Pin gebroken moederbord h110m eco

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Micha1957
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 23:54
Hallo Tweakers,

Ik doe dit via mijn mobiel en ik kan helaas niet mijn huidige build plakken dus ik hoop dat het volgende helder genoeg is voor de lezer.

Okay, gisteren kwam mijn bestelde videokaart binnen. Nothing fancy, Een R9 270x. Ik wou de kaart installeren maar de kabel van de USB 3.0 naar mijn SSD zat in de weg dus ik trok die uit. Helaas is een van de pinnetjes verbogen.

Ik schrok en probeerde daarna de pc op te starten. Ik kreeg een shell efi melding ( oid ). Op mijn SSD staat Windows dus mijn pc kan niet booten, tenminste ik denk dat dit de reden is. Mijn vraag is : is dit te repareren? Ik ben mijn bon van het moederbord ( een h110m Eco ) kwijt dus ik kan hem niet opsturen. Ik heb gelezen dat er iets als een USB 2.0 to 3.0 connector is en dat ik daar mijn SSD op kan aansluiten. Is dat mogelijk?

Ik heb geen HDD dus een overdracht van bestanden is niet mogelijk. Ik hoop dat dit voldoende informatie is en anders vul ik het graag aan.

Dankjewel voor het lezen!

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:20
Waarom heb je de SSD op USB aangesloten en niet gewoon op een sata poort?

USB 2.0 is waarschijnlijk een flinke bottleneck voor een SSD trouwens. Daar zou ik niet van willen booten en werken. Al helemaal niet als je mobo gewoon sata600 heeft.

[ Voor 53% gewijzigd door .Maarten op 07-03-2018 12:09 ]

• Micha1957
Misschien een lullig excuus maar ik heb zelf niet de pc in elkaar gezet, een Tweaker was zo vriendelijk om mij te helpen en ik had niet echt het lef om dingen te veranderen en het werkte prima, dus ik zag geen reden om het te veranderen.

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 14:57
Kun je een foto maken en uploaden. Terug buigen zou ik zeggen.

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-11 15:53

Eren

Boss of this gym

Heb zelf ook wat paar pinnen in mijn tijd verbogen 8)7 . Als het niet helemaal is verbogen dat het afrbeekt en je zet het ongeveer terug op zijn plaats en neemt je tijd voor paar aanpassingen zou het gewoon wel moeten werken tenminste bij mij heeft dat altijd gewerkt.

En een foto zou wel handig zijn zoals cttl01 het zegt hebben we wat meer inzicht.

4HEad

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 14:20

Eboman

Ondertitel

ziet je USB kabel er zo uit ?
Afbeeldingslocatie: http://images.overclock.co.uk/product_images/large/NLRB-307LOCK.jpg?1520422297183

[ Voor 37% gewijzigd door Eboman op 07-03-2018 12:32 ]

Signature

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:51
Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:04:
Ik ben mijn bon van het moederbord ( een h110m Eco ) kwijt dus ik kan hem niet opsturen.
De bon heb je voor het opsturen niet nodig. En aangezien zelfveroorzaakte schade niet onder garantie zal vallen, heb je ook daarvoor geen bon nodig.

Voorzichtig terugbuigen, zoals anderen al noemen. En een duidelijke foto van de schade plaatsen, zoals anderen ook al noemen. :)

• Micha1957
vanaalten schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:08:
[...]

De bon heb je voor het opsturen niet nodig. En aangezien zelfveroorzaakte schade niet onder garantie zal vallen, heb je ook daarvoor geen bon nodig.

Voorzichtig terugbuigen, zoals anderen al noemen. En een duidelijke foto van de schade plaatsen, zoals anderen ook al noemen. :)
Ik heb hem heel even naar de Mediamarkt om de hoek gebracht om te kijken of ze er iets mee kunnen doen. Ik probeerde het met een pincet maar ik kwam er niet goed bij. Aangezien ik niet over een soldeerbout beschik kan ik zelf niet de pin vervangen als het zou afbreken. Hoe dan ook, ik kan er momenteel geen foto van maken. Ik ga later gedurende de dag nog even langs de Mediamarkt om te kijken of ze al iets wijzer zijn geworden. Als dat niet het geval is, maak ik een foto en upload ik het.

