en wat is een goede headset om deze game te gaan spelen? (ps4)
@Daradius weet jij wat?
Is er hier een Zombies veteraan die weet wat voor easter egg die roze munt is?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tof gedaan! Was het in eerdere versies van COD niet mogelijk om ook via een webbrowser je emblem te editten? Of haal ik nu verschillende games door elkaar?
Was dit niet mogelijk bij battlefield? battlelog o.i.d.?Edzeau schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:28:
[...]
Tof gedaan! Was het in eerdere versies van COD niet mogelijk om ook via een webbrowser je emblem te editten? Of haal ik nu verschillende games door elkaar?
Verwijderd
Kan ook in de webbrowser:Edzeau schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:28:
[...]
https://my.callofduty.com/wwii/barracks/emblems
Hey Jo! eerste keer dat ik in deze topic zit en moet zeggen, Wat een heerlijk spel. Laatste COD die ik had aangeraakt was de black ops 1. Tot mijn verbazing (ben BF speler) speelt dit spel heerlijk weg. Multiplayer leuke en afwisselende gamemodes. Gisteren Zombies geprobeerd en moet er echt weer ffe inkomen met rondjes lopen haha.
Blackout tot nu toe mwoah. Heb het spel wel echt gekocht voor de Blackout mode maar die valt me op 1 of andere manier wel een beetje tegen. Aim is bij mij momenteel way off. Heb ook het idee dat de wapens totaal anders functioneren/aimen dan als in de multiplayer. Met name snipen is aimen nogal tricky.
Al met al na een weekendje spelen ben ik tot nu toe zeer positief! Allen moet ik bij Blackout nog een beetje inkomen kwa settings enzovoort.
Zijn er ook mensen die op pc spelen?
Blackout tot nu toe mwoah. Heb het spel wel echt gekocht voor de Blackout mode maar die valt me op 1 of andere manier wel een beetje tegen. Aim is bij mij momenteel way off. Heb ook het idee dat de wapens totaal anders functioneren/aimen dan als in de multiplayer. Met name snipen is aimen nogal tricky.
Al met al na een weekendje spelen ben ik tot nu toe zeer positief! Allen moet ik bij Blackout nog een beetje inkomen kwa settings enzovoort.
Heb je gisteren nog gesproken met me Arcits 3Daradius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:54:
[...]
Ik speel zelf met de arcits pro wireless, wel prijzig maar vind hem zelf wel erg fijn. Zoals nipje al zei is de arcits 7 ook wel een erg goeie headset.
Nogmaals sorry van C

A person who never made a mistake never tried anything new.
Zit in 't zelfde schuitje, eerste CoD sinds mw3, erg vermakelijk tot nu toe!tillietom schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:56:
Hey Jo! eerste keer dat ik in deze topic zit en moet zeggen, Wat een heerlijk spel. Laatste COD die ik had aangeraakt was de black ops 1. Tot mijn verbazing (ben BF speler) speelt dit spel heerlijk weg. Multiplayer leuke en afwisselende gamemodes. Gisteren Zombies geprobeerd en moet er echt weer ffe inkomen met rondjes lopen haha.
Nog geen blackout geprobeerd, eerst vol op multiplayer/zombies gestort.
haha no worries man. Was ik overigens niet die boos werd, was een andere kerel waar ik ook voor het eerst mee speelde.Nick25 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:04:
[...]
Heb je gisteren nog gesproken met me Arcits 3
Nogmaals sorry van C
Voor een easter egg nummer, je moet naast de roze nog 3 andere kleuren vinden bij de andere goden.Vrijdag schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:05:
Is er hier een Zombies veteraan die weet wat voor easter egg die roze munt is?
Je wapen moet wel level 12 zijn (ICR-7 tenminste wel) en dan beide grips. Lijkt wel cheaten joh HahaVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 07:28:
@RawChild
Hoe kies je die? Als ik die kies komt er niks in het vakje te staan.
ah oke was wel even lachen soon weerDaradius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:12:
[...]
haha no worries man. Was ik overigens niet die boos werd, was een andere kerel waar ik ook voor het eerst mee speelde.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ha dankjewel, ga ik daar eens naar op zoek. Hoewel ik niet zoveel ervaring heb met zombies/easter eggs. Wel tof dat ze er zoveel dingen in verstoppen, maakt het wel interessant om te spelenThe-Doctor schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:13:
[...]
