‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

En dat is nog maar één deel van de patch. Naja, nachtje laten draaien dan maar. Met mijn superduper 20mbit lijntje
Gelukkig heb ik nog wat retro tekenfilmseries van Mask en He-Man die ik kan kijken ondertussen
[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 11-10-2018 18:22 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hier 49.23GB aan het downloaden op de Xbox One X, download met 155Mbps nu, helaas wil de xbox niet snellerVrijdag schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:18:
[Afbeelding]
En dat is nog maar één deel van de patch. Naja, nachtje laten draaien dan maar. Met mijn superduper 20mbit lijntje
Gelukkig heb ik nog wat retro tekenfilmseries van Mask en He-Man die ik kan kijken ondertussen
Welke versie is dat dan? Als ik zo alles teruglees ben ik nu met die updates bezig en zal daarna pas de rest van de 50gb worden gedownload. Ligt het aan mij of is dat een beetje een rare volgorde? Of gaat het om de BR mode?BlazeMuis schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:31:
[...]
Hier 49.23GB aan het downloaden op de Xbox One X, download met 155Mbps nu, helaas wil de xbox niet sneller
Naja, eerst maar even eten.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Geen idee? Ik heb de DVD in de xbox gestopt en het begon de 50GB te downloaden.Vrijdag schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:36:
[...]
Welke versie is dat dan? Als ik zo alles teruglees ben ik nu met die updates bezig en zal daarna pas de rest van de 50gb worden gedownload. Ligt het aan mij of is dat een beetje een rare volgorde? Of gaat het om de BR mode?
Naja, eerst maar even eten.
Ah okee. Naja game ze maar alvast. En sterkte met wachtenBlazeMuis schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:41:
[...]
Geen idee? Ik heb de DVD in de xbox gestopt en het begon de 50GB te downloaden.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Heb 17gb gedownload, gecopyd en vervolgens in game nog ff installeren.
Al met al een uurtje. Servers zijn ook gewoon online en (nog) best snel
Happy shooting!
Edit PS4
Heb € 29 moeten betalen met inlevering van Far Cry 5 en Forza Motorsport 5.

[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 11-10-2018 19:12 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat ik op internet lees is dat ik een formulier moet invullen voor restitutie maar dan mag de game nog niet gedownload / installeerd zijn. Als ik hem als disc ga halen vraag ik me af of ze dit wel goedkeuren + ik heb kans dat het spel in de tussentijd alsnog gedownload zal worden waardoor restitutie komt te vervallen..
Dilemma
/edit: ja dus, gaat met 195Mb/s gelukkig,
[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 11-10-2018 19:29 ]
[ Voor 64% gewijzigd door So_Surreal op 11-10-2018 19:54 ]
Met je standaard versie, kan je alle mappen spelen die bij release uitkomen + Nuketown die voor iedereen in November komt. Daarnaast zullen er ook nog wel extra DLC mappen komen waarvoor je dan de Black Ops Pass nodig hebt.So_Surreal schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:52:
Kan je met de normal edition alle maps spelen, of komt er later nog DLC (op de PC) ?
Volgens mij moet blu-ray het wel aan kunnen.RawChild schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:45:
Bizar eigenlijk, je koopt een disk en dan moet je naast alle data op die disk nog even 50 gig binnen halen. Blu-ray ook te klein tegenwoordig? 50 gig extra.. man man
Het gaat vaak om patches en fixes die nog worden gedaan nadat de game al op disc is gezet en verspreid.
Eerder was dat alleen nog maar een paar honderden mb's, nu lijkt het alsof ze inderdaad meer data pas later toevoegen en daar de 'day-one patch' voor misbruiken.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Op de PS store krijg je geen geld terug als je begonnen bent met downloaden. Sony told me so.joeyke87 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:22:
Hmm heb het spel gepreordered in de ps4 store maar wil hem nu graag ophalen in de winkel want de download start morgen pas. Mensen ervaring met het annuleren van pre orders in de store?
