Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@Daradius streamers zijn ook een ander publiek. Die moeten eigenlijk non stop actie laten zien en dat werkt met Blackout erg goed. Veel quickscopen, snelle bewegingen en explosies. Heel anders dan PUBG waarbij tactiek veel belangrijker is.

Streamers moeten de game daardoor ook wat meer hypen want het werkt pas echt goed als hun viewers hetzelfde spel spelen.

Maar het zou me niks verbazen als veel streamers over stappen. Net zo goed dat veel spelers overstappen die de tragere gameplay van PUBG accepteren om maar een Battle Royale te kunnen spelen terwijl ze eigenlijk veel snellere en arcady gunplay willen hebben.

Blackout is de CoD stijl Battle Royale en PUBG is dr Battlefield stijl Battle Royale.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Daradius schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:31:
[...]

maar ondertussen heeft PUBG wel weer last van desync. Denk wel dat de streamers (van twitch) hun eigen zegje mogen doen over de games, en niet betaald krijgen door activision om een "goed woordje" te doen over Blackout. Hoor namelijk van elke streamer wel dat ze erg te spreken zijn over Blackout tegenover PUBG. Hoor namelijk erg veel grote streamers zeggen "my stream has turned into a waiting room because i want to play Blackout so bad".

Ben toch erg benieuwd wat er met de andere BR games gaat gebeuren na de release van Blackout. zullen de meeste streamers ook daadwerkelijk overstappen, of zal het allemaal maar een tijdelijke hype zijn ?
Wat roept iedereen toch altijd desync desync. Elk spel heeft last van latency, server of client side registration en high ping compensation.

Ik heb zelfs een video van battle non sense aanbevolen waarin hij uitlegt hoe netcode werkt en welke spellen hoe gemaakt zijn.

Battlegrounds is op t moment in zeer redelijke staat. Fortnite is goddelijk goed, maae battlegrounds doet niet erg onder.

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
KeesFluitman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:15:
[...]
Battlegrounds is op t moment in zeer redelijke staat. Fortnite is goddelijk goed, maae battlegrounds doet niet erg onder.
Daar zijn de meningen over verdeeld ;), maar dat maakt niet uit.

Ben de laatste tijd toch wel aan het wachten tot BO3 eindelijk uit komt :) heb mijn pre order al klaar staan voor de ps4 en ben er al helemaal klaar voor. Helaas moeten we nog 2 weken wachten -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
Daradius schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:28:
[...]

Daar zijn de meningen over verschilt ;), maar dat maakt niet uit.

Ben de laatste tijd toch wel aan het wachten tot BO3 eindelijk uit komt :) heb mijn pre order al klaar staan voor de ps4 en ben er al helemaal klaar voor. Helaas moeten we nog 2 weken wachten -O-
T is geen kwestie van mening maar van data. Mensen roepen altijd desync of wtf lag. Pas als je test hoever je achter cover wordt geraakt kan je iets nuttigs zeggen. Blackout is daarin veel slechter.

• Daradius
KeesFluitman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:30:
[...]

T is geen kwestie van mening maar van data. Mensen roepen altijd desync of wtf lag. Pas als je test hoever je achter cover wordt geraakt kan je iets nuttigs zeggen. Blackout is daarin veel slechter.
moet eerlijk zeggen dat ik er minder last van heb gehad in blackout (ps4) dan toen ik battlegrounds dagelijks speelde. Vliegende harry poter auto's zijn nou ook niet echt geweldig in een game. Om eerlijk te zijn (en dit is wel een mening) vind ik pubg gewoon een slecht geoptimaliseerd buggy spel. Maar mijn excuses dat ik je spelletje niet zo leuk vind. Maar laten we deze discussie niet in het Call of Duty: Black Ops 4 forum voeren, genoeg ruimte in het pubg forum

[ Voor 7% gewijzigd door Daradius op 27-09-2018 09:42 ]

• KeesFluitman
Daradius schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:41:
[...]

moet eerlijk zeggen dat ik er minder last van heb gehad in blackout (ps4) dan toen ik battlegrounds dagelijks speelde. Vliegende harry poter auto's zijn nou ook niet echt geweldig in een game. Om eerlijk te zijn (en dit is wel een mening) vind ik pubg gewoon een slecht geoptimaliseerd buggy spel. Maar mijn excuses dat ik je spelletje niet zo leuk vind. Maar laten we deze discussie niet in het Call of Duty: Black Ops 4 forum voeren, genoeg ruimte in het pubg forum
Ik heb nooir gezegd dat ik dit spel niet leuk vind.
Ik spreek ook van de huidige staat van pubg. Mss zou je die info die ik je gaf ook kunnen kijken (battlenonsense). Erg informatief.

• Daradius
En nu weer over call of duty :). Is er al een groep of iets aangemaakt voor de Cod spelers op ps4 ?(of is dit pas mogelijk wanneer het spel uit is ?) Had ergens gelezen dat het clan systeem in BO4 erg mooi gaat werken :).