Voor een easter egg nummer, je moet naast de roze nog 3 andere kleuren vinden bij de andere goden.
Edit: Hier heb ik ze allemaal gevonden: https://gameranx.com/feat...r-egg-classified-ix-more/ Lachen
Hier trouwens een lijst met de Dark Ops challenges (let op, misschien spoilers?):
https://rankedboost.com/c...aracter-cosmetic-unlocks/
[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 15-10-2018 10:29 ]
Wat een buggy shit op de pc,,, lijkt wel steeds erger te worden.
Even de Render Resolution checken, kan zijn dat deze lager dan 100 staat. Mocht dit zo zijn dan rendert de game maar een deel van je resolution en dan wordt het behoorlijk wazig.cptbuttlick schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:35:
Ja hier ook sinds de laatste kleine patch, soms spontaan weer op het bureaublad zonder enige melding.FaberOne schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 01:32:
Tot die tijd mogen ze wat mij betreft ook wel werken aan een rejoin optie oid. Zeker bij Blackout heeft dat meerwaarde. (En het voorkomt een hoop frustratie)

Aangezien mijn bestelling niet was geleverd, heb ik maar een exemplaar aangeschaft bij Mediamarkt (ik ga dus nooit meer pre-orderen... wat is het nut van een pre-order als je het pas 1 week na release ontvangt
). Zondag even flink gespeeld en moet zeggen... dat ik het mee eens ben dat ik COD wel het beste is tot nu toe met de Battle Royal modus. Ik zuig enorm (maar was 1 ronde als nummer 6 eindige met 4 kills) maar het speelt veel soepeler dan buggy PUBG en niet zo kinderlijk als Fortnite (echt een hekel aan dat spel met alle hype eromheen).
Ik merk wel dat ik soms iets te snel doodga. Waar bij PUBG en Fortnite voel dat er meer ruimte is toch om te overleven en in een schietgevecht... is met COD wel gelijk afgelopen in een seconde of 2.
Zombie modus vind ik nog wel ingewikkeld zeg... zal even met een tutorial moeten kijken waar je precies heen moet... tot nu raak ik heel snel mijn team kwijt. Multiplayer is echt een hell... hoe sommige mensen met een sniper spelen is echt ziekelijk.
Dus ik kijk wel inmiddels stiekem uit naar Battlefield V... is toch meer een tempo voor mij.
Ik merk wel dat ik soms iets te snel doodga. Waar bij PUBG en Fortnite voel dat er meer ruimte is toch om te overleven en in een schietgevecht... is met COD wel gelijk afgelopen in een seconde of 2.
Zombie modus vind ik nog wel ingewikkeld zeg... zal even met een tutorial moeten kijken waar je precies heen moet... tot nu raak ik heel snel mijn team kwijt. Multiplayer is echt een hell... hoe sommige mensen met een sniper spelen is echt ziekelijk.
Dus ik kijk wel inmiddels stiekem uit naar Battlefield V... is toch meer een tempo voor mij.
Waar heb je last van?RoaDHouse schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:26:
Wat een buggy shit op de pc,,, lijkt wel steeds erger te worden.
Kan stats niet ophalen
Fatal error
Naar desktop crash
Doet die Theater mode het alleen bij mij niet of hebben meer mensen er last van? Ik wilde dit weekend even mijn winnende potje in Blackout bekijken en kreeg het niet aan de praat, foutmelding tijdens het downloaden.
Ben nog geen enkele issues tegen gekomen met een 1070ti en i7-8700..
Heb je de gespeelde potjes wel eerst opgeslagen?NikkiNailz schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:09:
Doet die Theater mode het alleen bij mij niet of hebben meer mensen er last van? Ik wilde dit weekend even mijn winnende potje in Blackout bekijken en kreeg het niet aan de praat, foutmelding tijdens het downloaden.
* Vrijdag zegt misschien iets heel doms
Is het ook mogelijk om classes samen te stellen via de browser of kan dat alleen in-game?
Ik heb tevens een aantal standaard classes (ik weet niet of dat standaard is of onderdeel van de digital deluxe) die hebben meerdere opties die ik niet kan toevoegen als ik een custom class maak. Iemand enig idee hoe dat zit? Kan ik ze nog niet aan een custom class toevoegen omdat mijn level nog te laag is maar kan ik ze wel via die standaard classes gebruiken ivm digital deluxe bijvoorbeeld?