Wat ik op internet lees is dat ik een formulier moet invullen voor restitutie maar dan mag de game nog niet gedownload / installeerd zijn. Als ik hem als disc ga halen vraag ik me af of ze dit wel goedkeuren + ik heb kans dat het spel in de tussentijd alsnog gedownload zal worden waardoor restitutie komt te vervallen..
Dilemma
Op die map met dat water heb ik soms last van FPS drops, de rest van de mappen geen enkel probleem.Rivanov schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:44:
Game loopt top op de One X.
Was bij mij met een uurtje binnen. Continue op 195Mb/s.Rood1975 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:46:
Hier op de Xbox is er 198 mb geïnstalleerd van de disk. En is nu bezig met netwerk 49.23 Gb 😳
Idd dat las ik ook in de voorwaarden, echter omdat de download nog niet begonnen was en ik alle automatische installaties uit had staan verwachtte ik geen problemen. Maaarrr nu haal ik net het spel op bij mediamarkt en begint de playstation ineens niet 1 maar 2x Black Ops 4 1.02 te downloaden. (2e heb ik maar meteen geannuleerd tijdens de start van de download. Hier kon ik niks aan doen maar ik ben toch bang dat het een staartje zal krijgen. (Restitutie was reeds keurig aangevraagd volgens aanschrijving van Sony).Mortalboy[NL] schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:43:
[...]
Op de PS store krijg je geen geld terug als je begonnen bent met downloaden. Sony told me so.
[ Voor 4% gewijzigd door joeyke87 op 11-10-2018 21:07 ]
Het lijkt er tov de beta ook wat beter uit te zien... of het lijkt maar zo.Rivanov schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:44:
Game loopt top op de One X.
GT: The Bozzz88
Doe mij maar DOM, of KC of de War mode uit WW2. Als deze mode echt the next big thing is heb ik denk ik last van een generatiekloof
Vrijdag schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:50:
Ik snap echt geen moer van dat hele Blackout. Of ik ben er gewoon te oud voor. Je wordt gedropt, zoekt naar spullen, dan heb je wat en >BAM<. Dood. Kan je weer opnieuw beginnen.
Doe mij maar DOM, of KC of de War mode uit WW2. Als deze mode echt the next big thing is heb ik denk ik last van een generatiekloof
Ik heb die illusie niet, dat is namelijk ook zo. Dat anderen het daar niet mee eens zijn is hun mancojoppe113 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:52:
of je hebt de illusie dat jouw smaak leidend is voor iedereen, dat kan natuurlijk ook.
[...]
Hoe dan ook, het is vast leuker in een squad, helaas is er niemand uit mijn lijst die het ook speelt op dit moment.
Klopt. Heb de beta met name op PS4 Pro gespeeld destijds omdat de Xbox beta niet lekker liep. De full game loopt nu super.Bozznl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:33:
[...]
Het lijkt er tov de beta ook wat beter uit te zien... of het lijkt maar zo.
Wie speelt nog meer op de Xbox? Idee om ergens lijstje bij te houden met PS4 en Xbox spelers?
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 11-10-2018 22:08 ]
Red Bull staat al klaarjoppe113 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:09:
wachten duurt lang voor de pc speler.....
Het is wel eindelijk weer een goede call of duty, het gevoel wat ik in de vorige games had (saai, te futuristisch) heb ik nu totaal niet en het speelt zo lekker door. Heerlijk gewoon.
Ja... bij steam was het altijd middernachtAlexknl schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:03:
Kan het zijn dat hij pas vrijgegeven wordt om 06:00 uur?
Ahhh minder.. Naja morgenvroeg dan maar aanslingeren..RoaDHouse schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:04:
[...]