• KeesFluitman
Daradius schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:58:
En nu weer over call of duty :). Is er al een groep of iets aangemaakt voor de Cod spelers op ps4 ?(of is dit pas mogelijk wanneer het spel uit is ?) Had ergens gelezen dat het clan systeem in BO4 erg mooi gaat werken :).
Jammer, ik heb t over cod Blackout, zijn netcode en eennvergelijk met andere games. Ik heb mijn portie lof al gegeven, vind t een erg tof spel. T is echter niet wat je zegt, beter dan battlegrounds qua netcode.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Daradius schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:58:
Inderdaad wel handig om een Tweakers community te maken op PS4 en een Club op Xbox. Al heb ik nog niet echt gezocht. Iemand al bezig?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

KeesFluitman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:15:
[...]

Wat roept iedereen toch altijd desync desync. Elk spel heeft last van latency, server of client side registration en high ping compensation.
Dat klopt niet helemaal. Er zijn namelijk genoeg games die bij een te grote desync er voor zorgen dat de lag compensation niet (of beperkt) wordt toegepast. Kijk naar Battlefield, daar is er voor gekozen om tot maximaal X milliseconden te compenseren.
Stel de maximale latency is 100ms, als de tegenstander een latency van 300ms heeft wordt de kogel enkel gecompenseerd tot 100ms. Als het op dat moment een miss was dan wordt het ook als miss toegepast terwijl het 300ms geleden misschien wel een hit geweest was.

Dat is echter enkel mogelijk met een een goede server side hit registration, hoge tickrate en lage latency.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• KeesFluitman
Tsurany schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:23:
[...]

Dat klopt niet helemaal. Er zijn namelijk genoeg games die bij een te grote desync er voor zorgen dat de lag compensation niet (of beperkt) wordt toegepast. Kijk naar Battlefield, daar is er voor gekozen om tot maximaal X milliseconden te compenseren.
Stel de maximale latency is 100ms, als de tegenstander een latency van 300ms heeft wordt de kogel enkel gecompenseerd tot 100ms. Als het op dat moment een miss was dan wordt het ook als miss toegepast terwijl het 300ms geleden misschien wel een hit geweest was.

Dat is echter enkel mogelijk met een een goede server side hit registration, hoge tickrate en lage latency.
Exact. Dar bedoel ik ook.
Voor zover ik weet doet cod t niet eens zo goed. Anyway. Ik kan de details niet precies voor de geest halen.

[ Voor 6% gewijzigd door KeesFluitman op 27-09-2018 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Martinspire schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:40:
[...]

Inderdaad wel handig om een Tweakers community te maken op PS4 en een Club op Xbox. Al heb ik nog niet echt gezocht. Iemand al bezig?
Ik heb er voor het gemak maar eentje aangemaakt op de Xbox One.

Voor iedereen die wilt joinen, de club heet "GoT Black Ops 4" :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Nipje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:20:
[...]

Mooi. Van mij mag je hem wel open gooien trouwens. Dat managen van clubs met invites is toch alleen maar hinderlijk (en je wilt niet dat je Victory Royale gestolen wordt omdat een notificatie in de weg zat ;) ).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Martinspire schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:22:
[...]

Mooi. Van mij mag je hem wel open gooien trouwens. Dat managen van clubs met invites is toch alleen maar hinderlijk (en je wilt niet dat je Victory Royale gestolen wordt omdat een notificatie in de weg zat ;) ).
Ok prima ik zet hem open :)

Edit:

Ik heb hem even opnieuw aan moeten maken dus je zal opnieuw moeten joinen!

[ Voor 10% gewijzigd door Nipje op 28-09-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:50
[...]

Is dit voor Belgen of Nederlanders of beiden :-)

• Nipje
Wolverine9000 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:18:
[...]

Is dit voor Belgen of Nederlanders of beiden :-)
Beiden uiteraard :)

• Wolverine9000
Ik ben een belg, is dit meer voor de mulitplayer of meer voor de battle royal? of toch nog de zombies :-)of om gewoon samen te knallen, dat kan ook natuurlijk :)

• Nipje
Wolverine9000 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:44:
Ik ben een belg, is dit meer voor de mulitplayer of meer voor de battle royal? of toch nog de zombies :-)of om gewoon samen te knallen, dat kan ook natuurlijk :)
Alles! Lekker samen spelen, wat het ook mag zijn wat betreft de game mode :).

• Wolverine9000
Voor mij geen zombies voorlopig, zal al werk genoeg hebben met de multiplayer en de battle royal, niet dat ik er zo goed in ben, verre van zelfs, zolang we maar fun hebben is alles goed voor mij.

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 14:13
Ik vond Black Ops destijds een hele vermakelijke game, maar heb de vervolgen daarop niet gespeeld. Ik heb wat trailers gekeken van dit vierde deel en weet dat er geen story mode in deze game zal zitten. Ik vraag mij dan af: wat maakt dat dit deel 'Black Ops' in de naam heeft? Wat is de overeenkomst tussen het eerste en het vierde deel?

Verwijderd

@Br00d

Het is van de zelfde makers: Treyarch.