Ik heb tevens een aantal standaard classes (ik weet niet of dat standaard is of onderdeel van de digital deluxe) die hebben meerdere opties die ik niet kan toevoegen als ik een custom class maak. Iemand enig idee hoe dat zit? Kan ik ze nog niet aan een custom class toevoegen omdat mijn level nog te laag is maar kan ik ze wel via die standaard classes gebruiken ivm digital deluxe bijvoorbeeld?
Ja, je kan ze bookmarken (dat deed hij overigens ook niet) maar je kunt altijd je laatst gespeelde potjes bekijken als het goed is.Vrijdag schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Heb je de gespeelde potjes wel eerst opgeslagen?
* Vrijdag zegt misschien iets heel doms
NikkiNailz schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:24:
[...]
Ja, je kan ze bookmarken (dat deed hij overigens ook niet) maar je kunt altijd je laatst gespeelde potjes bekijken als het goed is.

Elke versie van het spel heeft een aantal standaard classes om de eerste levels door te komen. Het klopt inderdaad wat je zegt, je bent nog te laag level om die specifieke guns te kunnen gebruiken in je custom loadout, sommige wapens unlock je pas op een later level.murkienl schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:24:
Is het ook mogelijk om classes samen te stellen via de browser of kan dat alleen in-game?
Dus ondanks dat je ze pas op een later level unlocked kan je ze met de standaard classes wel al gebruiken?Daradius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:35:
[...]
Elke versie van het spel heeft een aantal standaard classes om de eerste levels door te komen. Het klopt inderdaad wat je zegt, je bent nog te laag level om die specifieke guns te kunnen gebruiken in je custom loadout, sommige wapens unlock je pas op een later level.
Ok, dan weet ik in ieder geval dat ik niet iets verkeerd doe
Het zal wel aan mij liggen maar die K9 dogs zijn flinke bullet sponzen. Krijg die beesten amper neer.
Iedereen (ook non digital deluxe) heeft een aantal standaard classes met perks/attachments die mogelijk nog niet unlocked zijn in "Create a Class" omdat je level of wapen level te laag is.murkienl schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:24:
Is normaal
EDIT: ik moet even F5'en voordat ik reageer
Om gek van te worden inderdaad.RawChild schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:39:
Het zal wel aan mij liggen maar die K9 dogs zijn flinke bullet sponzen. Krijg die beesten amper neer.
[ Voor 15% gewijzigd door Randleman op 15-10-2018 11:40 ]
Ik vind ze ook pittig.. In combinatie met mijn matige aim..RawChild schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:39:
Ze zouden echt een klein beetje rekening moeten houden met je rank in Blackout, tot nu toe word ik 9 van de 10 keer neergehaald door een typische neckbeard die al een extreem hoge rank heeft. En dat terwijl het spel pas 3 dagen uit is, donder op man. Als je de killcam dan ook kijkt zijn het echt van die figuren die hun sensitivity op 5000 hebben staan en door de map heen twitchen alsof ze net 4 blikjes redbull achterover hebben geslagen.
/rant
/rant
[ Voor 26% gewijzigd door Dennis de Vries op 15-10-2018 11:44 ]
Wat ik me wel nog af vraag is hoe het werkt met de zombies wapen camos inde multiplayer. Als je in de multiplayer op je wapen naar de camos (onder het tabje zombies) gaat zie je dat je zoveel headshots moet maken. Nou heb ik dit weekend een aantal potjes zombies gedaan om wat van die headshots te maken, maar zodra ik nu terug ga naar het camo tabje staat de counter nogsteeds op 0 (terwijl ik wel het juiste wapen heb gebruikt).
Iemand hier meer ervaring mee ?
Inderdaad, geen singleplayer campagne maar wel de volle mep vragen van 60 EUR... Schandalig eigenlijk.akatar schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:34:
Toch wel weer jammer dat niet alleen de single player mist, maar dat ze ook een aantal oude mappen uit vorige spellen hergebruikt hebben. Je mag toch verwachten dat ze genoeg tijd hebben gehad om genoeg mappen te verzinnen.
Mja ik betaal elk jaar veel geld voor een SP die ik nooit speel. SP van paar uur game tijd....SPOXYWOXY schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:44:
[...]