In ieder geval, allen bedankt voor het lezen en ik zal sowieso nog een update geven.

Verwijderd

Bij het terug buigen van de SATA poort breekt het pinnetje vaak af.

Met wat geluk heeft dat bord meer dan 2 SATA aansulitingen en gebruikt TS 1 SSD en 1 HDD of optisch station die via SATA zijn aangesloten.

Bij de MediaMarkt zullen ze het moederbord waarschijnlijk vervangen met een bijkomende Windows installatie.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Denk niet dat de Mediamarkt iets doet. Buiten dat ik betwijfel dat ze daar lokaal tijd aan besteden verkopen ze dat bord (of uberhaupt moederborden) niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Nat-Water op 07-03-2018 13:33 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 13:53

BLACKfm

O_o

Ik zou haast zeggen, vraag of er hier op tweakers iemand in de buurt woont en even snel langs wil komen om er naar te kijken. Het klok en klepel-gehalte doet pijn aan mijn hart :).

• Micha1957
BLACKfm schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:36:
Ik zou haast zeggen, vraag of er hier op tweakers iemand in de buurt woont en even snel langs wil komen om er naar te kijken. Het klok en klepel-gehalte doet pijn aan mijn hart :).
Dat is wellicht een goed idee. Vraag en aanbod is de geschikte plek neem ik aan?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Dat is idd de plek om dit te vragen ,maar aangezien de vraag hier al is gesteld kan er misschien een tweaker op af komen :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Micha1957
Speedy-J schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:49:
Dat is idd de plek om dit te vragen ,maar aangezien de vraag hier al is gesteld kan er misschien een tweaker op af komen :)
Uhm, op mijn profiel stond nog Maastricht maar ik woon in Amsterdam. Stel dat ik iemand vind en het is opgelost, geef ik een update. Want dit is natuurlijk ontzettend spannend en iedereen wil weten hoe dit avontuur eindigt /s. Bedankt voor het advies!

Verwijderd

Snel dat ding terughalen van de MediaMarkt, met wat geluk hebben ze nog niks gedaan en hoeft @Micha1957 geen onderzoekskosten te betalen.

V&A gevraagd: Reparatie moederbord h110m eco ( pin gebogen ) zeer netjes.

Dit is het moederbord;
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eigZyc3.png
En dan is de vraag aan @Micha1957 wat er is afgebroken. Is het een aansluiting die blauw of rood is omcirkeld of zit het op een andere plek?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 14:37 ]

• Micha1957
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:10:
Snel dat ding terughalen van de MediaMarkt, met wat geluk hebben ze nog niks gedaan en hoeft @Micha1957 geen onderzoekskosten te betalen.

V&A gevraagd: Reparatie moederbord h110m eco ( pin gebogen ) zeer netjes.

Dit is het moederbord;
[afbeelding]
En dan is de vraag aan @Micha1957 wat er is afgebroken. Is het een aansluiting die blauw of rood is omcirkeld of zit het op een andere plek?
Echt heel gaaf dat je wilt helpen. Het is toch echt de PCI 3.0 connector. Daar is dus één van de pinnetjes van verbogen. Correct me if I am wrong, maar ik zou dus de SSD ook aan kunnen sluiten op de SATA ingang?

Nogmaals bedankt, much appreciated _/-\o_

Verwijderd

Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:26:
[...]

Echt heel gaaf dat je wilt helpen. Het is toch echt de PCI 3.0 connector. Daar is dus één van de pinnetjes van verbogen. Correct me if I am wrong, maar ik zou dus de SSD ook aan kunnen sluiten op de SATA ingang?

Nogmaals bedankt, much appreciated _/-\o_
Ik heb de PCI-Ex1 connector groen omcirkeld
De PCI-Ex16 geel omcrikeld
De USB 3.0 poort roze omcirkeld
En de 4 SATA poorten rood en blauw omcirkeld.

Wat is nou precies verbogen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 14:38 . Reden: Meer poorten omcirkeld ]

• .Maarten
En wat voor SSD gebruik je? Dan kunnen we kijken waar die allemaal op aangesloten kan worden.

