Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: Black Ops 4

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
Daradius schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:46:
is de ps4 beta van blackout alleen voor pre orders ? of zit er ook nog een open beta aan te komen ? Ben namelijk erg benieuwd en zou het wel willen testen, heb hem alleen nog niet ge pre ordered. had wel vernomen dat er een open beta voor pc komt later deze week.
Sinds gister zijn er friend codes uitgegeven via daar zou je kunnen spelen.
Ik heb nog wel een code over en zal je wel één DM'en, aangezien de vorige die ik hier had geplaatst door iemand anders is gepakt zonder iets te zeggen.

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:08

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

falcon123 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:07:
[...]

Ik heb nog wel een code over en zal je wel één DM'en, aangezien de vorige die ik hier had geplaatst door iemand anders is gepakt zonder iets te zeggen.
Vraag me af of die codes werken, want tot nu toe werken ze bij heel veel mensen niet in Europa.
Ik heb 8 codes en niets werkt. Op Twitter zegt Activision ermee bezig te zijn.

Website - Twitter - Facebook - GHBTV

GerardHenninger schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:08:
[...]

Vraag me af of die codes werken, want tot nu toe werken ze bij heel veel mensen niet in Europa.
Ik heb 8 codes en niets werkt. Op Twitter zegt Activision ermee bezig te zijn.
Oh ok, ja goede vraag, geen idee. Misschien kan @Daradius het even laten weten als mijn code voor hem heeft gewerkt of niet :)

https://www.reddit.com/r/...a_codes_for_wrong_region/

Ik zie dat ik via callofduty.com/beta nieuwe codes heb ontvangen.

falcon123 wijzigde deze reactie 12-09-2018 16:25 (16%)

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-08 10:13
falcon123 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:07:
[...]

*O* Daar maak je mij heel gelukkig mee ! vanavond meteen even proberen te redeemen.

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:08

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

falcon123 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:11:

Ik zie dat ik via callofduty.com/beta nieuwe codes heb ontvangen.
En ook die nieuwe codes werken niet ;)

Website - Twitter - Facebook - GHBTV

• Daradius
helaas werkt de code inderdaad niet -O- . @falcon123 iig thanks voor het proberen :D

Daradius wijzigde deze reactie 12-09-2018 19:32 (34%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik kreeg ook een mailtje met 4 codes maar zat zelf al in de eerdere beta. Dan heb ik deze code's niet nodig toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• King_Tech
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 23:15
PS4

D7LP-JXNA-AETR
ND24-DRNM-9QBK

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:13

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de bovenste gebruikt. De onderste was al gebruikt. Bedankt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Daradius
Toch de beta kunnen downloaden gister avond :) mooie oplossing kunnen vinden. Op een website mooi voor € 0,69 een key kunnen kopen die ik heb kunnen activeren bij activision. Hier kwamen mooi 4 beta keys uit. Heb er nog 1tje over, maar op het moment niet bij de hand. moet zeggen dat ik wel erg vet vind die blackout mode, gister ook al mooi mijn eerste solo victory binnen :D.

• chimera2
  • Laatst online: 23-08 15:07
kreeg net een mailtje dat de vorige codes niet werkte.
Ik heb 4 codes in de aanbieding. DM met even voor een code.

• MrNobody28
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 13-06 09:36
Moet je voor PC ook een beta code hebben? Zo ja, hoe kom je er aan? En hoelang tot hoelang is deze beta?

• Daradius
MrNobody28 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:06:
Moet je voor PC ook een beta code hebben? Zo ja, hoe kom je er aan? En hoelang tot hoelang is deze beta?
voor PC:
  • PC early access Blackout beta start date: Friday, September 14th
  • PC open beta Blackout beta start date: Saturday, September 15th
Dus voor early access beta heb je wel een key nodig (denk dat deze komt van pre orders).

alle beta's zullen overigens op de 17e aflopen.