Inderdaad, geen singleplayer campagne maar wel de volle mep vragen van 60 EUR... Schandalig eigenlijk.
In verhouding betaal ik een stuk minder voor letterlijk dagen aan speeltijd voor MP en Blackout. Klinkt als een goeie deal. En leuk man, die ouwe maps. Goeie herinneringen aan.
Je kan trouwens nog altijd de specialist missies doen, zit ook nog bij die 60 euro.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Je bent niet verplicht om de game te kopen, als je het te duur vindt koop je het lekker toch niet. Ik vind de nieuwste iPhone ook schandalig duur maar wel mooi.SPOXYWOXY schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:44:
[...]
Inderdaad, geen singleplayer campagne maar wel de volle mep vragen van 60 EUR... Schandalig eigenlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door RoaDHouse op 15-10-2018 12:01 ]
Haha ja daar heb ik ook last van 😝murkienl schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:40:
[...]
Ik vind ze ook pittig.. In combinatie met mijn matige aim..
weet iemand hoe je het reloadenkan annuleren?
loop soms de hoek om met reloaden. En dan staat er weer 1 voor mijn neus
Annuleren kan niet echt volgens mij. Ik zou in het vervolg ook gewoon wachten met hoekje omrennen.....kans dat je afgeknald word omdat je in die animatie blijft hangen is natuurlijk heel groot.chimera2 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:55:
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik probeer dat zelf te doen door even 2x een weapon swap te doen.chimera2 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:55:
Zo deed ik dat bij CS altijd en hier werkt het op zich ook wel..
Heb ik ook. Er wordt niet getracked met welk wapen je de headshots maakt, wel hoeveel je er maakt. Alleen het startpistool en de Fury wordt geregistreerd hoeveel kills je er mee maakt, en het startgeweer (naam kwijt, hangt altijd als eerste aan de muur).Daradius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:43:
Wat ik me wel nog af vraag is hoe het werkt met de zombies wapen camos inde multiplayer. Als je in de multiplayer op je wapen naar de camos (onder het tabje zombies) gaat zie je dat je zoveel headshots moet maken. Nou heb ik dit weekend een aantal potjes zombies gedaan om wat van die headshots te maken, maar zodra ik nu terug ga naar het camo tabje staat de counter nogsteeds op 0 (terwijl ik wel het juiste wapen heb gebruikt).
Kijk maar bij de calling cards, tracker blijft daar ook op nul staan, hoeveel kills je ook maakt met een assault/shotty/LMG. Best een irritante bug eigenlijk.
Het maakt niet uit of je online speelt of solo. Heb al geprobeerd of het al dan niet spelen in een custom game uitmaakt, maar daar zie ik ook geen verschil in. In Custom kan je namelijk geen trophies/achievements halen, dus dacht dat het daar aan zou liggen.
Jungle en summit zitten ook weer bij mijn favorieten.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:09:
[...]
Ik heb die oude mappen vroeger kapot gespeeld, dus nu in BOIIII is dat voor mij een feest van herkenning.
hmm das wel jammer dat dit nog bugged is. dan sla ik zombies nog even over. in MP wel mooi mijn prestige gehaald dit weekend (en weer level 45 geworden). ook mijn emblem even in elkaar geklaptVrijdag schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:07:
[...]
Heb ik ook. Er wordt niet getracked met welk wapen je de headshots maakt, wel hoeveel je er maakt. Alleen het startpistool en de Fury wordt geregistreerd hoeveel kills je er mee maakt, en het startgeweer (naam kwijt, hangt altijd als eerste aan de muur).
Kijk maar bij de calling cards, tracker blijft daar ook op nul staan, hoeveel kills je ook maakt met een assault/shotty/LMG. Best een irritante bug eigenlijk.
Het maakt niet uit of je online speelt of solo. Heb al geprobeerd of het al dan niet spelen in een custom game uitmaakt, maar daar zie ik ook geen verschil in. In Custom kan je namelijk geen trophies/achievements halen, dus dacht dat het daar aan zou liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Daradius op 15-10-2018 14:27 ]
Nice emblem!Daradius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:26:
[...]
hmm das wel jammer dat dit nog bugged is. dan sla ik zombies nog even over. in MP wel mooi mijn prestige gehaald dit weekend (en weer level 45 geworden). ook mijn emblem even in elkaar geklapt.