Plus de style is hetzelfde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wie heeft er allemaal zin in de nieuwe Call of duty Bo4, komt dichter en dichter 12 oktober >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Wolverine9000 schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:45:
Wie heeft er allemaal zin in de nieuwe Call of duty Bo4, komt dichter en dichter 12 oktober >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
Dit wordt weer mijn eerste CoD sinds Modern Warfare 2. Dus ik ben wel benieuwd. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:23
Zeker pre order van het weekend geplaatst ben ook benieuwd naar Blackout! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Het kan aan mij liggen, maar voor de Xbox club welke ik heb aangemaakt (genaamd "GoT Black Ops 4" voor de liefhebbers) krijg ik het niet ingesteld dat iedereen vrij kan joinen. Ik krijg telkens een verzoek tot uitnodigen. Heeft iemand een idee hoe ik dit snel gewijzigd krijg? In mijn Xbox app is dit niet te doen lijkt wel.

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:13
Verwachten jullie dat De Mystery box edition nog naar de Xbox one komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murkienl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09-2023
g0tanks schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:49:
[...]

Dit wordt weer mijn eerste CoD sinds Modern Warfare 2. Dus ik ben wel benieuwd. ;)
Dit wordt mijn eerste CoD sinds CoD O-)
Ik heb ook even de Xbox Club gejoined als (CoD) newb zijnde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben op zoek naar een nieuwe headset voor xbox one s
Niet te duur en niet te goedkoop
Wel liefst 7.1 surround
En bedraad of draadloos, geen idee?
Laat de tips maar komen...
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Wolverine9000 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:59:
Ben op zoek naar een nieuwe headset voor xbox one s
Niet te duur en niet te goedkoop
Wel liefst 7.1 surround
En bedraad of draadloos, geen idee?
Laat de tips maar komen...
gr
Wat heeft dit met black ops 4 temaken?

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
TLM schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:06:
[...]

Wat heeft dit met black ops 4 temaken?
dat ik op zoek ben naar een goede headset voor bo4 te kunnen spelen en alles goed te kunnen horen, daarmee
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Wolverine9000 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:07:
[...]

dat ik op zoek ben naar een goede headset voor bo4 te kunnen spelen en alles goed te kunnen horen, daarmee
gr
Maar hier zitten meer mensen met intressen voor BO dan verstand van headsets (vast wel enig met ervaring ;) ). Ik verwacht dat je hier Hardware & Spielerij Algemeen meer kans heb op een reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
TLM schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Maar hier zitten meer mensen met intressen voor BO dan verstand van headsets (vast wel enig met ervaring ;) ). Ik verwacht dat je hier Hardware & Spielerij Algemeen meer kans heb op een reactie.
Hij is opzoek naar aankoopadvies voor een headset. Daarvoor moet hij in Componenten Aankoopadvies zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:19
Zo, het weekend van release heb ik vrij. Nu maar hopen dat mijn bestelling ook op vrijdag geleverd wordt, anders ga ik gillen :+

Ben benieuwd, heb de beta gemist namelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Vrijdag schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:04:
Zo, het weekend van release heb ik vrij. Nu maar hopen dat mijn bestelling ook op vrijdag geleverd wordt, anders ga ik gillen :+

Ben benieuwd, heb de beta gemist namelijk.
ach je heb een heel jaar om te gamen tot de volgende cod 8)

Heb zelf ook lekker de vrijdag vrij genomen. Ff dagie zonder vrouw en kids :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
TLM schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

ach je heb een heel jaar om te gamen tot de volgende cod 8)

Heb zelf ook lekker de vrijdag vrij genomen. Ff dagie zonder vrouw en kids :D
Ja maar toch :P Ik speel nu al een jaar lang WW2, dus ben wel weer toe aan iets nieuws.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Iemand ervaring met cdkeys.com ? Wil daar graag COD op pre-orderen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:55

m0nk

16-09-2003 15.15

MrNobody28 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:52:
Iemand ervaring met cdkeys.com ? Wil daar graag COD op pre-orderen!
Haal er regematig keys, gaat prima. Zie ook in: Online Gamekeys kopen - Deel II

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Vrijdag schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:21:
[...]

Ja maar toch :P Ik speel nu al een jaar lang WW2, dus ben wel weer toe aan iets nieuws.
Same here. Vooral na die blackout beta.... wauw dat was zo cool. Kijk er echt naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb gelezen op charlie intel en reddit als je pringles chips en monster drank koopt dan krijg je een code voor dubbel xp, is deze actie alleen geldig in amerika of zijn er ook winkels in belgie en nederland die dit aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 11:27
[...]

Koop gewoon een PS4 ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• murkienl
Wat voegt jouw opmerking in godsnaam toe aan de open uitnodiging om de GoT Black Ops 4 club te joinen?