Daradius wijzigde deze reactie 13-09-2018 10:06 (24%)

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15:35
Bedankt voor de code ben er blij mee ;)

Voor de mensen PSN nv456789 8)

Nick25 wijzigde deze reactie 13-09-2018 13:37 (34%)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• StefanKelevra
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-08 08:08
Als er mensen zijn die samen willen spelen op de PS4, HyperFocusNL

• joppe113
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22-08 15:01
Er zijn 3 versies van Black ops te koop, kan je met de goedkoopste versie ook black out spelen? Kan je later alsnog bijbetalen voor een duurdere versie? OF betaal je dan weer het volledige bedrag?

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16-08 14:40
joppe113 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:51:
Er zijn 3 versies van Black ops te koop, kan je met de goedkoopste versie ook black out spelen? Kan je later alsnog bijbetalen voor een duurdere versie? OF betaal je dan weer het volledige bedrag?
Zoals ik het begrijp kun je met de 'goedkoopste' versie ook Blackout spelen.
De duurdere versies zijn inclusief een seasonpass voor extra maps en blackout personages en volgens mij ook een paar cod-points.

't is inderdaad verwarrend.

• joppe113
Heb een jaar of 10 niet meer gegamed.....en haal zo meteen mijn nieuwe game pc op. Alleen moet nog even wennen aan diverse launchers e.d.

Lijkt me toch dat je later alsnog naar een uitgebreidere versie kunt switchen?
Timpieturner schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:56:
[...]

Zoals ik het begrijp kun je met de 'goedkoopste' versie ook Blackout spelen.
De duurdere versies zijn inclusief een seasonpass voor extra maps en blackout personages en volgens mij ook een paar cod-points.

't is inderdaad verwarrend.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
joppe113 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:00:
Heb een jaar of 10 niet meer gegamed.....en haal zo meteen mijn nieuwe game pc op. Alleen moet nog even wennen aan diverse launchers e.d.

[...]
Ga er maar vanuit dat alles te koop is ;)

• Charismatic
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 20-08 11:16
Ik ben zonet eens naar mijn profiel geweest op activision, en er staan daar gelijk nog 4 codes voor PS4! Zal zeggen stuur een vriendschap verzoek naar K-one76 met het bericht"tweakers" en ik stuur de 1ste code naar de 1ste, 2de ect.... en hopelijk krijg ik een deftige quad bij elkaar ;) gr

• Daradius
Charismatic schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:21:
Ik ben zonet eens naar mijn profiel geweest op activision, en er staan daar gelijk nog 4 codes! Zal zeggen stuur een vriendschap verzoek naar K-one76 met het bericht"tweakers" en ik stuur de 1ste code naar de 1ste, 2de ect.... en hopelijk krijg ik een deftige quad bij elkaar ;) gr
Heb zelf geen key nodig, maar zal je wel even toevoegen :) miss kunnen we keertje samen een BR doen ^^
joppe113 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:00:

[...]
In eerste instantie werd er aan gegeven dat je geen losse black ops pass(season pass) kon kopen, maar dat is blijkbaar aangepast > https://charlieintel.com/...-be-purchased-separately/
6. Can I buy Black Ops Pass as a standalone product?
Black Ops Pass will be available as a standalone offering at a later date.
Blijkbaar kan je vanaf nu de Black out beta preloaden op PC

Bij mij is hij nu alleen aan het updaten, aangezien ik de BO4 MP beta niet heb verwijderd.

falcon123 wijzigde deze reactie 13-09-2018 18:49 (23%)

• Schil1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 18:04
Ik heb hem op de One in de store gekocht , moet je dan nog apart een beta downloaden net als bij BF V ?

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
SafariFlow schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:46:
Iemand nog die een extra PS beta code heeft? :)
Gewoon de game uit dubai psn store downloaden,werkte bij ook.Sinds de laatste beta,heb alleen een update gehax voor black out en alles werkt.