[Afbeelding: kermit]
Waar dienen die calling cards voor eigenlijk?
E-peen en patsfactormurkienl schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:41:
[...]
Nice emblem!![]()
Waar dienen die calling cards voor eigenlijk?
Eigenlijk zonde trouwens dat je het embleem van anderen nauwelijks ziet. Alleen in de killcam/best of match zie je het even verschijnen, en in de lobby.
Voor de Xbox One spelers, op hoe gevoelig hebben jullie je vertical en horizontal aim staan? Ik vind lager makkelijker om te aimen maar een behoorlijk nadeel om unscoped rond te kijken. Hoger vind ik weer een stuk beter om rond te kijken maar met aimen schiet ik dat al gauw mijn target voorbij? Kwestie van practice, practice, practice met "hogere" sensitivity?
Klopt dat black out anders aan voelt dan MP, dit komt ondat black out een combinatie heeft van hitscan(korte afstand schoten) en projectile based schieten. Waarbij er dus bullet drop/travel is en dus soms je schot moet leaden.tillietom schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:56:
Weekendje gespeeld en moet zeggen dat de gameplay me weer erg bevalt! Een crash gehad, toen ik mijn headset aansloot aan de PS4 crashte blackops opeens.
Verder een enorm irritant punt: gister eerste 10(!) matches control (dus niet rondes) verloren. Mijn K/D was continue 1.5/3.0 in elke match, maar mijn teammaten gingen echt belachelijk snel dood. Die matchmaking is echt ruk. Ook veel meer party's die je tegenkomt in control t.o.v. vorige COD's. Vind het als solospeler wat moeilijk spelen met teammaten die hun controllers amper vast kunnen houden.
P.S. volgens mij staat aim assist ook niet aan in MP. Das ook even wennen t.o.v. de vorige COD's.
Verder een enorm irritant punt: gister eerste 10(!) matches control (dus niet rondes) verloren. Mijn K/D was continue 1.5/3.0 in elke match, maar mijn teammaten gingen echt belachelijk snel dood. Die matchmaking is echt ruk. Ook veel meer party's die je tegenkomt in control t.o.v. vorige COD's. Vind het als solospeler wat moeilijk spelen met teammaten die hun controllers amper vast kunnen houden.
P.S. volgens mij staat aim assist ook niet aan in MP. Das ook even wennen t.o.v. de vorige COD's.
[ Voor 8% gewijzigd door Batiatus op 15-10-2018 13:12 ]
Welk level heb je nodig om te prestigen?Daradius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:26:
[...]
hmm das wel jammer dat dit nog bugged is. dan sla ik zombies nog even over. in MP wel mooi mijn prestige gehaald dit weekend (en weer level 45 geworden). ook mijn emblem even in elkaar geklapt.
[Afbeelding: kermit]
Dat zit er zo in. Volgens mij was het bij voorgaande cod's ff op het driehoekje klikkenMetalPool schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:57:
[...]
Annuleren kan niet echt volgens mij. Ik zou in het vervolg ook gewoon wachten met hoekje omrennen.....kans dat je afgeknald word omdat je in die animatie blijft hangen is natuurlijk heel groot.
Level 55servival7 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:14:
[...]
Welk level heb je nodig om te prestigen?
[ Voor 17% gewijzigd door chimera2 op 15-10-2018 13:37 ]
Je kunt ze dus wel gebruiken, maar zodra je het wapen nog niet daadwerkelijk unlocked hebt, zal je er ook geen challenges of progress/voortgang van je wapen levels ontvangen om attachments te ontgrendelen.murkienl schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:36:
[...]
Dus ondanks dat je ze pas op een later level unlocked kan je ze met de standaard classes wel al gebruiken?
Ok, dan weet ik in ieder geval dat ik niet iets verkeerd doe
Ik probeer daarom als nog mijn eigen custom classes te gebruiken.
@Batiatus Zie > https://charlieintel.com/...ues-treyarch-is-tracking/Batiatus schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:11:
Weekendje gespeeld en moet zeggen dat de gameplay me weer erg bevalt! Een crash gehad, toen ik mijn headset aansloot aan de PS4 crashte blackops opeens.
Progression Issues
We’re investigating reported issues where some users have experienced a temporary loss in some progression stats, while others have reported Hardcore wins not counting toward Challenge progression, and/or losing a match already in progress counting as a loss. Our teams are on it.