Ja... bij steam was het altijd middernacht
Ik heb dezelfde mening, ik vind blackout ook helemaal niks. Maar ik snap wel dat het spannend kan zijn als dit soort game modes je ding zijn. Ik vind het zelf totaal niet passen bij COD , maar ik begrijp de keuze om mee te gaan met die battle royale hype wel van cod.Vrijdag schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:50:
Ik snap echt geen moer van dat hele Blackout. Of ik ben er gewoon te oud voor. Je wordt gedropt, zoekt naar spullen, dan heb je wat en >BAM<. Dood. Kan je weer opnieuw beginnen.
Maar goed, er zijn gelukkig nog andere modes in COD dus je kunt het met gemak overslaan als het niet je ding is.
Ik heb net even een uurtje gespeeld, die nieuwe multiplayer mode: control vind ik erg leuk, het heeft wel wat van hardpoint weg, maar dan net even anders. Grafisch is die inderdaad beter dan de beta (op de ps4 pro speel ik hem). De beta zag er echt niet uit, nu is het gewoon zoals we gewend zijn van de vorige cod's.
De gameplay is iets sneller dan WW2, ik vind het wel passen bij de maps.
Wel had ik meer multiplayer modes en meer maps verwacht, zeker nu er geen single player campaign is vind ik 10 plus 4 gerecyclede maps wel wat mager.
Al met al, het speelt erg lekker en al met al is de eerste indruk positief.
Ik heb hem voor de Xbox. Zit ook bij de GoT Black Ops 4 club.Rivanov schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:07:
[...]
Klopt. Heb de beta met name op PS4 Pro gespeeld destijds omdat de Xbox beta niet lekker liep. De full game loopt nu super.
Wie speelt nog meer op de Xbox? Idee om ergens lijstje bij te houden met PS4 en Xbox spelers?
Mooi. Dan zie ik je wel online verschijnen.murkienl schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:49:
[...]
Ik heb hem voor de Xbox. Zit ook bij de GoT Black Ops 4 club.
Voor jou en ook voor de overige Xbox spelers: er is een club genaamd "GoT Black Ops 4". Ik heb de topic starter al gevraagd deze in de opening post te vermeldenRivanov schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:07:
[...]
Klopt. Heb de beta met name op PS4 Pro gespeeld destijds omdat de Xbox beta niet lekker liep. De full game loopt nu super.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Vanavond dus maar eens Blackout doen en kijken of het net als de beta bevalt. In ieder geval vind ik de time-to-kill/death wel prima eigenlijk. Al heb ik nog wel het idee dat ik langer bezig ben met killen dan dat anderen mij dood maken. Maar goed, dat is vooral wennen denk ik (en meer headshots schieten).
Overall maakt het een prima indruk en ook de oude remakes zijn leuk uitgewerkt.
Misschien moet je autoaim aanzetten bij opties?Christiano007 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:34:
Ik ben zo slecht op de Ps4. Ik merk niets van de autoaim, bij WWII merkte ik de lock wel, hier niet.
Steam/Epic: Deurstopper
**De key is vergeven!
[ Voor 11% gewijzigd door Rickpm1 op 12-10-2018 10:47 ]
Thanks zal die vanavond eens opzoeken.Nipje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Voor jou en ook voor de overige Xbox spelers: er is een club genaamd "GoT Black Ops 4". Ik heb de topic starter al gevraagd deze in de opening post te vermelden.
Ben niet zo super goed in het spelletje maar nu ik een optic heb gaat het stukken beter.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hij draait echt top op mijn oude PS4.
Ook nog HC S&D geprobeerd maar telkens te weinig spelers voor een match?
Iedereen zit in Blackout denk ik

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 12-10-2018 10:29 ]
ook benieuwd naarmichaeltjeh1 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:25:
Is er ook een club oid voor de PS4 spelers van hier?
en wat is een goede headset om deze game te gaan spelen? (ps4)
@Daradius weet jij wat
A person who never made a mistake never tried anything new.