Owja, helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Wolverine9000 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:55:
Heb gelezen op charlie intel en reddit als je pringles chips en monster drank koopt dan krijg je een code voor dubbel xp, is deze actie alleen geldig in amerika of zijn er ook winkels in belgie en nederland die dit aanbieden?
Soms zijn er wel eens winkels in Nederland waar je die verpakkingen ook kan kopen. Volgens mij liggen ze wel eens bij de Big Bazar, Action en dergelijke. Misschien bij de Appie maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Er zullen nu als goed is 14 mappen bij release en nuketown voor iedereen gratis in november(totaal dus 15). Treyarch heeft via twitter de afgelopen dagen diverse korte teasers gegeven van nieuwe/remastered mappen.
https://charlieintel.com/2018/10/04/bo4-launch-maps/

Laatste nieuwe map:
[YouTube: Black Ops 4: BRAND NEW MP MAP 'MILITIA'!]
https://twitter.com/Treyarch

Daarnaast zijn er op CallofDuty YT kanaal random korte (meme?) fragment filmpjes geplaatst die blijkbaar in US op national TV zijn gebroadcast:

[YouTube: Official Call of Duty®: Black Ops 4 - Ahhhhh! #CODNATION]
[YouTube: Official Call of Duty®: Black Ops 4 - Feelin' Like a Rockstar #CODNATION]

YouTube: Official Call of Duty®: Black Ops 4 - Feelin' Like a Rockstar #C...

https://blog.activision.c...-is-Calling/ba-p/10845725

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 05-10-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Nog 1 weekje, heb er zin in! Is wel even geleden dat ik zo uitkijk naar een nieuwe COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
In mijn herinnering had WW2 bij release 6 maps? Dan is 14 wel erg veel. Hyped!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lastNiv
murkienl schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 19:15:
[...]

Wat voegt jouw opmerking in godsnaam toe aan de open uitnodiging om de GoT Black Ops 4 club te joinen?

Owja, helemaal niks..
Ongeveer net zoveel als jou opmerking op mijn opmerking of niet? :)
Ik ken deze meneer toevallig, niet zo gemeen meteen hé.

Maar goed....

Kan niet wachten om wat mensen af te schieten volgende week vrijdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
lastNiv schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:58:
[...]

Maar goed....

Volgende week vrijdag gaan we los :3. Lekker in de zweetstoel, en er heel het weekend niet meer uit. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 23:57

RawChild

PSN: Rawchild

Deze vrijdag zijn beide kids bij hun opa maar volgende week vrijdag heb ik ze de hele dag thuis, dat heb ik niet helemaal goed geregeld haha. Dat wordt pas in avond gamen ben ik bang..

Ik heb mij prima vermaakt met de beta. Al was het wel behoorlijk wennen als je WW2 gewend bent. Ik heb vooral weer zin in Heist. Vond het counter strike element erin heel vet. Daarnaast zien de nieuwe Maps er goed uit. En dan nog blackout! Potver ik heb echt zin in deze nieuwe cod! Treyarch stelt zelden teleur. Black ops 2 en zelfs Ghost zijn de laatste 2 Cod games waar ik max prestige heb gehaald, maar goed toen had ik ook nog geen kinderen.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murkienl
lastNiv schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:58:
[...]

Maar goed....

Je reactie zag er voor een buitenstaander uit als een ordinaire xbox-ps bash en dat vind ik altijd van die lage discussies..

Dus vandaar mijn kribbige reactie.
No hard feelings van mijn kant verder :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
murkienl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

Je reactie zag er voor een buitenstaander uit als een ordinaire xbox-ps bash en dat vind ik altijd van die lage discussies..

Dus vandaar mijn kribbige reactie.
No hard feelings van mijn kant verder :>
Snap ik goed, no harm done! :)

Btw, zijn hier toevallig mensen die net als ik en Daradius dat weekend CoD BO4 gaan no-lifen op de PS4?
Wellicht kunnen we dan als groep wat games doen.

Mijn PSN name is: lastNiv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
PC info mbt Black Out frame rate en pre-load datum
October 12th is rapidly approaching – not fast enough, we know. We can’t wait to get the game in your hands either. We’ve been working really hard together with our partners at Beenox, to optimize the game on PC in preparation for day 1 and beyond.

Over the last few weeks, there are a few questions that have risen to the top of your list, so we’d like to get to them here…
Pre-Loading: Players who have pre-ordered via Battle.net can begin pre-loading on Tuesday, October 9 (PDT).

Blackout on PC: We’re really looking forward to players dropping into Blackout on day 1 – we’ve made a number of updates to the game, all based on your feedback, and we can’t wait to show you how hard we’ve been at work. One thing we’ve seen and heard people ask about is the PC framerate…
Part of our commitment to the PC is to support uncapped framerate in the game.

During the Blackout Beta, we made the decision to cap it at 90fps to monitor performance and online stability. The reason for this approach was that as a Beta we had a lot of testing to do. It made sense for getting the game right for the whole community, and we were happy with the end result and the data we pulled from this approach.

We’ve come a long way since the Beta, thanks to all your feedback, but we still want to roll things out carefully.

Since the framerate affects the load on the servers, we want to ensure that the game delivers a great playable experience for everyone who dives in those first moments.
So, our plan:
• At launch, we will start Blackout with a 120fps cap on PC

• Ensure the moment the game launches that it has high stability for every player

• Raise to 144fps as soon as the servers are stable

• And assuming all looks good, enable uncapped framerates within the first few days (Zombies and Multiplayer modes will be uncapped starting immediately on day 1.
This is the right plan to ensure a smooth, playable game for the whole community out of the gate.