Some people though

[ Voor 54% gewijzigd door falcon123 op 15-10-2018 14:56 ]
Goeie tip!falcon123 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:23:
[...]
Je kunt ze dus wel gebruiken, maar zodra je het wapen nog niet daadwerkelijk unlocked hebt, zal je er ook geen challenges of progress/voortgang van je wapen levels ontvangen om attachments te ontgrendelen.
Ik probeer daarom als nog mijn eigen custom classes te gebruiken.
Black Ops 4 heeft mij goed weten te verrassen. Speelt weer als van ouds, en ook de oudere mappen in een nieuw jasje, super.
Moet nog wel een beetje wennen aan alle chaos.. "net" even wat anders dan CS:GOHoolz14 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:59:
Black Ops 4 heeft mij goed weten te verrassen. Speelt weer als van ouds, en ook de oudere mappen in een nieuw jasje, super.
Je hebt wel een punt inderdaad. Sommige potjes zijn fantastisch maar je zit soms ook bij mensen in waar je je van afvraagt of ze de 12 al gepasseerd zijn. Domme grapjes, hyper-actief, schelden, vloeken, tieren e.d.Dennis de Vries schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:42:
Ze zouden echt een klein beetje rekening moeten houden met je rank in Blackout, tot nu toe word ik 9 van de 10 keer neergehaald door een typische neckbeard die al een extreem hoge rank heeft. En dat terwijl het spel pas 3 dagen uit is, donder op man. Als je de killcam dan ook kijkt zijn het echt van die figuren die hun sensitivity op 5000 hebben staan en door de map heen twitchen alsof ze net 4 blikjes redbull achterover hebben geslagen.
/rant
Maar goed, dit hoort ook wel een beetje bij CoD, is immers ook nooit anders geweest.
Oh nee hoor, ik doel totaal niet op auwehoerende kinderen ofzo. Sterker nog, ik moet altijd wel een beetje gniffelen als je zo'n kind door z'n microfoon hoort schreeuwen. Het gaat me puur om de neckbeards die het 24/7 spelen en 50 ranks hoger zijn dan jij waar ik constant mee word ingedeeld.Dhrax schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:29:
[...]
Je hebt wel een punt inderdaad. Sommige potjes zijn fantastisch maar je zit soms ook bij mensen in waar je je van afvraagt of ze de 12 al gepasseerd zijn. Domme grapjes, hyper-actief, schelden, vloeken, tieren e.d.
Maar goed, dit hoort ook wel een beetje bij CoD, is immers ook nooit anders geweest.
Daar liep ik ook een beetje tegen aan inderdaad. Als je helemaal lijp word geknald zonder dat je enige kans hebt is dat soms best frustrerend en demotiverend. Als je dan de killcam kijkt dan zit je praktisch al in het vizier voor ze de hoek om zijn bijvoorbeeld.. Mijn ervaring iig..Dennis de Vries schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:32:
[...]
Oh nee hoor, ik doel totaal niet op auwehoerende kinderen ofzo. Sterker nog, ik moet altijd wel een beetje gniffelen als je zo'n kind door z'n microfoon hoort schreeuwen. Het gaat me puur om de neckbeards die het 24/7 spelen en 50 ranks hoger zijn dan jij waar ik constant mee word ingedeeld.
Of potjes met mensen die een map rond rennen met een knife of al quickscopend het potje door gaan.
Das echt een instant leave voor mij.
Das echt een instant leave voor mij.
Ik heb me vergist! Het tracken van de wapens wordt pas gedaan vanaf dat je level 15 bent. Zo zie ik nu dat ik met de Titan 67 headshots heb gemaakt en omdat het wapen nu level 4 is kan ik er een optic en twee attachments op zetten.Daradius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:43:
Dus ik was abuis

Goed om te horen dat het wel gewoon werkt !! dan ga ik gewoon lekker verder met zombies spelenVrijdag schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:46:
[...]
Ik heb me vergist! Het tracken van de wapens wordt pas gedaan vanaf dat je level 15 bent. Zo zie ik nu dat ik met de Titan 67 headshots heb gemaakt en omdat het wapen nu level 4 is kan ik er een optic en twee attachments op zetten.