• Micha1957
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:30:
[...]

Ik heb de PCI-Ex1 connector groen omcirkeld en de PCI-Ex16 geel omcrikelt, de SSD zou op een van de blauw of rood omcirkelde poorten aangesloten moeten zitten.

Tenzij je een aparte insteekkaart gebruikt, waarop die SSD is aangesloten.

Wat is nou precies verbogen?
Okay. Ik ben echt een 8)7. Het is de USB 3.0 connector. Mijn SSD is een : pricewatch: Kingston SSDNow UV400 240GB

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:51
Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:37:
Okay. Ik ben echt een 8)7. Het is de USB 3.0 connector. Mijn SSD is een : pricewatch: Kingston SSDNow UV400 240GB
Da's knap, je hebt dus een SSD met SATA aansluiting aangesloten op een niet-SATA moederbord connector? En dat zelfs werkend gehad? :P

Echt, dit is het punt waarbij je er verstandig aan doet een duidelijke foto te maken en te omcirkelen WAAR exact die connector zit waar iets afgebroken is.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik ben bang dat eboman gelijk gaat krijgen... Of gebruik je je ssd extern?

[ Voor 24% gewijzigd door pjot1 op 07-03-2018 14:48 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Verwijderd

Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:37:
[...]
Als de roze omcirkelde USB 3.0 poort kapot is, is het geen ramp.

Dan kan je gewoon een los USB 3.0 kaartje kopen, zoals deze pricewatch: LogiLink I/O PCI-Express Interface Card USB 3.0 4x maar dat is alleen nodig als je echt USB 3.0 apparaten hebt.
Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:26:
[...]
Het is toch echt de PCI 3.0 connector. Daar is dus één van de pinnetjes van verbogen. Correct me if I am wrong, maar ik zou dus de SSD ook aan kunnen sluiten op de SATA ingang?
Je moet juist die SSD aansluiten op 1 van de SATA poorten die ik rood heb omcirkeld, want dat zijn de 1e en 2e SATA poorten op dat moederbord. Blauw omcirkeld is SATA 3 en 4.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ia5l6LF.png
Die SSD zat waarschijnlijk op SATA poort 1, sluit de rode kabel (zoals de foto van Eboman) aan op poort 1 terwijl de computer uit staat en zet 'm dan weer aan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 15:02 ]

• Micha1957
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:43:
[...]

Als de roze omcirkelde USB 3.0 poort kapot is, is het geen ramp.

Dan kan je gewoon een los USB 3.0 kaartje kopen, zoals deze pricewatch: LogiLink I/O PCI-Express Interface Card USB 3.0 4x maar dat is alleen nodig als je echt USB 3.0 apparaten hebt.

[...]

Je moet juist die SSD aansluiten op 1 van de SATA poorten die ik rood heb omcirkeld, want dat zijn de 1e en 2e SATA poorten op dat moederbord. Blauw omcirkeld is SATA 3 en 4.
Okay, bedankt. Maar dan nu de vraag, naar mijn weten is toch echt de SSD daarop aangesloten, kan dit? Of heb ik het mis? Hoe dan ook, ik hobbel even naar de Mediamarkt en ga kijken of ze al iets meer weten en ik maak meteen een foto. Be right back!

Verwijderd

Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:51:
[...]

Okay, bedankt. Maar dan nu de vraag, naar mijn weten is toch echt de SSD daarop aangesloten, kan dit? Of heb ik het mis? Hoe dan ook, ik hobbel even naar de Mediamarkt en ga kijken of ze al iets meer weten en ik maak meteen een foto. Be right back!
Het is waarschijnlijker dat de SSD op SATA poort 1 was aangesloten, maar deze kabel is losgeraakt doordat SATA poort 1 & 2 haaks geplaatst zijn, i.t.t. SATA poort 3 & 4.

In theorie kan je een SATA SSD op een USB 3.0 poort aansluiten, maar dat lijkt me in jouw geval zeer onwaarschijnlijk.

• Micha1957
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:04:
[...]