As always, we are listening and hear you loud and clear. Please share your feedback, and stay tuned for frequent updates on our progress here and on twitter @treyarchpc

https://www.reddit.com/r/.../blackops_4_launch_on_pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Deze week is het zo ver, release time :-)
Heb mijn pro editie bij Game mania Belgie besteld.
En oorspronkelijk mag ik er pas vrijdag achter, maar zou het niet kunnen dat het vroeger is zodat we donderdag nacht al kunnen spelen misschien, als de servers stand houden tenminste.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Heb mijn digitale pre order klaar staan in de psn store. Laat die vrijdag maar snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijzonder veel zin in deze game. Vooral ook omdat de intense multiplayer afgewisseld kan worden met Blackout, waarbij de spanningsboog heel anders is.

PSN: PlasmanNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:52:
Bijzonder veel zin in deze game. Vooral ook omdat de intense multiplayer afgewisseld kan worden met Blackout, waarbij de spanningsboog heel anders is.

PSN: PlasmanNL
Ik ga je toevoegen ! :) mijn PSN is : Daradius .Voor de mensen die ook nog wat extra spelers zoeken om mee te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Wellicht een lijstje maken voor spelers? Met name voor PC lijkt me dit handig, aangezien dit jaar COD op een nieuw platform zit (battle.net) :)

edit; zie link falcon123

[ Voor 33% gewijzigd door Alexknl op 08-10-2018 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Alexknl schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:25:
Wellicht een lijstje maken voor spelers? Met name voor PC lijkt me dit handig, aangezien dit jaar COD op een nieuw platform zit (battle.net) :)
Ja goed idee, maar ik denk dat het niet zo is handig om zo'n lijst hier in dit topic te gebruiken tenzij deze telkens in de TS wordt aangepast ofzo :) Ik zit net te kijken naar zo'n Battle.net group en dat ziet er ook wel goed uit. https://us.battle.net/forums/en/bnet/topic/20759228044

Snel even een groep aangemaakt voor PC: https://blizzard.com/invite/pzLaDYU0E4

Ik ben Falcon #21743

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 08-10-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
falcon123 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:46:
[...]

Ja goed idee, maar ik denk dat het niet zo is handig om zo'n lijst hier in dit topic te gebruiken tenzij deze telkens in de TS wordt aangepast ofzo :) Ik zit net te kijken naar zo'n Battle.net group en dat ziet er ook wel goed uit. https://us.battle.net/forums/en/bnet/topic/20759228044

Snel even een groep aangemaakt voor PC: https://blizzard.com/invite/pzLaDYU0E4

Ik ben Falcon #21743
Ahh wist niet dat dit mogelijk was. Goed idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Op welke console zal het het drukst worden? Ik vermoedt PS4, zou dat kloppen afgaande op vorige COD games?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:13
Denken jullie dat de game eerder verkocht gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Fylax schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:05:
Denken jullie dat de game eerder verkocht gaat worden
Misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ook als je hem eerder hebt, dan moet je nog steeds wachten tot dat de patch komt om het spel te unlocken.

https://www.vg247.com/201...unplayable-day-one-patch/

[YouTube: Official Call of Duty®: Black Ops 4 - Where's the WiFi? #CODNATION] :P :+

TheRace is dit jaar ook weer aanwezig:
#TheRace is now the #CODNATION Challenge. This year, we will not only be featuring the MP gameplay that you know and love, but also adding Zombies, Blackout, special guests, MORE Blackout, awesome unlocks, and additional coolness. Join us Oct 11-13 as we play #BlackOps4 for vets.
https://charlieintel.com/...llenge-begins-october-11/
https://twitter.com/CODE4Vets/status/1047200508794961921

[ Voor 69% gewijzigd door falcon123 op 08-10-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
In other Black Ops 4 news, Treyarch recently confirmed that pre-load for the PC version starts tomorrow. The developer also revealed that unlike multiplayer, and Zombies, Blackout will be frame-rate locked to 120fps at launch. Treyarch plans to unlock it soon after.
Ik ben benieuwd wanneer cdkeys de pre-orders beschikbaar maakt. Zal wel niet direct morgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
g0tanks schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:24:
[...]

[...]

Ik ben benieuwd wanneer cdkeys de pre-orders beschikbaar maakt. Zal wel niet direct morgen zijn.
Ja geen idee, maar an sich wel goede ervaringen met cdkeys. Deze keer heb ik Black ops 4 wel direct via Battle.net aangeschaft. Dus 9 oktoker pacific time zullen wij ergens gedurende de dag kunnen beginnen met preloaden ja :) Is al een post over cdkeys op subreddit: https://www.reddit.com/r/...ordered_on_cdkeyscom_has/
één van de reacties zei het volgende:
I contacted their customer support, and they told me the keys will be issued 24 hours before the release.

[ Voor 25% gewijzigd door falcon123 op 08-10-2018 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Goeie zaak dit :) dan kan iedereen tegelijk. :) Vroeger kon je al een paar dagen/week van te voren al knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:19
Krijgt de game controller support voor de pc?
Ik had begrepen dat de beta geen support had .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Wolverine9000 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:06:
Deze week is het zo ver, release time :-)
Heb mijn pro editie bij Game mania Belgie besteld.
En oorspronkelijk mag ik er pas vrijdag achter, maar zou het niet kunnen dat het vroeger is zodat we donderdag nacht al kunnen spelen misschien, als de servers stand houden tenminste.

gr
GameMania NL released op DONDERDAG na 18:00, alle winkels blijven open tot 20:00 zodat mensen de game kunnen halen. Preorders of niet, Standard, pro of mystery, alles mag opgehaald worden. Ik zou even naar je filiaal bellen om te checken of ze dat in BE ook doen :)

EDIT: DONDERDAG!