Dus ik was abuis
Zijn er misschien mensen die dit op de pc spelen? Of is er een tweakers discord o.i.d.?
Geweldig weer legio hackers in de game,,, dacht dat Treyarch dat wel een beetje goed voor-elkaar had 
Veel pro spelers my ass
zijn gewoon hackers.
Veel pro spelers my ass
Ik ben er nog geen tegengekomen. Waaraan zie je dan dat het hackers zijn?RoaDHouse schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:00:
Geweldig weer legio hackers in de game,,, dacht dat Treyarch dat wel een beetje goed voorel-kaar had
Veel pro spelers my asszijn gewoon hackers.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat is zo makkelijk te zien,,, de crosshair trekt direkt op het hoofd, een aimbot noem je zoiets.g0tanks schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:06:
[...]
Ik ben er nog geen tegengekomen. Waaraan zie je dan dat het hackers zijn?
Ben wel benieuwd als je een opname zou kunnen maken vanuit theater modeRoaDHouse schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:22:
[...]
Dat is zo makkelijk te zien,,, de crosshair trekt direkt op het hoofd, een aimbot noem je zoiets.
[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 15-10-2018 17:26 ]
Je gaat voorbij aan het feit dat er meer nieuwe mappen zijn dan voorgaande CoD's, dus wat is dan het bezwaar als er daarnaast ook nog eens 4 extra mappen zijn die voor nostalgische gevoelens zorgen! En dan zwijg ik nog over de 2 extra mappen bij zombies en die baddass grote map voor blackoutakatar schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:34:
Toch wel weer jammer dat niet alleen de single player mist, maar dat ze ook een aantal oude mappen uit vorige spellen hergebruikt hebben. Je mag toch verwachten dat ze genoeg tijd hebben gehad om genoeg mappen te verzinnen.
Die singleplayer valt wat voor te zeggen maar van die maps is zeuren om te zeuren.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik heb de filmpjes ,,, waar het duidelijk te zien is.falcon123 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:25:
[...]
Ben wel benieuwd als je een opname zou kunnen maken vanuit theater modeIk heb ook wel aantal kills gezien die bijzonder merkwaardig leken, maar uit eindelijk toch legit zijn.
Kan je ze op YouTube plaatsen? Ik ben wel benieuwd.RoaDHouse schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:32:
[...]
Ik heb de filmpjes ,,, waar het duidelijk te zien is.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik doe niet aan youtube,,, je kan zelf ook gaan spelen en het op de killcam terug kijken of book-marken.g0tanks schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:46:
[...]
Kan je ze op YouTube plaatsen? Ik ben wel benieuwd.
'
Uiteraard is die al uit.
Ik word gewoon ziek van het beeld man.
Speel je op 144 of 60?
[ Voor 15% gewijzigd door cptbuttlick op 15-10-2018 19:04 ]
Loop de settings anders is na?cptbuttlick schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:00:
[...]
'
Uiteraard is die al uit.
Ik word gewoon ziek van het beeld man.
Speel je op 144 of 60?
Zou je anders foto/screenshot kunnen maken met hoe blurry het er voor jou uit ziet? Anders DDU en reinstall gpu drivers??
Sorry maar dit is echt de slechtste COD tot nu toe (voor mij).
Het mag dan een "feet on the ground" versie zijn maar in de MP srpingt iedereen in het rond alsof ze de^%$#! paashaas zelf zijn.
Echt niet leuk meer, nop ik hoop dat BF beter wordt want dit is het niet voor mij
Het mag dan een "feet on the ground" versie zijn maar in de MP srpingt iedereen in het rond alsof ze de^%$#! paashaas zelf zijn.
Echt niet leuk meer, nop ik hoop dat BF beter wordt want dit is het niet voor mij
MuziekLiefhebbert
Let op:
Dit is het console topic. PC topic hier: [PC] Call of Duty: Black Ops 4
Groepen / lijsten met spelers:
~~~[PS4] https://community.callofd...rs-Clan/m-p/10849304#M859
~~~[XBONE] https://account.xbox.com/...e?clubid=3379832352340646
Dit is het console topic. PC topic hier: [PC] Call of Duty: Black Ops 4
Groepen / lijsten met spelers:
~~~[PS4] https://community.callofd...rs-Clan/m-p/10849304#M859
~~~[XBONE] https://account.xbox.com/...e?clubid=3379832352340646