• Korkss
  • Laatst online: 10:27
Is blackout nou morgen al te spelen of zaterdag pas? Ben namelijk heel benieuwd hiernaar :D

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Korkss schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:56:
Is blackout nou morgen al te spelen of zaterdag pas? Ben namelijk heel benieuwd hiernaar :D
Als je pre-order hebt of een key hebt(je kan een key kopen voor een euro of minder op kinguin) dan kan je morgen vanaf 19:00~ spelen en de daadwerkelijke open beta start zaterdag vanaf 19:00 t'm maandag 19:00. :)

PC: Watch certain streamers for 1 hour and get early Blackout Beta Access on PC
Blizzard has announced promotion for those who have linked their Battle.net and Twitch accounts:

On Friday September 14, Battle.net players who tune-in to Ninja, Shroud, Summit1G or TimTheTatman’s twitch.tv stream for an hour between 10:00am PT and 2:00pm PT will get Early access to the PC beta direct to their account. Watch for at least one hour to be eligible, and make sure you link your Battle.net and Twitch.tv accounts beforehand. You can create a twitch.tv account for free.
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1040311790666743808

https://news.blizzard.com...-duty-black-ops-4-pc-beta

falcon123 wijzigde deze reactie 13-09-2018 22:36 (53%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:32

Martinspire

Awesomeness

Geen idee hoe ik nu aan de download moet komen voor Xbox.

Ik heb de game in de store voorbesteld maar daar staat verder niks bij over de beta download (alleen dat je toegang zou hebben). Ik zie wel een linkje op het net naar deze: https://www.microsoft.com...private-beta/c3pc8bvph3r3 om de beta te downloaden, maar nu staat er "You own this game." en ik kan hem daar ook verder niet downloaden. In mn "ready to install" lijst staat de beta niet bij en de pre-order is ook niet meer dan een bestand van 100mb met ook verder geen installeerbare items.

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:27:

Ik heb de game in de store voorbesteld maar daar staat verder niks bij over de beta download (alleen dat je toegang zou hebben). Ik zie wel een linkje op het net naar deze: https://www.microsoft.com...private-beta/c3pc8bvph3r3 om de beta te downloaden, maar nu staat er "You own this game." en ik kan hem daar ook verder niet downloaden. In mn "ready to install" lijst staat de beta niet bij en de pre-order is ook niet meer dan een bestand van 100mb met ook verder geen installeerbare items.
Mensen hier hebben ook zelfde issue > https://www.reddit.com/r/...e/help_with_xbox_preload/

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Modbreak:Er wordt ook in dit topic niet gevraagd / gebedeld om codes. Als je codes hebt mag je vermelden dat je er hebt te vergeven en handel je dat via DM af (wijzig daarna je post als je codes op zijn)

FT-17 FTW!

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19:45
echt jammer dat ik de game telaat heb besteld!

Br in cod lijkt me echt super tof om te doen!

fevo-1190 wijzigde deze reactie 14-09-2018 05:16 (66%)

• dizzytal
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:27:
Probleem is bekend MS werkt aan een oplossing.

https://twitter.com/ATVIA.../1040437093829234688?s=20

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• chimera2
  • Laatst online: 23-08 15:07
een hoop updates.

YouTube: BLACKOUT Huge Update: New Characters, Game Mode & More Explained...

Killcams
Andere Characters
niewe gamemode

chimera2 wijzigde deze reactie 14-09-2018 08:14 (6%)

fevo-1190 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 05:15:
echt jammer dat ik de game telaat heb besteld!

Br in cod lijkt me echt super tof om te doen!
Hoezo te laat? Pc/xbox beta beginnen vanavond pas en ps4 eindigt maandag 19:00. Als je op pc gaat spelen zie: https://news.blizzard.com...-duty-black-ops-4-pc-beta voor gratis early access

• Daradius
nu kan iedereen dus mooi los gaan op de beta :). Ben wel benieuwd wat uiteindelijk het grotere platform gaat worden. Blijft het toch weer de ps4, of zal pc het gaan overnemen (voornamelijk door de BR mode).