Het is waarschijnlijker dat de SSD op SATA poort 1 was aangesloten, maar deze kabel is losgeraakt doordat SATA poort 1 & 2 haaks geplaatst zijn, i.t.t. SATA poort 3 & 4.

In theorie kan je een SATA SSD op een USB 3.0 poort aansluiten, maar dat lijkt me in jouw geval zeer onwaarschijnlijk.
Okay, het probleem is opgelost. De voedingskabel van de SSD was niet aangesloten 8)7 :D

Dus hij start weer op. Ik heb nu alleen nog de kabels nodig van de Corsair Vs450 en dan zou ik de videokaart kunnen aansluiten. Enig idee hoe ik dat zou kunnen doen? Contact opnemen met Corsair? Helaas ben ik door al mijn verhuizingen de doos kwijtgeraakt met kabels van de voeding. Ik weet het, ik ben echt een kluns.

Iedereen bedankt voor hun tijd en moeite om mij te woord te staan. Excuses dat de oplossing zo simpel was. De voorste USB poorten van de kast doen het nu niet meer, maar ik heb nog 4 over dus dat is prima. Ik dus dat wel een andere keer.

Verwijderd

Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Okay, het probleem is opgelost. De voedingskabel van de SSD was niet aangesloten 8)7 :D

Dus hij start weer op. Ik heb nu alleen nog de kabels nodig van de Corsair Vs450 en dan zou ik de videokaart kunnen aansluiten. Enig idee hoe ik dat zou kunnen doen? Contact opnemen met Corsair? Helaas ben ik door al mijn verhuizingen de doos kwijtgeraakt met kabels van de voeding. Ik weet het, ik ben echt een kluns.
man man man man :P

De Corsair VS450 is niet modulair, bedoel je de kabel waarmee je de PC op het stopcontact aansluit?

Welke videokaart heb je specifiek gekocht?

• Micha1957
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:29:
[...]

man man man man :P

De Corsair VS450 is niet modulair, bedoel je de kabel waarmee je de PC op het stopcontact aansluit?

Welke videokaart heb je specifiek gekocht?
Neen, de kabels die ik nodig heb om ( twee volgens mij ) om de videokaart aan te sluiten op de voeding. Het is een MSI R9 270x Hawk.

Ik ben een downie, I know! O-)

• Kraz
  • Registratie: November 2003

Kraz

Saving the world

Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Neen, de kabels die ik nodig heb om ( twee volgens mij ) om de videokaart aan te sluiten op de voeding. Het is een MSI R9 270x Hawk.

Ik ben een downie, I know! O-)
Als die niet 'gewoon' op je voeding aanwezig zijn, zul je een nieuwe moeten kopen vrees ik.

Verwijderd

@Micha1957 De Corsair VS450 heeft 2 PCIe Connectors

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QZkReJo.png

En die MSI Radeon R9 270X HAWK videokaart wilt 2 x 6-pin extra voeding hebben, met minimaal een 500 Watt power supply.

Ik zou gewoon proberen of je 450 Watt voeding het trekt.

Anders kan je hier vragen welke voeding je moet kopen Voeding advies en informatie topic - Deel 34

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 16:52 ]

• Micha1957
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:39:
@Micha1957 De Corsair VS450 heeft 2 PCIe Connectors

[afbeelding]

En die MSI Radeon R9 270X HAWK videokaart wilt 2 x 6-pin extra voeding hebben, met minimaal een 500 Watt power supply.

Ik zou gewoon proberen of je 450 Watt voeding het trekt.

Anders kan je hier vragen welke voeding je moet kopen Voeding advies en informatie topic - Deel 34
Mij is verteld dat mijn voeding voldoende zou moeten zijn. Echter, die twee x 6 pin kabels zijn
dus kwijt. Ik heb een kabel met de videokaart meegekregen. Maar die kabel is voor een modulaire voeding bedoeld, is mij verteld. Dus ik denk dat ik opnieuw dezelfde voeding moet kopen om alleen maar die twee kabels weer te krijgen. Klopt dat?

Verwijderd

Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:01:
[...]