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12

Christiano007

Ich bin der champion

greyfox1987 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

GameMania NL released op vrijdag na 18:00, alle winkels blijven open tot 20:00 zodat mensen de game kunnen halen. Preorders of niet, Standard, pro of mystery, alles mag opgehaald worden. Ik zou even naar je filiaal bellen om te checken of ze dat in BE ook doen :)
Heb er weinig van meegekregen, maar released de Mediamarkt niet gewoon sochtends?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
Vanaf vrijdag samen met 4 vrienden een lang weekend in een vakantie huis met 2 PS4's en Black Ops 4 _/-\o_

Enige uitdaging is een goede verbinding regelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Bozzy schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:31:
Vanaf vrijdag samen met 4 vrienden een lang weekend in een vakantie huis met 2 PS4's en Black Ops 4 _/-\o_

Enige uitdaging is een goede verbinding regelen..
En geen ruzie krijgen wie er nu mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
chimera2 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:32:
[...]

En geen ruzie krijgen wie er nu mag :)
haha ja we zitten altijd heel kneuterig op een rijtje en dan doorschuiven :*) En dan 2 "game avond" accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Bozzy schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

haha ja we zitten altijd heel kneuterig op een rijtje en dan doorschuiven :*) En dan 2 "game avond" accounts
Split-screen geen mogelijkheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Toch wel gehyped voor COD BO4!!! En dan vooral de Black out mode.

Iemand nog een goeie key site waarbij ik sowieso vrijdag kan spelen? Of is dit nooit een 100% garantie op zo'n sites? Anders bestel ik hem op een officiele manier, voor de PC zoek ik 'm!

Na vrijdag geukkig een weekje herfstvakantie dus tijd genoeg om lekker te gaan knallen. Ondertussen ook wat double XP codes weten te fixen van vrienden die Monster Energy drinken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nieuwe wapens, gevonden op reddit

https://www.reddit.com/user/XIVOblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MrNobody28 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:39:
Toch wel gehyped voor COD BO4!!! En dan vooral de Black out mode.

Iemand nog een goeie key site waarbij ik sowieso vrijdag kan spelen? Of is dit nooit een 100% garantie op zo'n sites? Anders bestel ik hem op een officiele manier, voor de PC zoek ik 'm!

Na vrijdag geukkig een weekje herfstvakantie dus tijd genoeg om lekker te gaan knallen. Ondertussen ook wat double XP codes weten te fixen van vrienden die Monster Energy drinken :P
Zijn die blikken ook in Nederland te krijgen dan?

Edit: @Wolverine9000 die Outlaw sniper ziet er wel sick uit. :o

[ Voor 5% gewijzigd door servival7 op 09-10-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
servival7 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:49:
[...]

Wel geen nieuwe SMG en ARifles voorlopig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
servival7 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:49:
[...]

Zeker, bij Jan Linders zag ik ze gewoon liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
PC spelers kunnen de Tweakers groep joinen:

https://blizzard.com/invite/pzLaDYU0E4

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Zal hem thuis even joinen! Wel zin om wat potten met tweakers te gaan schieten, hopelijk niks er tegen dat ik het waarschijnlijk stream op Twitch? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
The core info: PC pre-load begins 9pm PT Tuesday Oct 9th (that time is worldwide) / 55GB total download / You can play Blackout when the download reaches about 30%

https://twitter.com/Treya.../1049442816382758912?s=19

Dat is dus 06:00 voor ons op woensdag 10 oktober :+ tenzij die met "that time is worldwide" iets anders bedoeld :? :P

As you read this at the start of your week, it’s hard to believe that the worldwide release of Call of Duty: Black Ops 4 is just days away. Three years of development, five months since our May reveal event, and now... just days away. It’s a blend of exciting and surreal... and we’re counting down the hours, too.
As we collectively prepare physically, mentally and spiritually for Friday, there are a few things that we wanted to put on your radar:
  • Game Download Size: We’re happy to report that we have made a ton of improvements to optimize the Day 1 experience – the game download will be approximately 55 GB, and it will allow us to pack as much as we can into the game. A full list of details can be found here, and we’re happy to report that Blackout is fully playable once the download reaches about 30% completion (about 16-20 GB depending on platform). (A full download will be required to play Multiplayer, Zombies, and Specialist Headquarters).
  • Game Pre-load Info: You’ve been asking when you can start pre-loading the game, and we’re here to help. Pre-loading on consoles will start at 12AM on October 10th in your local time, so if you’re up late tomorrow night, get ready to start that pre-load before bed. For PC users, pre-loading will begin worldwide at 9PM Pacific on Tuesday, October 9th.
  • Special Update from the Studio: This week, we’ll broadcast a beta post-mortem video that provides developer insight into a number of the specific updates made to Multiplayer and Blackout as a direct result of your beta feedback. When we talk about what we’ve packed into that Day 1 update, this should help you get a better feel for what we’re talking about. This won’t be the average Treyarch livestream – think of it as a video version of a Reddit post. We’re going to get in the weeds. Stay tuned to our Twitter feed and we’ll let you know when it drops.
  • Special Launch Streams: We are planning to participate in some special launch-timed livestreams – as tune-in details become public, we’ll be sure to amplify those.
Thanks again to everyone for your patience, feedback, and support, and stay tuned as we count down to launch on October 12th. We can’t wait to jump in and play with all of you.