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik zie wel dat nu op deze pagina een code verschijnt:
https://profile.callofduty.com/promotions/redeem/bo4/beta

Probleem is alleen wel dat die hetzelfde probeert te downloaden als die ik gister linkte (welke ik al heb door de pre-order in de store), dus momenteel heb ik daar even niks aan. Ik geef de code waarschijnlijk aan iemand van mn friendslist, dus erom vragen is nutteloos ;)

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
Ik hoop maar dat ze wel een goede cheat-protection gaan gebruiken in de game. Ik heb geen zin in PUBG toestanden.

• Daradius
RoaDHouse schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:33:
Ik hoop maar dat ze wel een goede cheat-protection gaan gebruiken in de game. Ik heb geen zin in PUBG toestanden.
Daarom ga ik zelf deze game op de PS4 spelen. heb je er al een heel stuk minder last van :P

• joppe113
Gisteren mijn nieuwe pc gehaald, pre order gedaan, en dan vanavond maar los dacht ik zo. Zin in!

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-08 11:58
Heb net via reddit een beta key gekregen voor de ps4 dus ga zo mijn eerste potjes spelen.
Iemand nog tips voor blackout over welke wapens lekker zijn en waar je op moet letten?

• Daradius
servival7 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:12:
Heb net via reddit een beta key gekregen voor de ps4 dus ga zo mijn eerste potjes spelen.
Iemand nog tips voor blackout over welke wapens lekker zijn en waar je op moet letten?
Speel goed op sound, Gebruik trauma kits meteen wanneer je ze hebt (zonde als je ze bewaart om mee te healen). En neem de koffertjes mee voor Dead silence, iron lungs en nog eentje waardoor je voetstappen beter hoord, weet zo de naam even niet (zijn de gene die ik voornamelijk gebruik). Wapens moet je zelf een beetje kijken wat je lekker vind. verder zou ik zeggen, HAVE FUN ! :)

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-08 11:58
Daradius schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:18:
[...]

Speel goed op sound, Gebruik trauma kits meteen wanneer je ze hebt (zonde als je ze bewaart om mee te healen). En neem de koffertjes mee voor Dead silence, iron lungs en nog eentje waardoor je voetstappen beter hoord, weet zo de naam even niet (zijn de gene die ik voornamelijk gebruik). Wapens moet je zelf een beetje kijken wat je lekker vind. verder zou ik zeggen, HAVE FUN ! :)
Speelde vroegere CoD's altijd met een Famas of Scar, zitten deze er ook weer in?

• Daradius
servival7 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:22:
[...]

Speelde vroegere CoD's altijd met een Famas of Scar, zitten deze er ook weer in?
volgensmij niet die specifieke wapens. speel zelf het liefst met een van de snipers, vapr-XKG, maddox RFB of de GKS. Mocht je zin hebben kan je me altijd toevoegen, kunnen we miss dit weekend een keertje in squads duiken (heb nog 2 vrienden die meedoen dit weekend). PS name is Daradius

Daradius wijzigde deze reactie 14-09-2018 14:28 (20%)

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-08 12:36
Ik kan de beta nog steeds niet downloaden op de Xbox. Heb een digitale versie, console zegt ook dat ik de beta own, maar kan hem nergens downloaden. Heb ook al geprobeerd om de download te starten via mijn telefoon. Helaas... iemand ideeen ?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zojuist vernomen dat de beta in de ready to install zou moeten staan voor Xbox. Mogelijk moet je je console even herstarten voor je hem ziet.

Mocht je nog de beta niet in de store hebben aangeschaft, dan moet je eerst deze even aanschaffen: https://www.microsoft.com...private-beta/c3pc8bvph3r3 (ik gok dat die nu ook meteen de beta zal downloaden)

Zie je daar echter staan dat je die niet kunt installeren maar heb je wel een token op de COD site ingevoerd, dan moet je een code invoeren op je console om de beta te downloaden. Mocht je nog geen code gemaild hebben gekregen, dan kun je mogelijk op je profiel wat codes zien:
https://profile.callofduty.com/promotions/redeem/bo4/beta

Daar zie ik nu overigens 4 codes staan, daar er eerder vandaag maar 1 stond.