Mij is verteld dat mijn voeding voldoende zou moeten zijn. Echter, die twee x 6 pin kabels zijn
dus kwijt. Ik heb een kabel met de videokaart meegekregen. Maar die kabel is voor een modulaire voeding bedoeld, is mij verteld. Dus ik denk dat ik opnieuw dezelfde voeding moet kopen om alleen maar die twee kabels weer te krijgen. Klopt dat?
Die Corsair VS450 heeft 2 PCIe connectors waarmee je de videokaart van stroom kunt voorzien.

Dat wat ik rood had omcirkeld bij mijn vorige reactie.

Je kan ze niet kwijt zijn, want de VS450 is niet modulair. Gewoon ff goed zoeken in je PC behuizing waar die kabels zijn weggewerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 18:05 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
450W is zat voor die kaart. Voeding is niet je-van-het, though.

[ Voor 58% gewijzigd door Nat-Water op 07-03-2018 18:06 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01:30
Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:01:
[...]

Die twee x 6 pin kabels zijn dus kwijt.
Heb je ze afgeknipt? :+

(Stuur een foto)

Don't let perfect be the enemy of good.

Verwijderd

@Micha1957

zoek naar deze kabels
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QefZbbW.png?1
3 gele draden en 3 zwarte draden en daar moet die voeding er 2 van hebben.

• Micha1957
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:20:
@Micha1957

zoek naar deze kabels
[afbeelding]
3 gele draden en 3 zwarte draden en daar moet die voeding er 2 van hebben.
Okay, ik ben echt de grootste downie die ooit op dit forum heeft gepost. Ik dacht dat ik wel mijn wenslijst kon kopiëren van componenten die erin stonden toen ik aan Tweakers vroeg of ze mij konden helpen met het opstellen van een budget pc. Echter, dat is niet het geval. Ik heb blijkbaar last minute een andere voeding gekozen om wat voor reden dan ook. In my defense, het is wel Corsair. Maar het is een Corsair CX 450M.

Afbeelding gaat hier : https://photos.app.goo.gl/fHVjJtFJDivS5WD02

Ik schaam mij diep :/

• .Maarten
http://www.corsair.com/en...lack-pci-e-pig-tail-cable

Die kabel zal het moeten zijn. Kun je inderdaad los kopen.

Verwijderd

Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:53:
[...]
Okay, ik ben echt de grootste downie die ooit op dit forum heeft gepost. Ik dacht dat ik wel mijn wenslijst kon kopiëren van componenten die erin stonden toen ik aan Tweakers vroeg of ze mij konden helpen met het opstellen van een budget pc. Echter, dat is niet het geval. Ik heb blijkbaar last minute een andere voeding gekozen om wat voor reden dan ook. In my defense, het is wel Corsair. Maar het is een Corsair CX 450M.

Afbeelding gaat hier : https://photos.app.goo.gl/fHVjJtFJDivS5WD02

Ik schaam mij diep :/
Houd eens op met dat downie gebeuren aub.

de Corsair CX 450M is idd deels modulair. Neem contact op met Corsair of ze twee PCIe Connector kabeltjes kunnen opsturen.

En koop anders zo'n kabel die @.Maarten benoemde.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 19:12 ]

• Micha1957
Excuses. Maar voel mij een beetje schuldig door het verstrekken van verkeerde informatie. Ik zal morgen contact opnemen met Corsair. Ik heb megeko al eerder gemaild, daar had ik alles besteld. Laatste vraag : moeten de kabels per se van Corsair zijn of een type 3 zijn? Ik heb al heel wat webshops bekeken maar kan tot nu toe geen geschikte kabel vinden. Anders moet ik een setje kopen die duurder dan de voeding is. Bedankt allemaal!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Micha1957 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:36:
Laatste vraag : moeten de kabels per se van Corsair zijn of een type 3 zijn?
Dat moet ja. De pinout is meestal specifiek voor de voeding. Een verkeerde gok kan je hele pc frituren. Zoals eerder aangegeven, mailtje naar Corsair en/of direct daar bestellen. Een willekeurige andere kabel moet je niet aan beginnen.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

De kabels van Corsair komen trouwens vanuit Nederland dus echt lang zal je niet moeten wachten.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Micha1957
Damic schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:19:
De kabels van Corsair komen trouwens vanuit Nederland dus echt lang zal je niet moeten wachten.
Okay, dus ik heb met Corsair gebeld. Advies is om via hun affiliated webshops te zoeken ( gedaan, kan er geen vinden behalve setjes van 60 euro met talloze onnodige kabels ) en anders via de V.S. een kabel bestellen wat volgens mij best prijzig gaat worden en betaalwijze gaat moeilijk worden, volgens mij.