https://www.reddit.com/r/...q/counting_down_the_days/

[ Voor 97% gewijzigd door falcon123 op 09-10-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
PC specs en launch tijd:

As we are all gearing up for the rapidly approaching October 12th launch of Call of Duty: Black Ops 4 we’re happy to reveal not only minimum and recommended PC specs, but also the configurations that will deliver the highest refresh rates for competitive gamers, and the Ultra specs for PC purists pushing for the best performance levels.

Working alongside Beenox and Blizzard, with the opportunity to optimize the game for a variety of PC configurations, we’re delivering a great experience across a wide range of hardware.

Minimum specs:
  • CPU: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300
  • RAM: 8GB
  • Graphics: GeForce GTX 660 2GB / GeForce GTX 1050 2GB or Radeon HD 7950 2GB
Recommended specs:
  • CPU: Intel i5-2500K / Ryzen R5 1600X
  • RAM: 12GB
  • Graphics: GeForce GTX 970 4GB / GTX 1060 is 6GB or Radeon R9 390 / AMD RX 580
High refresh / Competitive specs (This is our recommended setup for competitive players using high refresh rate monitors at 1080p):
  • CPU: Intel i7-8700K / AMD Ryzen 1800X
  • RAM: 16GB
  • Graphics: GeForce GTX 1080 or Radeon RX Vega⁶⁴ Graphics
Ultra specs (This is the top-tier setup for players using 4k monitors looking for the smoothest framerates:
  • CPU: i7-8700K / AMD Ryzen 2700X
  • RAM: 16GB
  • Graphics: GeForce GTX 1080Ti
Ready for Launch
Remember that pre-load starts on Battle.net at 9pm PT on October 9th. The download size is 55GB.
And here are your PC launch times:
October 11th, 2018

Los Angeles – 9PM PT

October 12th, 2018
New York – 12AM ET
Sao Paulo – 1AM BRT
London – 5AM BST
Stockholm – 6AM CEST
Berlin – 6AM CEST
Moscow – 7AM MSK
Singapore – 12PM SGT
Seoul – 1PM KST
Sydney – 3PM AEST

https://www.reddit.com/r/...c_the_specs_launch_times/

Hopelijk veranderd de launch tijd als nog dat we vanaf 00:00(van 11 okt op 12 okt) kunnen spelen, maar waarschijnlijk niet :-(
Daarnaast heb ik nog last van een jetlag en wordt ik toch al telkens rond 06:00 wakker.... :+

[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 09-10-2018 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Poeh zaterdagochtend pas. Ik had toch wel gehoopt op vrijdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
g0tanks schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:21:
Poeh zaterdagochtend pas. Ik had toch wel gehoopt op vrijdagavond.
Nee vrijdagochtend om 06:00. Ik had het over op donderdag(11 okt) naar vrijdag(12 okt) om 00:00 te kunnen spelen zeg maar ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Die 55gb, dat is toch alleen als je het spel digitaal aanschaft? Ga de fysieke versie kopen en heb niet zo heel veel zin om dan alsnog 55gb te moeten downloaden over mijn koperlijntje.

....oh wacht. Ik lees net dus dat je niet om die patch heen kan. Wat een droevenis weer :')

Moet ik alsnog iets van twaalf uur wachten met die 20mbit lijn. En nee, ik heb geen geld voor een snellere verbinding.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 09-10-2018 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:32:
Die 55gb, dat is toch alleen als je het spel digitaal aanschaft? Ga de fysieke versie kopen en heb niet zo heel veel zin om dan alsnog 55gb te moeten downloaden over mijn koperlijntje.

....oh wacht. Ik lees net dus dat je niet om die patch heen kan. Wat een droevenis weer :')
Ik lees net hier het volgende:
Console version is 100% playable offline as of an hour ago, the day 1 patch went live -

If users have a physical disk copy, the game is entirely playable offline - Check /r/Codzombies as a bunch of leaked game-play already has been leaked (offline)
Dus ja... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Christiano007 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

Heb er weinig van meegekregen, maar released de Mediamarkt niet gewoon sochtends?
Sorry, donderdag bedoelde ik! :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Vrijdag schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:32:

Moet ik alsnog iets van twaalf uur wachten met die 20mbit lijn. En nee, ik heb geen geld voor een snellere verbinding.
Hoezo ga je er van uit dat die patch even groot is als het spel? Lijkt mij eerder dat je vanaf de DVD kan installeren en daarna alleen nog een patch van een paar mb hoeft te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

g0tanks schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Hoezo ga je er van uit dat die patch even groot is als het spel? Lijkt mij eerder dat je vanaf de DVD kan installeren en daarna alleen nog een patch van een paar mb hoeft te downloaden.
Tenzij ze nog meer bugfixes/aanpassingen na het persen/verschepen van de dvd's hebben doorgevoerd. 8)

Hoop het niet, want ik heb juist gedowngrade vorige week.. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 09-10-2018 12:42 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Daarnaast zou ik het ook nog een hele kunst vinden om 55GB op een DVD te krijgen :+ :+ }:O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
falcon123 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Ik lees net hier het volgende:

[...]
Dus ja... }:O
Hmz, maar dan moet ik alsnog na de installatie die patch downloaden. Want offline kan je natuurlijk niks, tenzij je iets van een aparte lobby kan aanmaken ofzo.
g0tanks schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Hier hebben ze het over 50gb voor de patch: https://www.vg247.com/201...-one-patch-size-physical/

Dus er worden files gewijzigd, ipv iets "unlocked" zeg maar.