Edit: Overigens gaat die download bij de ready to install wederom fout. Ik zie een update van de store wel staan dus misschien dat die nog nodig is, maar bij mij werkt het nu dus nog niet :X

Martinspire wijzigde deze reactie 14-09-2018 18:12 (10%)

• mobygo76
Bij mij ook niet. Echt wel balen, heb eigenlijk alleen vanavond tijd. En zondagochtend misschien. 😭
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dennis585 wijzigde deze reactie 15-09-2018 05:39 (6%)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 20:08
Dennis585 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:38:
Members only:
Bedankt!!

Heb de onderste gebruikt en de PS4 is nu aan het downloaden.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• jatochjohan
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 07-08 08:23
Ik zoek een duo partner voor de blackout beta!

voeg mij even toe Bapez#2930

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 22:36
Ik heb sowieso nog 2PC code. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Even een dm sturen.

Ze zijn allebei weg.

raiders wijzigde deze reactie 14-09-2018 19:32 (48%)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Schil1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 18:04
Nou ik ben eigenaar vd beta zegt hij op de One maar hoe ik het spel moet starten is een raadsel.

Mocht iemand een code over hebben voor de Xbox dan ben ik heel dankbaar

EDIT
Xbox One players: An issue was identified with publishing the Blackout Beta that prevents new players from downloading and returning players from re-downloading the beta. Microsoft is actively working to restore access to eligible players. We’ll keep you posted on any updates.

Schil1 wijzigde deze reactie 14-09-2018 19:39 (45%)

• dizzytal
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Members only:
Thanks tweede gebruikt

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Lekker Ventje
Gaan we ook nog gewone multiplayer krijgen of nog enkel battle royale dit weekend?

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:48:
Gaan we ook nog gewone multiplayer krijgen of nog enkel battle royale dit weekend?
Enkel BR

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• Lekker Ventje
Bedankt. Jammer dan, had ook van de gewone MP een beeld willen krijgen.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het is mij nu gelukt om de download voor Xbox via deze site in te stellen:
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Blijf in die regio (niet switchen naar NL) en je ziet daar een knop om te installeren op my devices en dan werkt het wel :)

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-08 18:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Hier is het downloaden inmiddels gelukt. De X stond ff uurtje uit net aan gezet en de installeren knop stond er nu wel bij, en hij download/installed ook werkelijk (gewoon via NL store). Ben benieuwd of het idd werkt zo.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:46
Astu
Members only:

• mobygo76
Martinspire schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:07:
Het is mij nu gelukt om de download voor Xbox via deze site in te stellen:
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Blijf in die regio (niet switchen naar NL) en je ziet daar een knop om te installeren op my devices en dan werkt het wel :)
Gelukt ! Bedankt Martin !

• upzidedown
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:44
Members only:
De eerste code

Erg bedankt voor het delen!

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 08-08 14:07
PC liefhebbers?? zie onderstaande.
Members only:

Laat ff weten als je ze gebruikt hebt.

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:28
vinom schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:12:
Astu
Members only:

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23-08 19:12
Iemand toevallig nog een ps4 code :) ?

beezjeh wijzigde deze reactie 14-09-2018 20:27 (95%)

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-08 16:23

Roshnak

PSN: Roshgill

Is er een discord channel voor Blackout?

• rickuss
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12:44
Rumpelstiltskin schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:20:
Members only:

Thanks! Nr 2 gebruikt

• zTz
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-08 11:52
vinom schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:12:
Astu
Members only:
Dank!

• eMKa
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Als er mensen een duo/squad willen doen op PC: eMKa#2629

Heb ook Discord + mic.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• Roshnak

Roshnak

Ik ben ook online op PC

Onderzeehond#21291

• skdevil
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-08 00:32
Ongelooflijk hoe lelijk de graphics zijn voor deze tijd maar goed:

Hier nog 1 code vrij voor degene die het wil proberen: NC6K-JFX6-X39DK-FFDN-6KFG

• kaanmijo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:42
skdevil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:15:
Ongelooflijk hoe lelijk de graphics zijn voor deze tijd maar goed:

Hier nog 1 code vrij voor degene die het wil proberen: NC6K-JFX6-X39DK-FFDN-6KFG
Thanks! Ik heb 'm meegepakt!