De Steelseries Arctis 7 is niet te gek duur en komt vrijwel overal erg goed uit de tests. Die zou ik halen! Als je budget ruim is kan je ook naar de Steelseries Arctis Pro Wireless gaanNick25 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:31:
[...]
ook benieuwd naar
en wat is een goede headset om deze game te gaan spelen? (ps4)
@Daradius weet jij wat?
Was daar gisteren al voor uitnodigd door @Martinspire en mezelf ook direct aangemeld.Nipje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Voor jou en ook voor de overige Xbox spelers: er is een club genaamd "GoT Black Ops 4". Ik heb de topic starter al gevraagd deze in de opening post te vermelden.
Heb de huidige leden ook toegevoegd als Friend op Xbox Live.
Idee om [GoT] als clantag te gebruiken?
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 12-10-2018 10:39 ]
Arctis Pro Wireless laatst gehaald en echt onwijs goed ding. Geen spijt van!Nipje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
De Steelseries Arctis 7 is niet te gek duur en komt vrijwel overal erg goed uit de tests. Die zou ik halen! Als je budget ruim is kan je ook naar de Steelseries Arctis Pro Wireless gaan.
- Zit heerlijk
- Draadloos!
- Super geluid
- Extra accu
- Accu oplader in het basestation
- Goede microfoon (inschuifbaar en met mute op de headset)
- Volume maar ook Game/chat mix makkelijk in te stellen vanaf de headset
is er niet iets wat goed kopersNipje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
De Steelseries Arctis 7 is niet te gek duur en komt vrijwel overal erg goed uit de tests. Die zou ik halen! Als je budget ruim is kan je ook naar de Steelseries Arctis Pro Wireless gaan.
https://www.bol.com/nl/p/...CpAwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Toevallig vandaag een dagdeal, super nette prijs al vraag je het mij. Bekijk de pricewatch maar eens!
Heb je hardcore mode weleens geprobeerd?Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:45:
Al heb ik nog wel het idee dat ik langer bezig ben met killen dan dat anderen mij dood maken. Maar goed, dat is vooral wennen denk ik (en meer headshots schieten).
Vind bij core de TTK iets te lang en heb dan idd ook het gevoel dat men mij vele malen sneller dood dan ik hun..
Bij hc mode is dit iig niet
Is die voor ps4?Nipje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:00:
[...]
https://www.bol.com/nl/p/...CpAwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Toevallig vandaag een dagdeal, super nette prijs al vraag je het mij. Bekijk de pricewatch maar eens!
HC vind ik nooit in geen enkele game leuk. Een kogel in je teen en je ligt al dood. Nee, ik vind die hogere TTK prima, maar heb het idee dat lag toch nog steeds veel voordeel geeft (zoals bij vrijwel elke shooter tegenwoordig). Waar is de tijd gebleven dat lage pings eerder voordeel dan nadeel gaf? Ik zou bijna een hogere ping gaan forceren in de routerDeurstopper schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:08:
[...]
Heb je hardcore mode weleens geprobeerd?
Vind bij core de TTK iets te lang en heb dan idd ook het gevoel dat men mij vele malen sneller dood dan ik hun..
Bij hc mode is dit iig niet
Ja die staat wel aanDeurstopper schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:08:
[...]
Misschien moet je autoaim aanzetten bij opties?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Niet doen, want je wordt 1 van de cheaters op die manier....Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:58:
[...]
HC vind ik nooit in geen enkele game leuk. Een kogel in je teen en je ligt al dood. Nee, ik vind die hogere TTK prima, maar heb het idee dat lag toch nog steeds veel voordeel geeft (zoals bij vrijwel elke shooter tegenwoordig). Waar is de tijd gebleven dat lage pings eerder voordeel dan nadeel gaf? Ik zou bijna een hogere ping gaan forceren in de router
Never ever financial advice...
Deze kwam ook goed uit de bus!
https://www.bol.com/nl/p/...latform/9200000067171619/
Die gedaan leuke prijs normaal 85!