De enige losse kabel die ik tot nu heb gevonden is https://www.centralpoint....t-cp-8920111-num-5139092/ maar ik heb er twee nodig dus dan is het bijna goedkoper om een nieuwe voeding te kopen.

Still trying en ik heb nog wat mailtjes gestuurd naar webshops of ze misschien wat kabels rond hebben liggen.

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 15:05
Micha1957 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:07:
[...]
Still trying en ik heb nog wat mailtjes gestuurd naar webshops of ze misschien wat kabels rond hebben liggen.
Probeer anders ook even een Vraag-advertentie voor die kabels.. Wie weet heeft een andere Tweaker ze nog liggen!

• Micha1957
Dude360 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:27:
[...]

Probeer anders ook even een Vraag-advertentie voor die kabels.. Wie weet heeft een andere Tweaker ze nog liggen!
Zojuist gedaan, ik had het een tijd geleden geprobeerd en bleek dat ik mijn adblocker uit moest schakelen. Weer wat geleerd 8)

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

De site van corsair is niet altijd even gemakkelijk maar al de kabels zijn apart te krijgen.
Zoals deze filter voor jou serie voeding laat zien: http://www.corsair.com/en-eu/parts-and-accessories/power-supply-parts-and-accessories?accseries=AXi%2c%20CXM%2c%20HX%2c%20TXM|AXi%2c%20CXM%2c%20HX%2c%20TXM%2c%20RM|AXi%2c%20HXi%2c%20HX%2c%20RMi%2c%20RMx%2c%20RM%2c%20SF%2c%20TXM%2c%20CSM%2c%20CXM|

Dus de CP-8920111 of de CP-8920114

[ Voor 87% gewijzigd door Damic op 08-03-2018 18:41 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Micha1957
Damic schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:37:
De site van corsair is niet altijd even gemakkelijk maar al de kabels zijn apart te krijgen.
Iemand reageerde zojuist op mijn advertentie en gaf een link waar inderdaad de kabels naar Nederland kunnen worden bezorgd. Even wachten op de kabels, videokaart installeren zonder iets kapot te maken O-) en then I am ready. Iedereen bedankt voor het participeren, it saved me a lot of time!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Micha1957 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:40:
[...]

Iemand reageerde zojuist op mijn advertentie en gaf een link waar inderdaad de kabels naar Nederland kunnen worden bezorgd. Even wachten op de kabels, videokaart installeren zonder iets kapot te maken O-) en then I am ready. Iedereen bedankt voor het participeren, it saved me a lot of time!
Is dat de link hierboven of een andere link? Graag even delen voor andere Tweakers die misschien ook deze kabel nodig hebben. :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11 23:56
Micha1957 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:40:
[...]

Allo Allo: De pipo van de mediamarkt hier:)

Mocht je nog vragen hebben over het installeren van de GPU, p.m. mij dan effe. Buiten werktijd ben ik gewoon tweaker die graag een handje helpt :+

• Micha1957
Ardjee schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:14:
[...]

Allo Allo: De pipo van de mediamarkt hier:)

Mocht je nog vragen hebben over het installeren van de GPU, p.m. mij dan effe. Buiten werktijd ben ik gewoon tweaker die graag een handje helpt :+
Wat super gaaf man, echt heel leuk dat je dit überhaupt leest en dan ook nog eens reageert. Ik denk dat je wel een berichtje gaat ontvangen ;)

• Micha1957
pjot1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:09:
[...]

Is dat de link hierboven of een andere link? Graag even delen voor andere Tweakers die misschien ook deze kabel nodig hebben. :)
http://www.corsair.com/en...lack-pci-e-pig-tail-cable

Dat is de link ;)
Pagina: 1