• skdevil
Heb er blijkbaar nog 1.

Members only:

skdevil wijzigde deze reactie 14-09-2018 22:29 (14%)

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:44
Werkt de voice chat nog niet in game of gebruikt niemand het? Super irritant dat je niet kunt communiceren met je squad mates.

• St!nG
  • Laatst online: 14:46
skdevil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:29:
Heb er blijkbaar nog 1.

Members only:
ty!

• skdevil
Helix schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:34:
Werkt de voice chat nog niet in game of gebruikt niemand het? Super irritant dat je niet kunt communiceren met je squad mates.
Dit werkte bij mij wel.
Standaard push to talk knop echter niet. Die heb ik aan moeten passen.

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:28
Hebben jullie ook dat de performance om te janken is. Wat loopt het ruk met een AMD 560 4gb.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Steen447
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-08 22:15
Enkele disconnects en een Fatal Error gehad op PC, ook een aantal prima potjes gedaan. Op zich speelt het wel soepel en is de gunplay heel aardig, ik had alleen wel gehoopt dat het er op PC wel een stuk beter uit zou zien. Ik moet alleen nog even uitvogelen welke wapens mij het beste liggen.

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-08 14:29
Speel je eigenlijk met squad? Weinig van gemerkt.

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:13
Twee potjes gedaan op PC, een P5 met 1 kill en een P1 met 5 kills (dacht ik) :)

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Het heeft wel potentie maar een paar keuzes die ze hebben gemaakt bevallen me niet zo goed. Veel van die dingen lijken me niet meer te gaan veranderen maar juist core design keuzes te zijn. Bijvoorbeeld hoe snel je kan healen (of teammates kan reviven al heb ik enkel nog solo gespeeld, is niet veranderd op PC lijkt me?).

De graphics zijn lelijk, maar nog erger het lijkt gewoon niet scherp. Het draait dan wel weer soepel, ook al geeft hij maar 80-90 fps aan heb ik er geen last van. Andere games (zoals pubg) irriteer ik me mateloos als het onder de 100 dropt. Maar de scherpte valt me tegen vooral op langere afstand vind ik het erg lastig om dingen te spotten.

Het schieten tsja... Het is gewoon een beetje raar. Dat is in pubg toch gewoon echt beter vind ik. Ik heb niet het idee dat ik controle heb over de geweren maar dat m'n kogels redelijk random gaan. Ik kan niet echt voelen of zien hoe ik moet corrigeren om te raken zeg maar. Op langere afstand is het dan ook meer gokken dan nauwkeurig mikken, beetje jammer. Weet niet waar het aan ligt verder.

Looten en alle items snap ik nog niks van. Dat komt wel met meer spelen hoop ik. Regelmatig dingen zoals scopes ineens kwijt... Vind je eindelijk een sniper en is je 4X scope ergens achter gebleven. In tweede potje echt 2 min gebruikt om scopes van wapen 1 naar wapen 2 te wisselen om ze daarna alsnog niet goed te hebben, kreeg het gewoon niet voor elkaar, alsof de scope altijd terug gaat naar het wapen waar ik hem van gedropt heb? Waarom kan ik niet gewoon beide wapens tegelijk zien en items overslepen, ruimte genoeg op het scherm...

Het hele inventory gebeuren is ook irritant dat je eerst moet klikken om je muis te krijgen, het bleef me ook steeds wegspringen als ik iets deed. Had het nog niet onder de knie iig maar dat komt vast wel.