In battlefield hanteren ze een lag compensation.Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:58:
[...]
HC vind ik nooit in geen enkele game leuk. Een kogel in je teen en je ligt al dood. Nee, ik vind die hogere TTK prima, maar heb het idee dat lag toch nog steeds veel voordeel geeft (zoals bij vrijwel elke shooter tegenwoordig). Waar is de tijd gebleven dat lage pings eerder voordeel dan nadeel gaf? Ik zou bijna een hogere ping gaan forceren in de router
Cod ligt daar nog wat achter qua netcode. (Zkr in blackout). Waardoor je ervaart dat je supersnel dood gaat, behind cover geraakt wordt of simpelweg de speler niet zag terwijl je dood ging.
Probeer HC eens een keertje in deze COD, valt qua damage reuze mee. Je hoeft iig geen compleet magazijn meer leeg te schieten op een persoon, waarna je het bij de 2e man, door gebrek aan kogels aflegtMartinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:58:
[...]
Dat met die lage ping herken ik wel. Vaak bij aanvang lobby ben ik een van de eerste die inspawned en nog leg ik het bij sommige potjes gigantisch af. Maar andere potjes daarentegen speel ik weer de sterren v/d hemel..
Volgensmij wordt er, voor aanvang match, random een verbindingsvoordeel o.i.d. gegeven aan iemand.
Hoe gaat dat "verbindings" voordeel dan in zijn werk als ik vragen mag? Dat je bijvoorbeeld iemand 1ms eerder ziet ofzo? K kan me hier niet echt een voorstelling van maken namelijk.Deurstopper schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:10:
[...]
Probeer HC eens een keertje in deze COD, valt qua damage reuze mee. Je hoeft iig geen compleet magazijn meer leeg te schieten op een persoon, waarna je het bij de 2e man, door gebrek aan kogels aflegt![]()
Dat met die lage ping herken ik wel. Vaak bij aanvang lobby ben ik een van de eerste die inspawned en nog leg ik het bij sommige potjes gigantisch af. Maar andere potjes daarentegen speel ik weer de sterren v/d hemel..
Volgensmij wordt er, voor aanvang match, random een verbindingsvoordeel o.i.d. gegeven aan iemand.
Ik speel het liefst met Ruin voornamelijk omdat ik die grappling hook erg vet vind om mee te spelen.
Heb zelf een ps 4 Pro en een Samsung ks7000 4K HDR10 tv.
Speel wel veel met Nomad. Die hond is ideaal.servival7 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:35:
Met welke Specialist spelen jullie het liefst?
Ik speel het liefst met Ruin voornamelijk omdat ik die grappling hook erg vet vind om mee te spelen.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Verwijderd
Ik ga alleen Search and Destroy en Blackout spelen en tot nu toe haal ik de hond daarmee nooit.Rivanov schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:53:
[...]
Speel wel veel met Nomad. Die hond is ideaal.
Das wel een beetje jammer.
Mocht er animo zijn, join!
https://discord.gg/y22yVEJ
Misschien toevoegen aan de startpost?
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 12-10-2018 14:15 ]
Gefilmd met een aardappel
Op google zie ik veel complaints maar nog geen solution.
Blops was speelbaar via de battle launcher maar nog niet 100% gedownload toen ik de melding kreeg.
https://blizzard.com/invite/pzLaDYU0E4
@chimera2 Zou je dit eventueel kunnen toevoegen aan de start post

[ Voor 26% gewijzigd door falcon123 op 12-10-2018 14:56 ]
Verwijderd
Het algemeen beleid #verbodenspam
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 12-10-2018 15:09 ]
Haha, nee ik hou me voorlopig rustig en als het me niet bevalt ga ik toch wat anders doenkazzzdafke schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:09:
[...]
Niet doen, want je wordt 1 van de cheaters op die manier....
