mike30 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:50:
Heb de beta niet gespeeld maar ben benieuwd naar de ervaringen hier. De moeite waard om te kopen? WW2 kan ik me op zich nog wel mee vermaken. BO3 werd ik helemaal leip van met al dat gespring omdat je letterlijk overal vandaan neergeknald kon worden.
Is BO IV de gulden middenweg? Heb wat filmpjes gezien op youtube. Maar elke cod speler op youtube prijst elke cod de hemel in.
Geloof dat Nadeshot infinite warfare de beste cod vond toen hij uit kwam en toen BO3 uitkwam was het weer prut en was BO3 weer de bom.
Dus ga liever uit van een mening van mensen die niet betaald worden om te zeggen dat een spel goed is.
Afgelopen weekend de beta gespeeld en ik moet zeggen dat ik het lekker vind spelen.
Met BO3 was ik snel klaar, aangezien ik toch meer van 'boots on the ground' hou.
BO2 vond ik een fantastisch spel en hoopte dat in BO4 terug te gaan vinden.
Ik ben welliswaar een HC speler, dus in de beta legde ik het vaak af omdat dit SC is en tevens, voor mij, een wat hoge TTK heeft.
BO4 lijkt veel op BO3, maar dan zonder jetpacks e.d.. Het speelt vloeiend, maar ben echter maar tot level 14 gekomen.
Ik denk dat ik het spel ga aanschaffen voor de PC, echter wacht ik eerst nog even op BlackOut, de Battle Royale beta, die in september gaat komen.