Geluid vond ik verder ook raar, ik hoor van kilometers afstand schoten maar kan niet inschatten hoe ver het precies is. Leek eerst dichtbij en toen bleek het echt enorm ver weg te zijn, of andersom. Ook heb ik vaak niet door of mensen op mij aan het schieten zijn of totaal ergens anders, het lijkt soms alsof ik kogel inslagen vlak naast me hoor maar achteraf werd ik volgens mij helemaal niet beschoten omdat het nog maar een 1v1 was en de andere gast duidelijk niet wist waar ik zat :/

Mijn iRacing profiel

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 19-08 11:42
Iemand nog een key voor pc over?

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Vandaag is de open beta, dus geen key meer nodig.

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• fevo-1190
Geen open beta op ps4 vooralsnog toch?

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 08-08 14:07
Check ff vorige pagina. Ik heb er 2 gepost, 1tje is nog ongebruikt volgens min

• rico_fxp
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23-08 16:15
Rumpelstiltskin schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:20:
Members only:

Thanks, N99N-CBXC-B8N4S-QQFH-3LW6 gebruikt

• epamel
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 05-08 23:45
Heeft iemand toevallig een key voor de xbox one?

• Btstrm
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 05-05 13:06
epamel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:12:
Heeft iemand toevallig een key voor de xbox one?
Check je DM :)

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 22:36
Wel jammer dat dit geen standalone mode wordt hoor. De normale gun and run Call of Duty gameplay vind ik 10X niks. Maar Blackout vind ik dan wel weer leuk. Zeker als je met een hele squad op Discord speelt.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Korkss
Die instellingen voor sensitivity tegenwoordig. Normal sens, horizontal sens, vertical sens, sens boosters, sens dit sens dat. Zie door de bomen het bos niet meer en krijg het niet ingesteld zoals ik wil :P

EDIT:
Ik kan ook geen vrienden joinen. Hij zegt dan dat de party vol zit terwijl dit niet zo is :(

Korkss wijzigde deze reactie 15-09-2018 10:42 (20%)

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• mobygo76
Give these Call of Duty®: Black Ops 4 Blackout Beta codes to your friends so they can join you in the action: FFDP9-WKDKD-JHMWQ-D7QXX-QTQJZ, XY62Y-HDGDG-FDPYX-QX99K-3J2YZ

Twee codes voor de Xbox

• skdevil
Daniel. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:26:
Hebben jullie ook dat de performance om te janken is. Wat loopt het ruk met een AMD 560 4gb.
Ik haal max 80 fps met een 1080ti op 1440p
Je zou verwachten met zulke matige graphics dat het een hoop meer zou zijn :)

• Roshnak

Roshnak

skdevil schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:50:
[...]

Ik haal max 80 fps met een 1080ti op 1440p
Je zou verwachten met zulke matige graphics dat het een hoop meer zou zijn :)
FPS is gecapped voor de Beta, deze zal unlocked worden als COD uitkomt.

• skdevil
Roshnak schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:52:
[...]

FPS is gecapped voor de Beta, deze zal unlocked worden als COD uitkomt.
80 fps is dan ook meer dan genoeg en het speelt ook echt soepel.
Ik kan echter niet begrijpen dat dit soort graphics anno 2018 nog geaccepteerd worden.

Je kan zeggen; gameplay is belangrijker maar dat gaat voor mij hier niet op.

Ik zie ook niet gebeuren dat het na de beta ineens veel beter eruit gaat zien. Het zal een keer tijd worden om te stoppen met updaten/optimizen van een 12 jaar oude engine.

Hoop dan ook echt dat we een volgende cod kunnen verwelkomen met graphics die meer richting battlefield gaan. Dan hebben ze mij terug als klant.

Off-topic: dat ze soldier of fortune 2 maar is een remaster geven :D

skdevil wijzigde deze reactie 15-09-2018 10:59 (4%)

• RoaDHouse
  • Nu online
skdevil schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:58:
[...]

80 fps is dan ook meer dan genoeg en het speelt ook echt soepel.
Ik kan echter niet begrijpen dat dit soort graphics anno 2018 nog geaccepteerd worden.