Over een maandje is Battlefield er en dat is meestal toch meer mijn ding (meer ruimte, meer mogelijkheden, minder massa en langere killstreaks en bovendien teamplay). Maar voorlopig bevalt het me eigenlijk prima. Nog even een groepje zoeken voor Blackout op Xbox en dan ben ik deze maand wel onder de pannen (al wil ik ACO, Forza en straks Red Dead ook nog doen)
Nogmaals, ik vind het juist wel fijn dat je wat meer kogels nodig hebt, zodat het niet aankomt wie de ander eerder ziet (of raakt) en je nog kunt reageren op bv een zwakkere tegenstander. Ik vond de TTK bij vorige CODs te laag en dat is voor mn gevoel eigenlijk al langere tijd, vanaf MW1 denk ik. Blops1 was eigenlijk nog een uitzondering en is ook de laatste die ik serieus heb gespeeld. Andere CODs vaak wel aangeschaft, maar op de SP na niet zo heel lang gedaan. De game was jaren teveel gegaan naar run&gun gameplay waarbij mensen teveel voor nog net die ene kill gingen en niet zozeer om dood te gaan. Van een K/D van 1 word ik niet heel happy en van 10 verschillende kanten geraakt kunnen worden in clusterfuck maps heb ik ook weinig goede woorden voor. Bij Fortnite zie je de laatste tijd ook dat men veel meer voor de kills gaat dan voor het winnen en dat vind ik wel jammer. Bij de Blackout Beta viel dit nog mee, maar misschien is dat straks ook de reden dat ik er weer mee stop.Deurstopper schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:10:
[...]
Probeer HC eens een keertje in deze COD, valt qua damage reuze mee. Je hoeft iig geen compleet magazijn meer leeg te schieten op een persoon, waarna je het bij de 2e man, door gebrek aan kogels aflegt![]()
In ieder geval vind ik het prima als ik wat meer kogels moet raken voor iemand neer gaat en ook armor kan ik wel hebben, zolang het niet de HALO kant op gaat waarbij je echt werkelijk 2 magazijnen nodig hebt. Iemand 1 keer in zijn teen raken om vervolgens een kill te krijgen zoals vaak in HC het geval is, is dus ook niet aan mij besteed, maar voor degenen die dat wel leuk vinden is het mooi dat het erin zit
De laatste gast zat in de dam en ging dood aan de storm.
Uiteindelijk maar 3 kills maar wel de win dus boeie.
Klopt helemaal als er nog 5 over zijn bij de gamemode controlRivanov schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:53:
[...]
Speel wel veel met Nomad. Die hond is ideaal.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Als je een graffiti emote gebruikt switcht hij naar 3th person en kan je dus over muurtjes/stenen heen kijken.
[ Voor 6% gewijzigd door Sweatleek op 12-10-2018 16:34 ]
confused reality
Nee geen problemen, ik zag in ieder geval wel een optie in game dat je de CPU management op automatisch of handmatig kon zetten. Standaard staat die op automatisch, misschien kan je die op handmatig zetten? Misschien werkt die automatische mode niet zo lekker bij jou.Sweatleek schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:34:
Vraagje, hebben jullie ook problemen met de pc versie. waar neer de game geen focus meer heeft (door b.v te alt tab) verliest hij de gpu ? en loopt hij vast muziek speelt wel nog
Net iig samen met FaberOne en Pherax twee black out potjes gewonnen in squad.

Lol wut > https://www.reddit.com/r/...ted_rocket_launcher_shot/
[ Voor 15% gewijzigd door falcon123 op 12-10-2018 18:00 ]
Iemand anders ook al last van gehad?
I'm an Ironman!
Dit kun je uitzetten in de settings onder Interface -> Content Filters -> Friends Real Names.