@falcon123 Spel komt op een bluray hè ;) Daar kan je aardig wat data op kwijt, eventueel gecomprimeerd.

[ Voor 41% gewijzigd door Vrijdag op 09-10-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

@falcon123 Spel komt op een bluray hè ;) Daar kan je aardig wat data op kwijt, eventueel gecomprimeerd.
Ja dat ik weet ik :P Maar omdat iedereen hier DVD bleef noemen :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
falcon123 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Ja dat ik weet ik :P Maar omdat iedereen hier DVD bleef noemen :+ :P
Ah zo :P Gelukkig hebben we het niet meer over floppydisks of cassettes :P

Hoe dan ook, het is voor mensen met een langzame verbinden behoorlijk duf dat je eigenlijk het spel opnieuw moet downloaden. Het is dat de digitale versie veel te duur is, anders had ik die gewoon gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Blijkbaar kan je bij gamemania donderdag 11 oktober vanaf 18:00 Black ops 4 ophalen als je een pre-order hebt.

https://www.facebook.com/...721292&id=218233568193506

https://www.reddit.com/r/...ayers_no_oct_11_delivery/

@Vrijdag
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/bt90snp6c5r11.png?width=723&s=ecf91cdcaea67d1a653c02436e3bba0803036cf3
https://www.reddit.com/r/...n_of_day_one_50gb_update/

Maar als je blijkbaar gewoon de digitale versie hebt, dan gebeurt het grootste gedeelte tijdens het preloaden. Dat is dan het voordeel denk ik van digitaal bestellen

[ Voor 42% gewijzigd door falcon123 op 09-10-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
@falcon123 Thnx. Wel, dan ben ik dus de klos en moet ik de PS4 maar een nachtje laten downloaden :-( Gelukkig heb ik het hele weekend vrij.

Hmm, misschien dat ik het spel gewoon bij Game Mania dan reserveer. Dan haal ik donderdag uit werk het op in de winkel in Rotterdam. Kan ik eerder beginnen met downloaden van de patch.

[ Voor 40% gewijzigd door Vrijdag op 09-10-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
falcon123 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:06:
Blijkbaar kan je bij gamemania donderdag 11 oktober vanaf 18:00 Black ops 4 ophalen als je een pre-order hebt.

https://www.facebook.com/...721292&id=218233568193506

https://www.reddit.com/r/...ayers_no_oct_11_delivery/

@Vrijdag
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...n_of_day_one_50gb_update/

Maar als je blijkbaar gewoon de digitale versie hebt, dan gebeurt het grootste gedeelte tijdens het preloaden. Dat is dan het voordeel denk ik van digitaal bestellen
Bij bol.com staat hij nu ook op donderdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 09:30
Ik zie bij Bol.com ook 11 oktober staan, echter mijn pre-orders verwachtte-leverdatum is nog altijd 12 oktober. Ben benieuwd of we alsnog positief verast gaan worden bij Bol.com.

Overigens zie ik naast de algemene COD Discord nog geen andere Discord verschijnen om enkel met Tweakers te spelen, te chatten etc. Zelf vind ik dat altijd wel een prettige toevoeging (zeker met Blackout) ,dus voel je vrij om ons te joinen:
https://discord.gg/37NucqG

Disclaimer: Discord focus ligt wel op PC momenteel, maar iedereen is welkom natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door FaberOne op 09-10-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

FaberOne schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:35:
Ik zie bij Bol.com ook 11 oktober staan, echter mijn pre-orders verwachtte-leverdatum is nog altijd 12 oktober. Ben benieuwd of we alsnog positief verast gaan worden bij Bol.com.
Heb mijn huidige order geannuleerd en opnieuw ingeboekt want:

5 euro korting op volgende game
3 euro goedkoper :P

Bij de nieuwe order staat dit: Wordt bezorgd tussen 12 oktober 2018 en 11 oktober 2018

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Net besteld bij bol. Verwachtte leverdatum 11-10 in de namiddag. Vrijdag alvast vrij genomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nuja, hoe dan ook hoop ik dat ze hun servers beter voor elkaar hebben dan WW2. Daar zat je best vaak in de game mode "disconnected from server" of de killstreak "The Activision servers are currently unavailable" :')

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Let op:
Dit is het console topic. PC topic hier: [PC] Call of Duty: Black Ops 4

Groepen / lijsten met spelers:

~~~[PS4] https://community.callofd...rs-Clan/m-p/10849304#M859
~~~[XBONE] https://account.xbox.com/...e?clubid=3379832352340646