Je kan zeggen; gameplay is belangrijker maar dat gaat voor mij hier niet op.

Ik zie ook niet gebeuren dat het na de beta ineens veel beter eruit gaat zien. Het zal een keer tijd worden om te stoppen met updaten/optimizen van een 12 jaar oude engine.

Hoop dan ook echt dat we een volgende cod kunnen verwelkomen met graphics die meer richting battlefield gaan. Dan hebben ze mij terug als klant.

Off-topic: dat ze soldier of fortune 2 maar is een remaster geven :D
Of BF5 mooie graphics heeft,,, valt vies tegen vind ik.

RoaDHouse wijzigde deze reactie 15-09-2018 11:11 (7%)

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-08 16:28
Ik probeer de beta te starten via Battle.net maar hij zegt dat ik hem opnieuw moet starten via Battle.net.

Oplossing: zaterdag 10:00 in Pacific Time is zaterdag 19:00 in Nederland dus nog even wachten.

FitzChevalric. wijzigde deze reactie 15-09-2018 11:19 (31%)

• Korkss
RoaDHouse schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:09:
[...]

Of BF5 mooie graphics heeft,,, valt vies tegen vind ik.
Eens, vond de battlefield 5 graphics er ook niet uit zien. Dus snap de haat niet echt. Ik ben de laatste jaren geen cod fan, maar deze BR modus is gewoon goed!

• ThaGostino
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-08 21:45
FitzChevalric. schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:18:
Ik probeer de beta te starten via Battle.net maar hij zegt dat ik hem opnieuw moet starten via Battle.net.

Oplossing: zaterdag 10:00 in Pacific Time is zaterdag 19:00 in Nederland dus nog even wachten.
Ik gebruik battle.net nooit dus het was even wazig. Na wat gepruts en gezoek is het gelukt. Je kunt blackout installeren via de battle.net applicatie. Die had ik niet geïnstalleerd. Daar stond de beta tussen de games om te kunnen installeren. Hope this works for you to! :*)

• Roshnak

Roshnak

Ik vind het super spelen, lekker direct ( wat ik mis bij PUBG ), eerste potje direct 6 kills kunnen halen en top 5 geëindigd.

• fevo-1190
Wil eigenlijk niet bedelen, maar iemand nog code voor ps4 voor mij? Liefst via pb

• skdevil
Korkss schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:19:
[...]

Eens, vond de battlefield 5 graphics er ook niet uit zien. Dus snap de haat niet echt. Ik ben de laatste jaren geen cod fan, maar deze BR modus is gewoon goed!
Er is geen ‘haat’ dit is gewoon mijn mening.
Overigens als je vind dat de graphics in BO4 er goed uitzien en maar in de buurt komen van de battlefield series is er echt iets mis met je ogen :D

Overigens ben ik totaal geen BF fan, altijd cod gespeeld. Als je een andere game hebt gespeeld en je gaat terug naar Blackout ga je gewoon terug in de tijd.
In de afstand iets spotten is al helemaal lastig, de bomen zijn nog net niet vierkant.

De gameplay daarentegen vind ik dan weer wel lekker.

• Roshnak

Roshnak

Iemand zin in DUO op PC?

ID is Onderzeehond#21291

• ThaGostino
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-08 21:45
Eerste indruk op de pc is dat het soepel draait, lekkere gameplay. Was wel even mn settings aan het corrigeren waardoor ik per ongelukt mn muisklik om te schieten het uitgeschakeld. Wapensysteem had ik vrij snel door, de ervaring met PUBG helpt hier zeker in. Eerste game direct een win, lekker hoor.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ik vind het een flinke teleurstelling. De gunplay is vrij ondermaats, map is klein en vrij saai en de UI is ook niet bepaald inspirerend. Ik heb al jaren lang geen Call of Duty gespeeld maar ik had gehoopt dat ze inmiddels wat verder zouden zijn in de ontwikkeling. Voor mijn gevoel lopen ze qua gameplay echt jaren achter.
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True