(Had de beta niet gespeeld, dus weet niet of dit toen al opgemerkt was)
Ik heb er nog geen last van gehad, maar zag het wel 1 keer gebeuren bij Shroud(https://www.twitch.tv/shroud)Madstorm schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:57:
Hmm, 5 potjes BlackOut gedaan. Twee keer in het begin meteen dood, tja dat gebeurt nou eenmaal. Andere 3 had ik een goed begin, meestal een 2 a 3 kills, na een 3 a 4 minuten spelen 'Connection interupted' en vliegt de server/host eruit.
Iemand anders ook al last van gehad?
Ze zien alleen je echte naam als je ze hebt toegevoegd in Battle.net als friends, en dan ook als 'Real-name Friends' of zoiets. Dus als je solos speelt zal niemand je naam zien (ook al zie je zelf je eigen naam wel) tenzij je toevallig met een added friend speelt.Partypsych schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:59:
Weet niet of dit al benoemd is, maar klaarblijkelijk wordt standaard je eigen (echte) naam weergegeven in de in-game textchat achter je nickname, wellicht is niet iedereen daar even blij mee...
Dit kun je uitzetten in de settings onder Interface -> Content Filters -> Friends Real Names.
(Had de beta niet gespeeld, dus weet niet of dit toen al opgemerkt was)
I'm an Ironman!
Moet die man niet eens gaan slapen. Streamt al ruim 15 uur.falcon123 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:01:
[...]
Ik heb er nog geen last van gehad, maar zag het wel 1 keer gebeuren bij Shroud(https://www.twitch.tv/shroud)
Hier ook jaFireBladeX schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:51:
Zo jaloers op jullie allemaal. Ik had hem besteld op allyourgames maar niet bezorgd vandaag. Dat krijg je als je 5 euro wilt besparen om het niet bij Mediamarkt te halen. Veel plezier allemaal
Bol.com levert een dag eerder en YGZ niet eens op tijd...
Haha echt hé, 82K viewers doet die wel goed. Hij is inmiddels ook echt level 22 in Black Outservival7 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:02:
[...]
Moet die man niet eens gaan slapen. Streamt al ruim 15 uur.

Ik heb weer (net zoals voorgaande jaren) een v&a online gezet voor dubbel XP codes:
V&A aangeboden: Dubbel XP Codes voor Call of Duty Black ops 4
Lees 'm even door en stuur even een berichtje als je een half uurtje gratis dubbel XP wilt
Heb nog 32 0 codes beschikbaar, dus kan 16 0 mensen gelukkig maken
Game ze!
*edit*
Advertentie offline gehaald, alle 32 codes zijn in minder dan een uur geclaimed..
Veel game-plezier allemaal! Wanneer ik weer een lijstje codes heb zal ik deze met jullie delen
[ Voor 20% gewijzigd door Awesomehobo op 12-10-2018 20:52 ]
Ging nu even local play doen om te wennen, maar dan heb ik een giga rode artifact midden in beeld waardoor ik amper wat kan zien. Meer mensen hier last van op de xbox one?
We launched Call of Duty: Black Ops 4 with the all-new Blackout mode at 120fps for PC players (Multiplayer and Zombies modes were both uncapped). Now we’re increasing the cap to 160fps, and in the next few days, will enable uncapped framerates.
We can also announce that the Zombies Easter Eggs are now enabled.
Plus, there are several other fixes to improve the PC experience:
- Fixed an issue causing the Social and Settings menus to be inaccessible when spectating in Blackout.
- Fixed an issue that caused UI elements to persist on screen when opening the Player menu at the same time as a match starting.
- Fixed an issue causing a UI error to appear when right-clicking characters in the player account's Personalization menu.
/Rob
https://www.reddit.com/r/...y_black_ops_4_pc_updates/
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Tip: probeer alle wapens zodat je weet welke in welke situatie ideaal is.
Dit is het console topic. PC topic hier: [PC] Call of Duty: Black Ops 4
Groepen / lijsten met spelers:
~~~[PS4] https://community.callofd...rs-Clan/m-p/10849304#M859
~~~[XBONE] https://account.xbox.com/...e?clubid=3379832352340646