Twee potjes gedaan op PC, een P5 met 1 kill en een P1 met 5 kills (dacht ik)
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Het heeft wel potentie maar een paar keuzes die ze hebben gemaakt bevallen me niet zo goed. Veel van die dingen lijken me niet meer te gaan veranderen maar juist core design keuzes te zijn. Bijvoorbeeld hoe snel je kan healen (of teammates kan reviven al heb ik enkel nog solo gespeeld, is niet veranderd op PC lijkt me?).
De graphics zijn lelijk, maar nog erger het lijkt gewoon niet scherp. Het draait dan wel weer soepel, ook al geeft hij maar 80-90 fps aan heb ik er geen last van. Andere games (zoals pubg) irriteer ik me mateloos als het onder de 100 dropt. Maar de scherpte valt me tegen vooral op langere afstand vind ik het erg lastig om dingen te spotten.
Het schieten tsja... Het is gewoon een beetje raar. Dat is in pubg toch gewoon echt beter vind ik. Ik heb niet het idee dat ik controle heb over de geweren maar dat m'n kogels redelijk random gaan. Ik kan niet echt voelen of zien hoe ik moet corrigeren om te raken zeg maar. Op langere afstand is het dan ook meer gokken dan nauwkeurig mikken, beetje jammer. Weet niet waar het aan ligt verder.
Looten en alle items snap ik nog niks van. Dat komt wel met meer spelen hoop ik. Regelmatig dingen zoals scopes ineens kwijt... Vind je eindelijk een sniper en is je 4X scope ergens achter gebleven. In tweede potje echt 2 min gebruikt om scopes van wapen 1 naar wapen 2 te wisselen om ze daarna alsnog niet goed te hebben, kreeg het gewoon niet voor elkaar, alsof de scope altijd terug gaat naar het wapen waar ik hem van gedropt heb? Waarom kan ik niet gewoon beide wapens tegelijk zien en items overslepen, ruimte genoeg op het scherm...
Het hele inventory gebeuren is ook irritant dat je eerst moet klikken om je muis te krijgen, het bleef me ook steeds wegspringen als ik iets deed. Had het nog niet onder de knie iig maar dat komt vast wel.
Geluid vond ik verder ook raar, ik hoor van kilometers afstand schoten maar kan niet inschatten hoe ver het precies is. Leek eerst dichtbij en toen bleek het echt enorm ver weg te zijn, of andersom. Ook heb ik vaak niet door of mensen op mij aan het schieten zijn of totaal ergens anders, het lijkt soms alsof ik kogel inslagen vlak naast me hoor maar achteraf werd ik volgens mij helemaal niet beschoten omdat het nog maar een 1v1 was en de andere gast duidelijk niet wist waar ik zat